Oh maar carpaccio kun je prima op de laatste datum van de tht eten hoor! Je ziet en ruikt het snel genoeg als er echt iets mis mee is. Die pasta vond ik er ook niet bepaald lekker uit zien. Ze had de rucola beter op de carpaccio kunnen gooien, want dat was ook maar een kaal bordje 😂quote:Op maandag 15 december 2025 20:10 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Judith eet rood vlees uit de afprijsbak. Daarbij droge spaghetti met 2 blaadjes rucola?
Spinazie zo te zienquote:Op maandag 15 december 2025 20:10 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Judith eet rood vlees uit de afprijsbak. Daarbij droge spaghetti met 2 blaadjes rucola?
Niet leuk voor Sam dat ze door blijft filmen 😢 die houdt er al helemaal niet van dat gefilm..quote:Op maandag 15 december 2025 20:45 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Annemarie die de verkeerde stapels boeken en planners mee had. En wel elke keer er mee sjouwen? Wel leuk dat ze ons meeneemt naar Noorwegen. Ik ben echt heel erg benieuwd! Haar 'noorderlicht-tour' is hopelijk succesvol. Er is daar meer kans, maar er is ook een kans dat het bewolkt is (zeker gezien de stijgende temperatuur en sneeuw). Ik gun het ze in elk geval wel!
Jij betaalt serieus voor extra content?quote:Op maandag 15 december 2025 19:37 schreef Cattolica het volgende:
Gisteren postte AM (op haar abo), J bij het eten van haar ijsje na het avondeten. J zei "je mag mij niet filmen, want ik ben speciaal". J wordt volgens mij nooit gefilmd aan de eettafel. Ik vraag me af, of dit op verzoek van J is, vandaar die opmerking, en waarom AM dit toch alsnog doet.
Haha ja dat je met niks doen zo veel kan krijgen wel. Met mijn gezin daar voor te grabbel gooien nietquote:Op maandag 15 december 2025 19:43 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon jaloers?!
😉
Sam had ook ‘nee’ kunnen zeggen tegen de gesponsorde-maar-dan-ga-ik-je-wel-filmen’ trip.quote:Op maandag 15 december 2025 21:04 schreef Flipflop12 het volgende:
[..]
Niet leuk voor Sam dat ze door blijft filmen 😢 die houdt er al helemaal niet van dat gefilm..
Dat suggestieve gefilm is volgens mij ook weer begonnen na de podcast. Vorige week begon ze over de winactie piemel kleien, die avond paardrijden met de vermelding "ik zit op Nick" en de volgende ochtend "kon ze niet meer lopen". L ook weer in bed filmen en J haar kamer binnenlopen terwijl ze de "eerst kloppen" tekening filmt. AM lijkt goed te gaan op controversieel zijn, alsof het geld, wat ze ermee verdient, haar een onaantastbaar gevoel geeft; thuis bij haar gezin maar ook daarbuiten. En M daarmee ook onder de duim heeft.quote:Op maandag 15 december 2025 21:04 schreef Jenn1806 het volgende:
Dat close-up filmpje ook weer van Lot die uitgebreid haar lippen met poedersuiker af likt. AM blijft er maar schijt aan hebben dat dit soort filmpjes door heel verkeerde mensen gebruikt worden 😡 Volgens mij ziet zij dit als taboe doorbrekend, kijk mij eens fearless zijn. Echt onbegrijpelijk dat niemand daar eens ingrijpt. Het kan toch niet zo zijn dat iedereen binnen het gezin Geerts dit oké vindt?
Jet lijkt het allemaal niet meer zo leuk te vinden. Heeft AM ook schijt aan. Ik voorspel dat ze later nog heel veel te dealen heeft met afvallige kinderen.
Ik zag het ook inderdaad. Kan die persoon alleen niet linken aan MB haha.quote:Op maandag 15 december 2025 21:28 schreef AppelsEieren het volgende:
Het ging niet om de wollen vrouw.
Het ging om de persoon die een compliment stuurde.
Boven het account zag je een vrouwen naam, gelijkend met iemand van hier.
Ja, dit is een account wat ik ook herken. Beetje zelfde categorie als Pommetje Horlepiep…quote:Op maandag 15 december 2025 21:10 schreef Johanna38 het volgende:
Die dame van wol die had gereageerd bij DBM, zie ik vaker reageren om momfluencers een standje te geven. Ik ben bang dat het wel iemand van hier is, want ze zegt vaak precies de dingen die hier ook worden gezegd. Ik vraag wel af waarom je de behoefte voelt om dat te sturen?
Anyway, ben benieuwd of er ass uitkomt bij DBM. Het lijkt nu vooral dat ze alle kenmerken van ass even aantikt en er ineens naar gaat leven.
Wel een klavertje 😂quote:Op maandag 15 december 2025 21:33 schreef Schevetuin het volgende:
[..]
Ik zag het ook inderdaad. Kan die persoon alleen niet linken aan MB haha.
Wollen draagliefde moet iemand van fok zijn.
Haha, ook een klavertje. Heb het idee dat haar naamgenoot van hier ouder is. Maar dat basseer ik op niks hoor.quote:Op maandag 15 december 2025 21:28 schreef AppelsEieren het volgende:
Het ging niet om de wollen vrouw.
Het ging om de persoon die een compliment stuurde.
Boven het account zag je een vrouwen naam, gelijkend met iemand van hier.
Jup..quote:Op maandag 15 december 2025 21:34 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ja, dit is een account wat ik ook herken. Beetje zelfde categorie als Pommetje Horlepiep…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |