Of blijf thuis en laat Dion het kind meenemen. Kan ze thuis aan de slag😉quote:Op zondag 14 december 2025 13:28 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik snap nooit dat ze in de auto blijft zitten terwijl Dion de boodschappen haalt. Loop met hem mee. Help hem, zet Mijan in de wandelwagen en klaar. Dan kan je net zo goed thuis blijven. Of je nu in de auto zit of op de bank.
Die schijn ophouden heb ik ook nooit begrepen, voor wie heb je dat gedaan? En kennelijk al best lange tijd gevoelens voor die Tim, waarom dan toch zo'n stap nemen? Snap het vanuit alle 3 niet. Zal ook fijn geweest zijn voor die kinderen zo'n thuissituatie.quote:Op zondag 14 december 2025 13:39 schreef SterreKaatje het volgende:
Laatst zei iemand het al geloof ik, maar ik vermoed dat 'the godfather' een behoorlijke (financiële) vinger in de pap heeft in de soap BollenWalkvPelt
Maar even he?! Mies wilde een open keuken, zodat ze zich niet nog eenzamer en buitengesloten voelde. (want zij kookte altijd) Dus vanaf het moment van verbouwen (en bouwplannen maken) liep het al niet goed. Ze kochten het huis in oktober vorig jaar.....
Waarom, echt waarom ga je dan zolang de schijn ophouden? Bijna een jaar. Vind je het gek dat je dan jezelf de vernieling in helpt.
En Sanneke....daar denk ik alleen maar bij: Mens ga leven! Je hebt het zo goed.
Ook tijdens de poly kookte Michelle het meeste, tenminste dat werd altijd gefilmd en op insta gezet (i.s.m. hellofresh🙈).quote:Op zondag 14 december 2025 13:42 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar klopt toch ook niet, nu zegt ze altijd moest koken. En poosje geleden was het van ik moet opeens alles alleen doen en dat ze ook opeens moest koken
Podcast nog niet geluisterd, maar ik vond sowieso dat mb altijd kookte. Voor en tijdens de poly. Jvp en kb altijd op de bank hangen.quote:Op zondag 14 december 2025 13:42 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar klopt toch ook niet, nu zegt ze altijd moest koken. En poosje geleden was het van ik moet opeens alles alleen doen en dat ze ook opeens moest koken
ja het was vooral samen werking koken.. de andere dagen weten we het niet.quote:Op zondag 14 december 2025 13:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ook tijdens de poly kookte Michelle het meeste, tenminste dat werd altijd gefilmd en op insta gezet (i.s.m. hellofresh🙈).
Ze durfde alleen niet meer voor familie en vrienden te koken ofzoiets.
Heel vreemd. Ik denk trouwens dat Dion het echt wel goed probeert te doen, je ziet hem meer met Mijan spelen dan Sannekequote:Op zondag 14 december 2025 13:28 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik snap nooit dat ze in de auto blijft zitten terwijl Dion de boodschappen haalt. Loop met hem mee. Help hem, zet Mijan in de wandelwagen en klaar. Dan kan je net zo goed thuis blijven. Of je nu in de auto zit of op de bank.
En JvP zag je altijd met de was bezig, MB nooit. Ze zullen vast allemaal iets gedaan hebben.quote:Op zondag 14 december 2025 13:49 schreef slowie het volgende:
[..]
Podcast nog niet geluisterd, maar ik vond sowieso dat mb altijd kookte. Voor en tijdens de poly. Jvp en kb altijd op de bank hangen.
Ja en voor wie houd je de schijn op? Juist, voor de volgersquote:Op zondag 14 december 2025 13:39 schreef SterreKaatje het volgende:
Laatst zei iemand het al geloof ik, maar ik vermoed dat 'the godfather' een behoorlijke (financiële) vinger in de pap heeft in de soap BollenWalkvPelt
Maar even he?! Mies wilde een open keuken, zodat ze zich niet nog eenzamer en buitengesloten voelde. (want zij kookte altijd) Dus vanaf het moment van verbouwen (en bouwplannen maken) liep het al niet goed. Ze kochten het huis in oktober vorig jaar.....
Waarom, echt waarom ga je dan zolang de schijn ophouden? Bijna een jaar. Vind je het gek dat je dan jezelf de vernieling in helpt.
En Sanneke....daar denk ik alleen maar bij: Mens ga leven! Je hebt het zo goed. (en nee daarmee zeg ik niet dat je niet met jezelf in de knoop mag/kan zitten)
Jacqueline deelde vlak na de breuk dat ze er aan moest wennen dat ze weer dagelijks moest koken, denk dus niet dat Michelle in die zin heeft overdreven dat ze altijd of het vaakst kookte.quote:Op zondag 14 december 2025 13:50 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
ja het was vooral samen werking koken.. de andere dagen weten we het niet.
Maar ze wil graag dingen bepalen en na haar eigen hand zetten. En achteraf er over klagen
Geld....enkel geld vermoed ik. Het hele merk was gebouwd op de poly of het perfecte plaatje van Mies. Maar waarom zou je dat jezelf als volwassene aan willen doen? Dan ben je toch echt wel verslaafd aan de aandacht?quote:Op zondag 14 december 2025 14:27 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ja en voor wie houd je de schijn op? Juist, voor de volgers
Ja dat sowieso, en wat iemand eerder zei ook al ieder zijn/haar eigen taak had in het gezin. Wat ook normaal is.quote:Op zondag 14 december 2025 14:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Jacqueline deelde vlak na de breuk dat ze er aan moest wennen dat ze weer dagelijks moest koken, denk dus niet dat Michelle in die zin heeft overdreven dat ze altijd of het vaakst kookte.
Ik denk dat Michelle graag dingen op haar manier doet en de controle wil houden, maar ze waren met zijn drieën en het ging met zijn drieën mis (op welke manier dan ook).
De lichaamstaal, vooral die van KB, viel toen al op. Het was daar kouder dan in een koelcel bij de slager.quote:Op zondag 14 december 2025 15:11 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Oh ik keek dus net even de laatste vlog met z’n drieën - Q&A verbouwing- van de poly. ( ja ziekenboeg hier dus dan maar dit)
Met de wetenschap van nu is het zeer interessant om naar de lichaamstaal te kijken.
En dan te bedenken dat haar oudste de podcast luistert. Schadelijk tot en met.quote:Op zondag 14 december 2025 15:12 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, en wat iemand eerder zei ook al ieder zijn/haar eigen taak had in het gezin. Wat ook normaal is.
Maar om er achteraf zo met modder te gooien vind ik onnodig. Maar dat word ook enorm gevoed in de podcast natuurlijk. En sowieso lezen ze hier ook mee haha…
Koen was er al langer klaar mee volgens mij. MB is ten opzichte van het begin van hun huwelijk ook echt super veranderdquote:Op zondag 14 december 2025 15:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De lichaamstaal, vooral die van KB, viel toen al op. Het was daar kouder dan in een koelcel bij de slager.
In die tijd volgde ik ze niet. En op zich is het niet gek dat mensen veranderen in de loop van de jaren maar een volledige omslag is natuurlijk iets anders.quote:Op zondag 14 december 2025 15:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Koen was er al langer klaar mee volgens mij. MB is ten opzichte van het begin van hun huwelijk ook echt super veranderd
Dit stuk heb ik doorgespoeld, dat hele knie verhaal vind ik ongeloofwaardig. Staat me trouwens bij dat zij niet alleen terug heeft gereden. Ze droeg een brace en KB of JvP reed terug. Haar been moest gestrekt blijven. Heen reed ze wel alleen.quote:Op zondag 14 december 2025 15:22 schreef slowie het volgende:
Ben nu bij 't stuk dat mb in de auto, na het ongeluk, met haar kapotte knie, 'alleen' naar huis reed (neem aan met een deel van de kinderen) en jvp en kb in de andere auto. Dat snap ik dan echt niet. Waarom laat je je vrouw met kinderen op de weg, wetende dat ze net een zwaar ongeluk heeft gehad?
Heb het net ook geluisterd. Iris vond daar duidelijk ook wat van.quote:Op zondag 14 december 2025 15:22 schreef slowie het volgende:
Ben nu bij 't stuk dat mb in de auto, na het ongeluk, met haar kapotte knie, 'alleen' naar huis reed (neem aan met een deel van de kinderen) en jvp en kb in de andere auto. Dat snap ik dan echt niet. Waarom laat je je vrouw met kinderen op de weg, wetende dat ze net een zwaar ongeluk heeft gehad?
AM dacht dat ze een groot gezin wilde, nu ze het heeft lijkt ze vooral klaar te zijn met alle zorgen die kleine kinderen met zich mee brengen. Ze wil bij de grote kinderen horen en met hen dingen ondernemen. Waar MB haar jeugd lijkt in te willen halen, lijkt er bij AM ineens een honger te zijn naar een carrière.quote:Op zondag 14 december 2025 15:31 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik krijg bij Annemarie altijd het idee dat ze het Maarten kwalijk neemt dat ze al die jaren thuis was en dat het nu haar beurt is. Dat is op zich begrijpelijk, maar het lastige is dat zij degene was die haar wens voor veel kinderen (#grootgezin) er doorheen geramd heeft bij haar echtgenoot (die daar gewoon in meegegaan is, als hij echt niet had gewild waren er geen kinderen meer gekomen natuurlijk). Als ze na G. gestopt waren hadden zowel Maarten als Annemarie kunnen gaan en staan waar ze wilden, had Annemarie de door haar gewenste carrière in het bedrijfsleven kunnen verwezenlijken en hadden ze beiden kerstborrels kunnen aflopen en samen met Sam naar Noorwegen kunnen gaan.
Ik blijf het toch een beetje apart vinden om een kinderwens zo door te drijven.
Zoals wij thuis zeggen: het bezit van de zaak is het einde van het vermaak.quote:Op zondag 14 december 2025 15:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
AM dacht dat ze een groot gezin wilde, nu ze het heeft lijkt ze vooral klaar te zijn met alle zorgen die kleine kinderen met zich mee brengen. Ze wil bij de grote kinderen horen en met hen dingen ondernemen. Waar MB haar jeugd lijkt in te willen halen, lijkt er bij AM ineens een honger te zijn naar een carrière.
Heb even haar highlights gekeken (handig dat ze het jaartal noemde in de podcast). Het staat er niet heel duidelijk wie reed, maar van de beelden lijkt zij ook de terugweg te rijden met lege bijrijdersstoelquote:Op zondag 14 december 2025 15:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit stuk heb ik doorgespoeld, dat hele knie verhaal vind ik ongeloofwaardig. Staat me trouwens bij dat zij niet alleen terug heeft gereden. Ze droeg een brace en KB of JvP reed terug. Haar been moest gestrekt blijven. Heen reed ze wel alleen.
Dit begrijp ik ook niet. Je weet dat je op een bepaalde datum je huis moet overdragen en je weet dat de boerderij niet bewoonbaar is. Dan regel je dus wat want er zijn 10 kinderen die ergens moeten slapen.quote:Op zondag 14 december 2025 15:52 schreef slowie het volgende:
Ik snap ook niet waarom Pa Walk die mini caravans huurde? Er zijn toch veel betere opties verkrijgbaar?
En waarom heeft Pa Walk deze überhaupt moeten regelen? Waarom had de poly dit zelf niet gedaan? Waar wilden ze dan gaan slapen?
Ik heb hetzelfde gedaan en zag inderdaad een foto van de dochter op de achterbank waarbij het leek of MB die foto maakte vanaf de bestuurdersstoel. En toch staat me bij dat zij met haar been gestrekt moest en niet zelf kon rijden. Zou verzekeringstechnisch trouwens ook een enorm domme actie zijn. Om over de verantwoordelijkheid voor je kinderen maar te zwijgen.quote:Op zondag 14 december 2025 16:00 schreef slowie het volgende:
[..]
Heb even haar highlights gekeken (handig dat ze het jaartal noemde in de podcast). Het staat er niet heel duidelijk wie reed, maar van de beelden lijkt zij ook de terugweg te rijden met lege bijrijdersstoel
Maar haar familie laat ze niet zien omdat ze dat niet willen. Aso gedrag. Aan mij zou ze een slechte hebben.quote:Op zondag 14 december 2025 16:07 schreef Danielle_ het volgende:
Judith heeft weer even alle kinderen van Dronten online geslingerd om met de wereld te kunnen delen dat haar zoon weer zo’n knappe sportprestatie had! Woehoeee!
Dat ongeluk was december 2022. Iris deed net alsof Koen en Jacqueline toen al Michelle aan haar lot overlieten. Als Michelle zegt dat ze het wel kan en dat per se wil rijden in haar eigen auto, tja…quote:Op zondag 14 december 2025 16:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gedaan en zag inderdaad een foto van de dochter op de achterbank waarbij het leek of MB die foto maakte vanaf de bestuurdersstoel. En toch staat me bij dat zij met haar been gestrekt moest en niet zelf kon rijden. Zou verzekeringstechnisch trouwens ook een enorm domme actie zijn. Om over de verantwoordelijkheid voor je kinderen maar te zwijgen.
Het is ook nog eens haar rechter knie, als het links was geweest en ze had een automaat dan had ze wel kunnen rijden (na overleg met verzekeraar, maar ik heb daar wel goedkeuring voor gekregen).quote:Op zondag 14 december 2025 16:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gedaan en zag inderdaad een foto van de dochter op de achterbank waarbij het leek of MB die foto maakte vanaf de bestuurdersstoel. En toch staat me bij dat zij met haar been gestrekt moest en niet zelf kon rijden. Zou verzekeringstechnisch trouwens ook een enorm domme actie zijn. Om over de verantwoordelijkheid voor je kinderen maar te zwijgen.
Aan mij ook. Gewoon schending van de AVG. En dan betreft het ook nog kinderen.quote:Op zondag 14 december 2025 16:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar haar familie laat ze niet zien omdat ze dat niet willen. Aso gedrag. Aan mij zou ze een slechte hebben.
Ik geloof het niet. In mijn herinnering heeft zij niet zelf gereden. Je zit met kinderen in de auto, je hebt te maken met mede weggebruikers. Iemand met een beetje gezond verstand doet dit niet.quote:Op zondag 14 december 2025 16:15 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Dat ongeluk was december 2022. Iris deed net alsof Koen en Jacqueline toen al Michelle aan haar lot overlieten. Als Michelle zegt dat ze het wel kan en dat per se wil rijden in haar eigen auto, tja…
Ik dacht dat Jacqueline toen om beurten met Michelle reed op de terugweg.
Nog meer parentificatie en loyaliteitsproblemenquote:Op zondag 14 december 2025 15:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat haar oudste de podcast luistert. Schadelijk tot en met.
Ik vind het onvoorstelbaar, kwalijk en schadelijk. Wat dat betreft is MB geen haar beter dan Debbie, HvK etc.quote:Op zondag 14 december 2025 16:38 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Nog meer parentificatie en loyaliteitsproblemen
Ik kan me dat ookniet herinneren. Ik herinnwr me vooral hoe erg het allemaal wel niet was. Ze zegt dan wel altijd flink te zijn maar er zijn weken voorbij gegaan dat er niet over die knie van haar werd gesproken.quote:Op zondag 14 december 2025 16:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. In mijn herinnering heeft zij niet zelf gereden. Je zit met kinderen in de auto, je hebt te maken met mede weggebruikers. Iemand met een beetje gezond verstand doet dit niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |