Ex-party?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:02 schreef Tjacka het volgende: [..] Ooh ik ben een van de zoveel ex-partyanimalmillenial die nu aan het hardlopen is
Ik heb nog een paar wilde haren over die mij soms opspelenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ex-party?
Je zat laatst nog in een Britse hostel
Kwam je toen ook tot de conclusie dat je te oud bent geworden voor (party) hostels?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar wilde haren over die mij soms opspelen
Pure cult, gewoon laten zittenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:06 schreef Slobeend het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om die wespennesten een keer op te sporen daar? Jaar na jaar hetzelfde euvel.
Dat heb ik ook maatquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar wilde haren over die mij soms opspelen
Dan mag @Zipportal straks niet meer mee postenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:07 schreef Szura het volgende:
Kan AI aids uit dit topic geweerd worden? DANKU!
Gewisseld van baan dit jaar met ineens lunches en kantoor. Volgend jaar maar even normaal gaan doen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ooh ik ben een van de zoveel ex-partyanimalmillenial die nu aan het hardlopen is
quote:Ally Pally is an extremely old building, which makes it an incredibly great place for wasps to set up their nests during the Winter period. The main reason they come out at the Darts and Masters is simple: they’re going to “sleep” because its cold, but the darts and snooker generate an insane amount of temperature and light that makes wasps believe its time to wake up. The sweet smelling food and drink will also attract them in their droves.
The only way this will ever be solved is if Ally Pally can be upgraded to seal up all the places where wasps make their home [this will cost inordinate levels of money, something the owners don’t have because its basically a charity/preservation trust that manage it, hence why the car park doesn’t charge for parking but kindly asks for donations to maintain the building], or failing that, playing the Masters at a time when wasps aren’t setting up nests in the rafters of a roof.
Oh, wat ergquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan mag @:zipportal straks niet meer mee posten
Wellicht helpen deze kilootjes met het talent ontdekkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gewisseld van baan dit jaar met ineens lunches en kantoor. Volgend jaar maar even normaal gaan doen.
Dart talent heb ik namelijk niet.
Nee dat niet. Soms echt nog wel chill als je een goedkoop bed nodig hebquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kwam je toen ook tot de conclusie dat je te oud bent geworden voor (party) hostels?
Ik had dus vorig jaar die ervaring wel in een party hostel in Vietnam. Nooit weer.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dat niet. Soms echt nog wel chill als je een goedkoop bed nodig heb
quote:
Deze ''grap'' wil nog niet echt slagen of wel?quote:
Je bent gewoon vies dikquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gewisseld van baan dit jaar met ineens lunches en kantoor. Volgend jaar maar even normaal gaan doen.
Dart talent heb ik namelijk niet.
Helaas geen dartbord meer om de proef op de som te nemen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht helpen deze kilootjes met het talent ontdekken
Had wel een prive dorm hoorquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik had dus vorig jaar die ervaring wel in een party hostel in Vietnam. Nooit weer.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:13 schreef PremiumDartData het volgende:
𝗣𝗗𝗖 𝗪𝗼𝗿𝗹𝗱 𝗖𝗵𝗮𝗺𝗽𝗶𝗼𝗻𝘀𝗵𝗶𝗽 𝘓𝘢𝘴𝘵 128​
​
3️⃣ Wessel NIJMAN (100.91)🇳🇱​
0️⃣ Karel SEDLACEK (90.88)🇨🇿​
​
📊113.58 scoring average​
🎙Six 180s​
🎯50% checkout in darts​
▪️69% in turns​
💯 One 100+ checkout​
▪️136​
​
#WCDarts #PremDartData
Ik zat een halfjaartje geleden in een party hostel in de Filipijnen, dat was ontzettend leukquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik had dus vorig jaar die ervaring wel in een party hostel in Vietnam. Nooit weer.
Ja dat zei je al. Ongemakkelijk topic om boos van overgewicht te worden verder.quote:
Nolles naar Treblinka ?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze ''grap'' wil nog niet echt slagen of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |