Ik ben eens zo te pakken genomen door muggen dat ik van school gestuurd werd door een paniekjuf die meende dat ik mazelen hadquote:Op zondag 14 december 2025 22:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niks daarvan![]()
Ik heb zo weinig waterpokken gehad dat iedereen altijd zei dat ik ze voor het echie nog eens moest krijgen omdat die 3 blazen niet telden.
Dus ik vind van niet.
Nou en of.quote:Op maandag 15 december 2025 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben zo'n ontzettende voorstander van zelfbeschikking. Maar ik vind het een veel interessanter gesprek als we het lekker theoretisch kunnen houden![]()
![]()
Ik vind hun bittere sinaasappelmarmelade wel okay, de Curd is my te kunstmatigquote:Op maandag 15 december 2025 12:42 schreef AnneX het volgende:
En een tip voor Culler’s …er zijn meer mensen die Chivers lemon curd smakelijk vinden.
Bij ah de tweede pot gratisss. @:Leintjeuh
Dat ontdekte ik bij het uitbreiden van de inmiddels giga boodschappenlijst.
Met veel blik (nood) zware dingen en domme grote verpakkingen van bijv. keukenrollen.
Zou dat bij die kaart ook hebben gekozen. Lekker, eend. Tweede keus de reerugquote:Op maandag 15 december 2025 13:05 schreef derLudolf het volgende:
https://www.frodlhof.at/i(...)-trinken/speisekarte
Wat ga ik vanavond eten... Denk de Bauernente
quote:Op maandag 15 december 2025 11:20 schreef Vanyel het volgende:
Zo sta je in de sportschool, zoPfoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is nog niet eens middag en ik ben wel weer klaar met de dag.![]()
Wen er vast maar aan. Nog even en je ziet ze helemaal niet meerquote:Op maandag 15 december 2025 18:30 schreef Blues het volgende:
Gekke werkdagen!
1 coll zie ik pas weer 9 januari door om de beurt vrij en andere werkdagen, andere coll pas weer oudejaarsdag enz
quote:Op maandag 15 december 2025 18:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wen er vast maar aan. Nog even en je ziet ze helemaal niet meer
Oeh lekkerquote:Op maandag 15 december 2025 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Had zin in pasta pesto, en wilde ook de pastamachine weer eens gebruiken. Dus spaghetti gemaakt en nog 2 porties spaghetti over. Uit ervaring weet ik halveren is veel te veel pasta voor mij. Lekkere salade erbij en uiteraard zelfgemaakte pesto. Binnenkort maar eens zelf ravioli maken, even bedenken wat voor vulling.
Leuk dat jij er ook bij bent!quote:Op maandag 15 december 2025 18:24 schreef borisz het volgende:
Nog 3!
Morgen bovendien kortere dag. Want om 16.30 naar school ma. Ze heeft dr afscheidsborrel.
Blauw merkquote:Op maandag 15 december 2025 20:24 schreef borisz het volgende:
Ik had vandaag weer eens rundervinken. Lang geleden dat ik die had gegeten. 'Gered' bij de Appie (met korting). Vroegah was dat echt een stukje 'doordeweeks vlees'.
Morgen ook pasta. Maar dan wel cherrytomaatjes en feta uit de oven. En dan wel pasta van dat blauwe merk.
De vleeswaren en zuivel liepen al weg?quote:Op maandag 15 december 2025 20:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn week is goed begonnen. Vorige week maandag deed ik boodschappen en die ruimde ik vrijdag pas op. Eerder had ik geen tijd. Al die tijd stonden ze nog in de tassen in de keuken. Vandaag deed ik ook boodschappen en ze zijn al opgeruimd
Die waren er wel uitquote:Op maandag 15 december 2025 20:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
De vleeswaren en zuivel liepen al weg?
Wat enorm fijn!quote:Op maandag 15 december 2025 20:48 schreef Tuindier het volgende:
Ik deed vanavond weer een sportschool met de PT. Ik luv die vent inmiddels, we zijn aan elkaar gewend ‘jij doet eerder te veel dan te weinig dus voel nu eens waar jouw grens ligt’ en ik ben echt sterker aan het worden.
Lolbroekquote:Op maandag 15 december 2025 09:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
En wie krijgt dat kadootje dan? @:JFlip ?
Welk blauw merk?quote:Op maandag 15 december 2025 20:24 schreef borisz het volgende:
Ik had vandaag weer eens rundervinken. Lang geleden dat ik die had gegeten. 'Gered' bij de Appie (met korting). Vroegah was dat echt een stukje 'doordeweeks vlees'.
Morgen ook pasta. Maar dan wel cherrytomaatjes en feta uit de oven. En dan wel pasta van dat blauwe merk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |