Poepwifi zal wel een virus gehad hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of je zit te ver van dat wifipunt af?
Nee, wel vol wifi, maar poepinternet daarachterquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of je zit te ver van dat wifipunt af?
waaronder oostenrijk en griekenlandquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:05 schreef laforest het volgende:
In 5 landen gewoond en 3 gestudeerd
Ben ik 1 keer geweest.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
verleidelijk![]()
![]()
dochter stuurde vanmiddag een filmpje
die was aan het strand in de zon in Torremolinos
Waar zit je nu ergens?quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, wel vol wifi, maar poepinternet daarachter
Nederland, Ierland en het vK. Ook in China gestudeerd (en Ierland en VK)quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
waaronder oostenrijk en griekenland
welke nog meer ?
Buiten NLquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waar zit je nu ergens?
# krijgt niet alles mee
Dat is t belangrijkstequote:Op zaterdag 13 december 2025 19:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar nog genoeg wifi om te LievBolken
ze hebben er 3 maanden gewoondquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Ben ik 1 keer geweest.
Ja hier was het ook zonnig vandaag
Kan je lekker op vakantiequote:Op zaterdag 13 december 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben er 3 maanden gewoond
en nu even paar daagjes daar
verwacht dat ze er in de toekomst wel gaan wonen
China lijkt me overweldigendquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Nederland, Ierland en het vK. Ook in China gestudeerd (en Ierland en VK)
Shanghai was echt fantastischquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
China lijkt me overweldigend![]()
zou ik wel een keer heen willen
Ik heb vaak familie op vakantie bij mijquote:
snap ikquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb vaak familie op vakantie bij mij
Shangai is mooiquote:
In Oostenrijk ontmoette ik wel eens iemand van Fok. Een piloot. Dat was dan even mijn Nederlandse spreektijdquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
maar volgens mij woon je ook prachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |