Cameraschuw, dus nee.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:35 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb zelf nooit zo de behoefte gehad naar het café te gaan. Misschien vroeger nog weleens maar het lijkt me tegenwoordig teveel wachttijd voor te weinig tijd binnen in een volle tent (wat begrijpelijk is gezien hoeveel mensen komen, maar niet voor mij de rit waard)
Lekker boeiend of iemand gaat dansen op een niet dansbaar nummer of stilzit bij een feestplaat. Mag je gelukkig helemaal zelf weten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:26 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vermakelijk als er een 'moeilijk' nummer voorbij komt als Exit Music For A Film van Radiohead of Blackstar van David Bowie, en dat mensen in dat café totaal niet weten hoe ze zich daarop moeten gedragen.
Dit is iig onvergetelijk:quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker boeiend of iemand gaat dansen op een niet dansbaar nummer of stilzit bij een feestplaat. Mag je gelukkig helemaal zelf weten.
Nee joh, zo zijn we nietquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Cameraschuw, dus nee.
En het risico bestaat om hier en op X afgeslacht te worden. Geen zin in.
Run like hell is een mooie waarschuwing voor de rest van de lijstquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:31 schreef ReibRekkel het volgende:
We beginnen dus met PF Run Like Hell
Dan krijg je van die mensen die met hun telefoon een foto van hun tv-scherm maken, en hem op X zetten, met het nodige gehahahaha erbij.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:03 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nee joh, zo zijn we nietKijk maar in de OP.
klinkt voor mij instrumentaal een beetje als iets wat bij the weeknd in de studio op de plank is blijven liggenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Slapeloosheid vind ik denk ik het minst slecht van de 5, maar hij komt me wel ernstig bekend voor. Van welk nummer is dit plagiplaat?
Dat was ook mijn gedachte een beetje. Waarschijnlijk kan ik hem daarom wel goed hebben.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:40 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
klinkt voor mij instrumentaal een beetje als iets wat bij the weeknd in de studio op de plank is blijven liggen
Sterkte. Wat een opgave ook zegquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Die nieuwe Carpenter vind ik ook geen kut aan. Iets beter dan Espresso maar daar is alles mee gezegd.
Ik heb bijna alles geluisterd nu, maar moet me nog wel door het vijfluik Suzan & Freek heen worstelen. Wish me luck.
Wáárom.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Die nieuwe Carpenter vind ik ook geen kut aan. Iets beter dan Espresso maar daar is alles mee gezegd.
Ik heb bijna alles geluisterd nu, maar moet me nog wel door het vijfluik Suzan & Freek heen worstelen. Wish me luck.
Net als Alex Warrenquote:Op zondag 14 december 2025 09:27 schreef camilero het volgende:
De muziek van Suzan & Freek vind ik wel het prototype van vergetelijke muziek. Zodra het afgelopen is ben ik het al weer vergeten. Da's in ieder geval een voordeel ervan
Dat dien Pipo zo op het schild gehesen is, is wel lastig te bevatten. 6 uur ‘‘s ochtends carpoolplaats is poëzie vergeleken bij Alex.quote:
Hij klinkt ultiem vanille.quote:Op zondag 14 december 2025 09:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat dien Pipo zo op het schild gehesen is, is wel lastig te bevatten. 6 uur ''s ochtends carpoolplaats is poëzie vergeleken bij Alex.
De kerstdagen moeten nog beginnen, maar vanille is alvast verpest.quote:Op zondag 14 december 2025 10:05 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hij klinkt ultiem vanille.
Veel mensen houden juist van vanille.
Exact dat.quote:
Sowieso When the Lady Smiles en Paranoid, plus vast wel wat van Suzan&Freek. Misschien dat Rammstein ook wel de top100 gaat halen. Daarnaast nog wat onverwachtjes, dus ik denk wel meer dan 5quote:Op zondag 14 december 2025 11:25 schreef Tussle266 het volgende:
Hoeveel nieuwkomers zou de top 100 hebben? Niet perse nieuwe binnenkomers, maar in totaal? Buiten Iris staat er volgens mij niet zoveel binnen schootsafstand, maar je hebt natuurlijk ook altijd idiote stijgers. Dus stuk of 5?
the verve terug, knights of cydonia pinkpop bonus, marco, iris, oasis, paranoid, een paar suzan en freeks, één of twee earrings?quote:Op zondag 14 december 2025 11:25 schreef Tussle266 het volgende:
Hoeveel nieuwkomers zou de top 100 hebben? Niet perse nieuwe binnenkomers, maar in totaal? Buiten Iris staat er volgens mij niet zoveel binnen schootsafstand, maar je hebt natuurlijk ook altijd idiote stijgers. Dus stuk of 5?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |