Hopelijk is het gauw opgelost. Wat een gedoe zeg.quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net maar even politie gebeld om te vragen wat ze nog kunnen doen.
Lekker had ik gisteren met een gekookt eitje er opquote:
Ik wist niet dat jij lesbisch wasquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker had ik gisteren met een gekookt eitje er op
Pakketje het had een waarde van 150 euro vertelde de afzender mij maar het wordt lastig omdat zijn adres erop stond. Ik heb ook verteld dat er dinsdag weer contact met zijn begeleider opgenomen zou worden als daar niks uitkomt mag ik de politie opnieuw bellen en de locale politie hier is ook op de hoogte gesteld.quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waaraan? Aan dat pakketje? Of overlast?
Ja is ook heel lekkerquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij lesbisch was
Nee, serieus, lekker
Moet je nog tot dinsdag wachtenquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pakketje het had een waarde van 150 euro vertelde de afzender mij maar het wordt lastig omdat zijn adres erop stond. Ik heb ook verteld dat er dinsdag weer contact met zijn begeleider opgenomen zou worden als daar niks uitkomt mag ik de politie opnieuw bellen en de locale politie hier is ook op de hoogte gesteld.
Ja wel vervelend ik hoop wel dat hij hier flink gedoe mee krijgt.quote:
Lijkt mij lastig te bewijzen dat het daar is afgegevenquote:Op zaterdag 13 december 2025 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja wel vervelend ik hoop wel dat hij hier flink gedoe mee krijgt.
Dat is wel irritant. Afgelopen week kregen wij pakketje en bleek niet voor ons. Teruggestopt en naar postkantoor gebracht.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig te bewijzen dat het daar is afgegeven
Het is zijn nee tegen het ja van de postbode.
Heb je rond gevraagd of iemand het op camera( viedeodeurbel) heeft staan?
Ik hoop vooral dat hij het intact heeft gelaten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja wel vervelend ik hoop wel dat hij hier flink gedoe mee krijgt.
En niet verkochtquote:Op zaterdag 13 december 2025 12:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat hij het intact heeft gelaten.
Nee hangen hier ook geen camera’s postnl heeft zelf al onderzoek gedaan en die postbode gevraagd die zegt het daar geleverd te hebben.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig te bewijzen dat het daar is afgegeven
Het is zijn nee tegen het ja van de postbode.
Heb je rond gevraagd of iemand het op camera( viedeodeurbel) heeft staan?
quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hangen hier ook geen camera’s postnl heeft zelf al onderzoek gedaan en die postbode gevraagd die zegt het daar geleverd te hebben.
En alle screenshots van bezorgtijden en van de verzender etc heb ik wel.
Ja had ik laatst ook, en het adres van die man stond er gewoon op he hadden ze sticker met mijn adres overheem geplakt. Was een kapote zak.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is wel irritant. Afgelopen week kregen wij pakketje en bleek niet voor ons. Teruggestopt en naar postkantoor gebracht.
Deze zat vol makeup en parfum. Maar adres was niet van ons, maar hadden niet gekeken. Was fout bezorgd. Ik ga dat echt niet houden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had ik laatst ook, en het adres van die man stond er gewoon op he hadden ze sticker met mijn adres overheem geplakt. Was een kapote zak.
Ik heb dat pakketje naar die man gestuurd en een briefje bij ingedaan met de vraag of hi jeven wilde mailen of hij het had gekregen. Ik dacht misschien hebben ze op mijn pakketje wel zijn adres geplakt. Maar heb niets meer gehoord
Ik sowieso niet wat er ook in zitquote:Op zaterdag 13 december 2025 12:10 schreef laforest het volgende:
[..]
Deze zat vol makeup en parfum. Maar adres was niet van ons, maar hadden niet gekeken. Was fout bezorgd. Ik ga dat echt niet houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |