Het enige land in het Midden-Oosten waar dat nu juist wel het geval is.quote:Israëls voortdurende deelname indruist tegen de idealen van de wedstrijd van inclusie en waardigheid voor alle mensen
Ik denk niet dat ze het af gaan schaffen omdat een groepje mensen een beetje geëmotioneerd en in de war raakt van de aanwezig van niet volledig gemiddelde mensen, nee.quote:Op zaterdag 13 december 2025 08:41 schreef Hathor het volgende:
Kan dat hele circus met non binaire debielen niet gewoon afgeschaft worden?
Die mensen leven totaal in hun eigen realiteit, niet meer te redden. Zij projecteren wat Hamas en Iran is op Israël en denken dat wat Israël is eigenlijk 'Palestina' is. Wat in de realiteit een land is dat nooit heeft bestaan.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het enige land in het Midden-Oosten waar dat nu juist wel het geval is.![]()
![]()
Ja, het is inderdaad de organisatie die het gedaan heeftquote:Op zaterdag 13 december 2025 08:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, we kunnen wel zeggen dat de organisatie het songfestival eigenhandig gesloopt heeft. Jammer.
Ze gooien ze daar niet meer van flatgebouwen afquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hmm..
Hoe zit het precies met de rechten voor non-binairen en homofielen in Gaza?
He he he.quote:Op zondag 14 december 2025 11:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ze gooien ze daar niet meer van flatgebouwen af
Die ene uit Zweden of Finland ofzo was volgens mij wel hot.quote:
Maar zodra je het een nichtenfestival noemt ben je gelijk homofoobquote:Op zaterdag 13 december 2025 08:41 schreef Hathor het volgende:
Kan dat hele circus met non binaire debielen niet gewoon afgeschaft worden?
Het is dat Israel er geen klote van kan maar hadden zij zich geplaatst voor het WK dan was Nederland gewoon gegaan hoorquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hmm..
Hoe zit het precies met de rechten voor non-binairen en homofielen in Gaza?
Hetgeen jij nu zegt daar heb ik mij nog het meest over verbaasd tijdens dit hele 'conflict'quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:05 schreef HowardRoark het volgende:
En je ziet het helaas disproportioneel veel terug in de radicaal woke contreien vol met lhbt-ers die denken dat radicale moslims hun interactionele bondgenoten zijn en het Westen (waar zij nochtans al hun vrijheden genieten) het eigenlijke probleem is.
Er zijn vele varianten op piemel of vagina, het is niet zo zwart-wit.quote:Op zondag 14 december 2025 14:10 schreef ricky3 het volgende:
Nonbinair xdxdxd wat een onzin dat mensen deze verzinsels serieus neemt. Hij/zij heeft een piemel of een vagina. Dat maakt hem man of vrouw. Klaar
Oh dus dat de Palestijnen misschien niet zo tollerant zijn is een reden dat Israel disproportioneel veel geweld naar hen mag uitoefenen? Ik mag hopen dat je een grapje maakt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:51 schreef TheJanitor het volgende:
Prachtig gebaar. Om het nog mooier tr maken zou hij eigenlijk nu twee weken naar Gaza moeten gaan om het te vieren met de Palestijnen. Volledig gekleed als vrouw, dat zal fantastische beelden opleveren.
Lol. Het percentage mensen dat hieraan voldoet is heel erg klein. En zijn specifieke medische gevallen waarbij daadwerkelijk iets mankeertquote:Op maandag 29 december 2025 15:49 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Er zijn vele varianten op piemel of vagina, het is niet zo zwart-wit.
Daarnaast maakt zijn non-binaire identiteit zijn muziek niet minder waard. En staat dat los van zijn beslissing om afstand te doen van de troffee.
Ik vind het altijd maar raar om je zo druk te maken om een volk dat je dood zou maken als ze de kans krijgen.quote:Op maandag 29 december 2025 15:50 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Oh dus dat de Palestijnen misschien niet zo tollerant zijn is een reden dat Israel disproportioneel veel geweld naar hen mag uitoefenen? Ik mag hopen dat je een grapje maakt.
Die vele varianten noemen we lichamelijke/genetische afwijking, je moet de dingen niet moeilijker maken dan ze zijn. Je hebt mannen en vrouwen, that's it.quote:Op maandag 29 december 2025 15:49 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Daarnaast maakt zijn non-binaire identiteit zijn muziek niet minder waard. En staat dat los van zijn beslissing om afstand te doen van de troffee.
Bij hermafrodiet wat al zeldzaam is houdt het wel op.quote:Op maandag 29 december 2025 15:49 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Ik vind het altijd apart dat mensen die er niks van snappen beweren er alles van te snappen.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bij hermafrodiet wat al zeldzaam is houdt het wel op.
Zijn non-binaire geestesverwarring, die we hier overigens toestaan en in Gaza niet, maakt zijn muziek ook niet meer. En dat is wat altijd wordt gepushed in dit soort dingen.
Oh jij wil beweren dat een "hen" of een "die/diens" bestaat?quote:Op woensdag 31 december 2025 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd apart dat mensen die er niks van snappen beweren er alles van te snappen.
Een hen bestaat wel, maar dat is een kip en die zijn niet bezig met genderwappen.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oh jij wil beweren dat een "hen" of een "die/diens" bestaat?
Op zich ook geen slecht idee om als Nederland tien hennen en een haan (nieuwe pronoun) te sturen.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een hen bestaat wel, maar dat is een kip en die zijn niet bezig met genderwappen.
Nee precies. Genocide en de meest walgelijke misdaden moeten we gwn accepteren. Is normaal.quote:Op woensdag 31 december 2025 04:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik vind het altijd maar raar om je zo druk te maken om een volk dat je dood zou maken als ze de kans krijgen.
Prima als je daarvan overtuigd bent, maar dan kan je alsnog mensen als Nemo respecteren.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:15 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Lol. Het percentage mensen dat hieraan voldoet is heel erg klein. En zijn specifieke medische gevallen waarbij daadwerkelijk iets mankeert
Antisemetic song contest…quote:Op woensdag 31 december 2025 08:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het Eurofreakshow festival.
Nee niet dus. Ik ben een vliegtuig en ik identificeer mij morgen als straaljager. Respecteer dat dan ook maar.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:20 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Prima als je daarvan overtuigd bent, maar dan kan je alsnog mensen als Nemo respecteren.
Is goed hoor. Ik ga je er in ieder geval niet mee pesten. Lieten mensen Nemo ook maar met rust.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:13 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Nee niet dus. Ik ben een vliegtuig en ik identificeer mij morgen als straaljager. Respecteer dat dan ook maar.
Waar ben je nu Jessica?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:47 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Is goed hoor. Ik ga je er in ieder geval niet mee pesten. Lieten mensen Nemo ook maar met rust.
Het is nog altijd beter dan de winnaar van dit jaar. Deels zelfde stijl, maar Nemo's liedje kan ik me nog herinneren en die van JJ niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik heb de eerste paar seconden gekeken van het liedje. Ik heb hersenschade opgelopen. Ik ga de zanger aanklagen vanwege het veroorzaken van hersenletsel.
Hoeveel mensen hebben nou nog meer herschade opgelopen door naar dat lied te luisteren? Miljoenen toch zeker? In ieder geval de leden van de jury die ernaar moesten luisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |