Prima als je daarvan overtuigd bent, maar dan kan je alsnog mensen als Nemo respecteren.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:15 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Lol. Het percentage mensen dat hieraan voldoet is heel erg klein. En zijn specifieke medische gevallen waarbij daadwerkelijk iets mankeert
Antisemetic song contest…quote:Op woensdag 31 december 2025 08:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het Eurofreakshow festival.
Nee niet dus. Ik ben een vliegtuig en ik identificeer mij morgen als straaljager. Respecteer dat dan ook maar.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:20 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Prima als je daarvan overtuigd bent, maar dan kan je alsnog mensen als Nemo respecteren.
Is goed hoor. Ik ga je er in ieder geval niet mee pesten. Lieten mensen Nemo ook maar met rust.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:13 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Nee niet dus. Ik ben een vliegtuig en ik identificeer mij morgen als straaljager. Respecteer dat dan ook maar.
Waar ben je nu Jessica?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:47 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Is goed hoor. Ik ga je er in ieder geval niet mee pesten. Lieten mensen Nemo ook maar met rust.
Het is nog altijd beter dan de winnaar van dit jaar. Deels zelfde stijl, maar Nemo's liedje kan ik me nog herinneren en die van JJ niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik heb de eerste paar seconden gekeken van het liedje. Ik heb hersenschade opgelopen. Ik ga de zanger aanklagen vanwege het veroorzaken van hersenletsel.
Hoeveel mensen hebben nou nog meer herschade opgelopen door naar dat lied te luisteren? Miljoenen toch zeker? In ieder geval de leden van de jury die ernaar moesten luisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |