Whahah GMTA, ik wilde eigenlijk het plaatje posten... maar its Shiiba, queen of the online junglequote:Op vrijdag 12 december 2025 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey broer, wil je overstappen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Is een plus, geen kruis.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Vraagt zich dan weer af waarom het rode kruis er bij nodig is
En waar staat de plus voor dan ?quote:
Wedden dat ze dat niet kunnen uitleggenquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En waar staat de plus voor dan ?
Ik denk voor zijn kruis.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En waar staat de plus voor dan ?
Ik vond deze leuk.quote:
Ja! Ik ook, maar ik haat linkjes zonder beeldquote:
Vooruit dan, ben de beroerdste niet:quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vooruit dan, ben de beroerdste niet:
https://youtube.com/shorts/zdd7rpEWm9w?si=4dAEUIZ_klxMDEbU
#blahblahblahquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, oordelen over de boodschapper ipv de inhoud.
#zogaatdewereldnaardeklote
Niets aan dus.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
De "+" in de naam Playgirl+ staat voor de uitbreiding van het merk naar een breder online platform dat meer biedt dan alleen de traditionele naaktfotografie. De toevoeging duidt op een moderne richting en een breder scala aan inhoud.
Oorspronkelijk werd het tijdschrift Playgirl in 1973 opgericht als een feministische tegenhanger van bladen als Playboy, met interviews, artikelen over maatschappelijke kwesties en (naakte of halfnaakte) mannen in het midden.
Met de herlancering in 2020 en de focus op de website Playgirlplus.com, vertegenwoordigt de "+" een evolutie waarbij de inhoud is uitgebreid met onder andere:
Exclusieve interviews met beroemdheden.
Lifestyle- en cultuurartikelen.
Essays over onderwerpen als feminisme en sociale rechtvaardigheid.
Toegang tot een uitgebreid archief van eerdere edities.
De toevoeging "plus" onderstreept dus de verbreding van het aanbod, verder dan alleen het fysieke tijdschrift, naar een completere digitale ervaring.
And as usual...:quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
De "+" in de naam Playgirl+ staat voor de uitbreiding van het merk naar een breder online platform dat meer biedt dan alleen de traditionele naaktfotografie. De toevoeging duidt op een moderne richting en een breder scala aan inhoud.
Oorspronkelijk werd het tijdschrift Playgirl in 1973 opgericht als een feministische tegenhanger van bladen als Playboy, met interviews, artikelen over maatschappelijke kwesties en (naakte of halfnaakte) mannen in het midden.
Met de herlancering in 2020 en de focus op de website Playgirlplus.com, vertegenwoordigt de "+" een evolutie waarbij de inhoud is uitgebreid met onder andere:
Exclusieve interviews met beroemdheden.
Lifestyle- en cultuurartikelen.
Essays over onderwerpen als feminisme en sociale rechtvaardigheid.
Toegang tot een uitgebreid archief van eerdere edities.
De toevoeging "plus" onderstreept dus de verbreding van het aanbod, verder dan alleen het fysieke tijdschrift, naar een completere digitale ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |