Dikke prima hier. U al wat beter ?quote:
Ja alles weer goedquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima hier. U al wat beter ?
Ik had een folderwijk, dat liet ik mijn broertjes doen voor de helft van het geld.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:30 schreef laforest het volgende:
Ik heb ooit een krantenwijk gehad. Kutwerk
Whehe slim. Order pikken in een vriezer voor AH. Ook 1 van mijn eerste baantjesquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had een folderwijk, dat liet ik mijn broertjes doen voor de helft van het geld.
Ik ken alleen whamadamahsquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:32 schreef maily het volgende:
@:Lovely leuk die film van Rowan Atkinson
alleen ben ik nu af bij Whamageddon
Dat heb ik ook gedaan. Geweldig gelachen daar.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Whehe slim. Order pikken in een vriezer voor AH. Ook 1 van mijn eerste baantjes
Collega van mij nam gewoon een kofferbak vol mee naar huis. Harderwijk was dat geloof ik.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Geweldig gelachen daar.![]()
Echt een leuk team.
Zo noemden wij altijd erg dikke tettenquote:
Owquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo noemden wij altijd erg dikke tetten
Mja weer wat geleerdquote:
Ik in Heerenveen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Collega van mij nam gewoon een kofferbak vol mee naar huis. Harderwijk was dat geloof ik.
Uitzendbaantjes als je jong bent zijn echt kut lolquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik in Heerenveen.
Wij kregen regelmatig een pakket met spullen mee. Speciaal een vriezer voor gekocht.
Catering bij Thialf ook vaak gedaan ,dat verdiende best goed.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Uitzendbaantjes als je jong bent zijn echt kut lol
op welke site kon je ook alweer tegeltjes maken?quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Catering bij Thialf ook vaak gedaan ,dat verdiende best goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |