* ChocoFan gooit nog een rol allufolie, kun je verder uitdelen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
nou wat toevallig 2 erboven
zeker ingefluisterd net
daapse?quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
Nu is het wel elke maand weer billenknijpen bij nieuwe binnenkomers, ik zie die daapse best wel een Florisje doen over een maandje of wat
Weetje wat hij geleerd heeft, slim gedaanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Snap ook niet echt wat mensen tegen haar hebben.. alleen omdat ze wat traag praat? Ze heeft t zo vaak uitgelegd: tenzij ze er op gewezen word, heeft ze t niet door. En dan nog, alsof de azijnpissers die erover klagen zo fantastisch zijn.. het type "ik roddel nooit" maar alles door lullen, mensen voor de bus flikkeren als hun eigen hachje daarmee is gered, maar worden ze zelf het onderwerp, is het direct in het slachtoffer rolletje dat iedereen altijd maar tegen ze zijn. Om te kotsenquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel jammer dat Roma weggaat
Voor haar wel beter en verstandig, voor ons(mij) jammer
"407 minuten" verwijst naar de winnende tijd van Evert van Benthem in de Elfstedentocht van 1985, wat exact 6 uur, 47 minuten en 44 seconden is; deze historische tijd van Van Benthem (die de tocht tweemaal won) werd recentelijk een centraal punt in een quiz in het programma De Bondgenoten, waar de deelnemers probeerden te raden hoe lang hij erover deed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |