Die gast (Jeroen) is vaak te zien op 3 netten tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb de Elf en zijn Broer al 100x gezien
Nou zeker geen knock-outs. Wel een half uur gekonkel over wie mag spelen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben morgen ook nog een mini aflevering
misschien gaat het plots sneller
Is de kerstwens van Erikquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:16 schreef Chanel5 het volgende:
"ga jij lekker in een doosje zitten"!!!
Ok dat is een ramp.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Behalve die van Postcodeloterij, krijg ik spontaan kramp
Ja wat stom, die vond ik ook leuk. Niet van dat sentimentele gedoe.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gecancelde van de Mc is wel leuk
Gecanceld? Waarom?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gecancelde van de Mc is wel leuk
Ze ken net zo goed niets aantrekken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Fatima staat er bij als Katrien Duck
Als een rollade in een te klein kousjequote:Op vrijdag 12 december 2025 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe zie ik eruit? Erik.. best goed![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt ook gewoon ondergoed. Echt hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als een rollade in een te klein kousje
echt ordi, ik had m'n moeder op d'r flikker gegevenquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het lijkt ook gewoon ondergoed. Echt hoor.
Media kamer is bezet natuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw? is dat nieuw? Videobellen op de kamer
[ afbeelding ]
Lol.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
echt ordi, ik had m'n moeder op d'r flikker gegeven
String van Kim K. die met extentions aan de voorkantquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:24 schreef spapaars het volgende:
Kleurtje onderbroek zal geen geheim zijn.
Och natuurlijk, vond het ook al raar.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Media kamer is bezet natuurlijk
Lekker romantisch toch?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
welke debiel eet een half turksbrood in 1 x???
Diego.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
welke debiel eet een half turksbrood in 1 x???
niet alleen is het afschuwelijkquote:
Tegenwoordig zet ik direct het geluid uit bij deze. Sowieso die Nickquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Behalve die van Postcodeloterij, krijg ik spontaan kramp
Nah die twee kunnen wel effe 5 min buitenquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bij de finaledag, nog even geduldquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
Jan mag ook wel weer terug komen
klaar met Mark
Vervangjanquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
Jan mag ook wel weer terug komen
klaar met Mark
Verwacht maar nix, 25 min ouwehoeren tussen de knockouts + reclame en het is al overquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Krijgen we morgen in ieder geval iets van de knock outs te zien.
Morgen ook nog.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:28 schreef spapaars het volgende:
Zeg nu al, tot maandag!
Volgende week weten we meer.
Bij de finaledagquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vervangjan![]()
Weten we al wanneer Jan weer terug komt?
Vergeet morgen nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:28 schreef spapaars het volgende:
Zeg nu al, tot maandag!
Volgende week weten we meer.
Wat ik zie, is dat ie te laat is.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
Voor de twijfelaars, het ½weg punt was net gehaald, maar evengoed 0 punten gehaald door Floor&Chesty
[ afbeelding ]
Kan weleens belangrijk zijn. Roma heeft aangegeven om niet op Erik te stemmen, maar op Thomas, als die de knockouts winnen. Want Erik heeft gezegd nooit op Roma te zullen stemmen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Peter geeft een extra finale stem aan SlooMaa, joepie wat leuk
Die elke keer Chess de schuld gaf als de bal viel, want natuurlijk deed Floris het perfect.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:27 schreef freaky40 het volgende:
Top aflevering wederom, weer de Slangen het nakijken door spastische neuroot Fleuris.
Ik hoop wel dat de Vossen de finale gaan spelen, om de doodsimpele reden dat ik het Floris en Julia niet gun. Erik gaat em sowieso niet spelen, aangezien de meerderheid op Thomas gaat stemmen. Maar goed, het is de bondgenoten, kan zomaar weer op een andere manier gaan, waardoor iedereen kans maaktquote:En leuk voor de Vossen dat ze zo 1 run door konden. Toch hoop ik stiekem niet dat Erik de finale gaat spelen of dat de Vossen sowieso niet de finale halen. Erik wil ik er nog niet uit namelijk.
Hoop vanavond toch wel de knockouts geheel te zien.quote:Laat de Gieren maar een geweldige prestatie neerzetten from worst to first of anders de Haaien. Maar goed, het zou ook zomaar weer een FEBO trukendoos kunnen worden die open getrokken wordt waardoor die geile Slangen winnen. Dan hoop ik dat ze Fleuris negeren voor de finale, topshow! Morgen krijgen we in ieder geval de knock-outs te zien maar misschien de ontknoping er van op maandag, dus het kan een ouderwetsche uitsmeer finale week worden.
Euh, de knockouts zijn gisteren al begonnen, ze zitten al klaar op hun kamer. Dus het begint vanavond echt wel met de eerste knockoutronde.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:49 schreef 5thencounter het volgende:
Neuh.. morgen 20 min gedramatiseerzeik en Bondjesregelen, 10min reclame en Maandag gewoon business as usual..knokouts, dinsdag vertrekkers en Finale, woensdag Nieuwe
Ja, ik ook. Bal stuiterde 2 x. Het was eerst de bal, toen Floris voeten en toen weer de bal.quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wat ik zie, is dat ie te laat is.
ze zit toch in de mediakamer?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met enig gevoel voor sensatie zouden ze Floris weer de finale moeten laten verliezen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:37 schreef Gia het volgende:
Vrees overigens dat Floris naar de finale wordt geholpen door vragen te stellen waarvan hij het antwoord geleerd heeft.
Hij leert vaak hardop, zodat Febo precies weet wat Floris weet.
Roma heeft een troef voor de knockouts. Zal waarschijnlijk een antwoord aanpassen zijn, maar hoop een beetje dat ze een vraag mogen skippen. "Deze weet Floris, we willen een andere vraag."
Ik hoop dat hij naar huis gaat zonder tonquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met enig gevoel voor sensatie zouden ze Floris weer de finale moeten laten verliezen.
Jup, en dan jankend aan de vidfoon aan zijn Sennaatje vragen oftie nog effe blijven magquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met enig gevoel voor sensatie zouden ze Floris weer de finale moeten laten verliezen.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
Voor de twijfelaars, het ½weg punt was net gehaald, maar evengoed 0 punten gehaald door Floor&Chesty
[ afbeelding ]
Als je veel tijd steekt in dingen leren kan je daar profijt van hebben.quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:37 schreef Gia het volgende:
Vrees overigens dat Floris naar de finale wordt geholpen door vragen te stellen waarvan hij het antwoord geleerd heeft.
Hij leert vaak hardop, zodat Febo precies weet wat Floris weet.
Roma heeft een troef voor de knockouts. Zal waarschijnlijk een antwoord aanpassen zijn, maar hoop een beetje dat ze een vraag mogen skippen. "Deze weet Floris, we willen een andere vraag."
Die spitsecond, dat zowel de bal als de voeten van Floor over de lijn waren en beide de grond nog niet raakte, heel bizar iddquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:greysbones @:Soury
Het bewijs dat de Febo aanstuurt op de winst van Floris.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Man o manquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, denk dan ook pas na de reclame de eerste knockout ronde waarvan dan de uitkomst en de rest pas op maandag.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:02 schreef greysbones het volgende:
Maar 1 spoiler vandaag vanuit de officiële kanalen
Rekken en erbij blijven.
Dat zal zeker bevestigd worden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en dan jankend aan de vidfoon aan zijn Sennaatje vragen oftie nog effe blijven mag
Ik dacht ook te zien dat ze in de media/rattenkamer zat en eerder hebben andere deelnemers daar ook gewoon via de tv kunnen beeldbellen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
ze zit toch in de mediakamer?
en de TV staat er toch ook voor ratten?
Ik bedenk het ook niet zelf hè.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Man o man
Vind je het zelf nog geloofwaardig
oh ik elke avond afsluiten op MTV met Ridiculousness ff de dag lachend afsluiten...quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:25 schreef schetterklep het volgende:
Zit ik in plaats van naar de zoveelste prijenslag keuken naar home videos uit de jaren 90 te kijken![]()
Geef maar een rolletje want ik weet wel hoe het looptquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:26 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben er al en deel allufolie uit voor de liefhebbers.
...zonder Janquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:27 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Geef maar een rolletje want ik weet wel hoe het loopt
quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:26 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben er al en deel allufolie uit voor de liefhebbers.
ik meld @Cirilico aanquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:13 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik bedenk het ook niet zelf hè.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
Ow wij zijn al beginnen, ik begon al automatisch 3000 te roepen voor een hometrainer ofzo
de febo heeft een rare fetishquote:
Toeval, gewoon toevalquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:31 schreef schetterklep het volgende:
Ja hoor, precies 407. Was deze ook hardop "geleerd"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |