Nou dat, je bent me net voor.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:51 schreef Watmoetjenou het volgende:
1- Je kijkt naar weersvoorspellingen, niet naar afgelopen nacht.
2- Hier wonen we niet in brakke tentjes
3- Je bent te dom om te poepen.
Fijn weekend!
Op 18 november ging het inderdaad ook zo tekeer in Nederland. Sterkte aan de getroffenen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou dat, je bent me net voor.
[ afbeelding ]
Mooi stabiel barbecueweer @:TS
We kijken dan ook maar even naar de afgelopen 24 uur. Grootste deel van Gaza heeft minder dan 40 mm neerslag gehad en windstoten van 20-40 km/u, flinke storm hoor!quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:51 schreef Watmoetjenou het volgende:
1- Je kijkt naar weersvoorspellingen, niet naar afgelopen nacht.
2- Hier wonen we niet in brakke tentjes
3- Je bent te dom om te poepen.
Fijn weekend!
Ze wonen daar niet in een mooie kliniek met goede fundering en bakstenen en een dak, zoals jij doetquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
We kijken dan ook maar even naar de afgelopen 24 uur. Grootste deel van Gaza heeft minder dan 40 mm neerslag gehad en windstoten van 20-40 km/u, flinke storm hoor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk stokpaardje?quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:15 schreef CoolGuy het volgende:
Iedereen hier snapt dat 'het weer' in Gaza alleen maar een rookgordijntje is om een van je stokpaardjes weer van stal te halen.
Mafkees.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ze wonen daar niet in een mooie kliniek met goede fundering en bakstenen en een dak, zoals jij doet
Dit zijn uitspraken die alleen gebezigd worden door radicaaltjes.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
hoewel er niemand onschuldig is in Gaza
Jij die iemand anders mafkees noemtquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Mafkees.
En voor 7 oktober hadden ze prachtige gebouwen. De islamitische terroristen moesten dat uiteraard verknallen, hoewel er niemand onschuldig is in Gaza.
[ afbeelding ]
Wanneer ga jij naar Khan Younis verhuizen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij die iemand anders mafkees noemt
Grootste gek van het forum
Wanneer ga jij naar je geliefde Israël dan?quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wanneer ga jij naar Khan Younis verhuizen?
Misschien binnen een jaar of vijf.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer ga jij naar je geliefde Israël dan?
Kan dat niet gewoon morgen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Misschien binnen een jaar of vijf.
Ik loop hier niet te gillen hoe geweldig een ander land isquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wanneer ga jij naar Khan Younis verhuizen?
Klopt, je loopt alleen maar haat te verspreiden over Israël.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik loop hier niet te gillen hoe geweldig een ander land is
Malloot
De enige hier die haat loopt te verspreiden ben jij maar oke.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klopt, je loopt alleen maar haat te verspreiden over Israël.
Ik hou van Israël.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
[..]
De enige hier die haat loopt te verspreiden ben jij maar oke.
Moet jij zeggenquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klopt, je loopt alleen maar haat te verspreiden
Ja en jij geilt er opquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klopt, je loopt alleen maar haat te verspreiden over Israël.
Waarom haat jij Joden zo erg trouwens? Want jij ziet het liefst dat Israël, het Joodse land, opgeheven wordt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja en jij geilt er op
dus ga er heen, graag gisteren nog
Waarom leg je andere mensen elke keer woorden in de mond die ze niet gezegd hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Waarom haat jij Joden zo erg trouwens? Want jij ziet het liefst dat Israël, het Joodse land, opgeheven wordt.
Ik haat geen Joden dat maak jij er vanquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Waarom haat jij Joden zo erg trouwens? Want jij ziet het liefst dat Israël, het Joodse land, opgeheven wordt.
7 oktober 2023.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik haat geen Joden dat maak jij er van
Ik haat wel het beleid van de regering van Israel
Wat heeft die datum er mee te makenquote:
Toen pleegde de islamitische terreurbeweging van Hamas het Israëlische 9/11, waarbij in 1 dag meer dan 1200 mensen overleden, kibboetsen compleet in de brand werden gestoken, vrouwen werden verkracht, 250 mensen werden gegijzeld, duizenden raketten werden afgevuurd op Israël en andere vormen van geweld. De IDF reageert uiteraard op dit om te voorkomen dat 7 oktober opnieuw gebeurd, aangezien Hamas heeft gezegd dat ze 7 oktober zullen herhalen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat heeft die datum er mee te maken
Net alsof dit het begin is van de problemen
En nergens zie je mij 7 Oktober goed praten
Okquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Toen pleegde de islamitische terreurbeweging van Hamas het Israëlische 9/11, waarbij in 1 dag meer dan 1200 mensen overleden, kibboetsen compleet in de brand werden gestoken, vrouwen werden verkracht, 250 mensen werden gegijzeld, duizenden raketten werden afgevuurd op Israël en andere vormen van geweld. De IDF reageert uiteraard op dit om te voorkomen dat 7 oktober opnieuw gebeurd, aangezien Hamas heeft gezegd dat ze 7 oktober zullen herhalen.
En wat heeft dit stukje verknipte geschiedenis met de zogenaamde haat van mij tegen joden te maken?quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Toen pleegde de islamitische terreurbeweging van Hamas het Israëlische 9/11, waarbij in 1 dag meer dan 1200 mensen overleden, kibboetsen compleet in de brand werden gestoken, vrouwen werden verkracht, 250 mensen werden gegijzeld, duizenden raketten werden afgevuurd op Israël en andere vormen van geweld. De IDF reageert uiteraard op dit om te voorkomen dat 7 oktober opnieuw gebeurd, aangezien Hamas heeft gezegd dat ze 7 oktober zullen herhalen.
Je steunt Hamas.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En wat heeft dit stukje verknipte geschiedenis met de zogenaamde haat van mij tegen joden te maken?
75% van de Gazanen steunt Hamas.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee ik steun de palestijnen die slachtoffer zijn van het beleid van de regering Netanyahu
Ja de PVV was hier ook de grootstequote:Op vrijdag 12 december 2025 14:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
75% van de Gazanen steunt Hamas.
Er zit wel een verschil tussen 24.7% van de bevolking die een politieke partij steunen en 75% van de bevolking die een terreurbeweging steunen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja de PVV was hier ook de grootste
Dus ik steun ook de PVV
Jij redeneert wel zo en gaat nu weer draaienquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen 24.7% van de bevolking die een politieke partij steunen en 75% van de bevolking die een terreurbeweging steunen.
Ik steun geen oorlogsmisdadigers.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je steunt oorlogsmisdadigers. Kan jij jezelf nog wel in de spiegel aankijken?
Je steunt Israel dusquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik steun geen oorlogsmisdadigers.
Israël pleegt geen oorlogsmisdaden.quote:
Zak in de stront manquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Israël pleegt geen oorlogsmisdaden.
TS ondertussen:quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Israël pleegt geen oorlogsmisdaden.
Leuke stropop. Echt doordacht. Echt origineel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De Hamasliefhebberij van jou is treurig.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zak in de stront man
Kan beter een discussie met een stoeptegel gaan voeren
Ik vind het wel vermakelijk hoe TS steeds bedrevener wordt in het etaleren van zijn onmetelijke domheid.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
Verrassend dat het inmiddels al niet meer over het noodweer gaat in Gaza.
Jouw IQ is treurigerquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De Hamasliefhebberij van jou is treurig.
Mijn IQ is 120.quote:
Linkse mensen verspreiden de meeste haat naar andersdenkenden valt mij op.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk hoe TS steeds bedrevener wordt in het etaleren van zijn onmetelijke domheid.
Dan heb je het over jouw eigen IQ neem ik aan? Dat zit wel rond de 80 ja...quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja en daar nog minimaal 40 vanaf dan kom je aardig in de buurt
Ik heb een gemiddeld IQquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan heb je het over jouw eigen IQ neem ik aan? Dat zit wel rond de 80 ja...
Daaaaaaaar is het stokpaardje toch. Goh. Ik zal wel een glazen bol heb...oh nee wacht even, je opent gewoon elk topic om het over 1 van 3 onderwerpen te kunnen hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |