Is nog een vraagteken.quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:06 schreef ...TomTom het volgende:
Gisteren persconferentie gemist, maar Watanabe morgen zeker niet van de partij?
quote:Op zondag 14 december 2025 01:10 schreef GGMM het volgende:
[ x ]
Wat vinden jullie hier nou zelf van?
Hopen dat Nieuwkoop fit is voor Ajax-uit is inderdaad wel een dieptepunt. Read missen we echt ontzettend. Dat is niet één maar meerdere slokken op de borrel.quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:44 schreef fetX het volgende:
Het erge is dat je inmiddels gewoon hoopt dat Nieuwkoop kan spelen in plaats van die verschrikkelijke Lotomba![]()
Blessures genot
Kampen?quote:Op zondag 14 december 2025 09:45 schreef Haringkop2 het volgende:
Lekker Bruggenloopje doen vandaag, kan ik mij nog een beetje afsluiten voor de wedstrijd…
Ah, ja uiteraard maar in Kampen kun je dat ook doen met de oude IJsselbrug en de Molenbrug.quote:Op zondag 14 december 2025 10:35 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Nee Rotterdam natuurlijk. Erasmusbrug en Brienenoordbrug.
Wat is een Kampen?quote:Op zondag 14 december 2025 10:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ah, ja uiteraard maar in Kampen kun je dat ook doen met de oude IJsselbrug en de Molenbrug.
Als je uit Kampen komt je voor fokking PECquote:Op zondag 14 december 2025 10:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ah, ja uiteraard maar in Kampen kun je dat ook doen met de oude IJsselbrug en de Molenbrug.
Hoeveel neusjes zitten er nog in de arena als je dat zegt over Duivendrechtquote:Op zondag 14 december 2025 10:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je uit Kampen komt je voor fokking PEC
Neuh, die hebben een pesthekel aan elkaar.quote:Op zondag 14 december 2025 10:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je uit Kampen komt je voor fokking PEC
Kampenaar.quote:Op zondag 14 december 2025 11:17 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Hoe noem je inwoner van Kampen eigenlijk?
quote:Op zondag 14 december 2025 11:17 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Hoe noem je inwoner van Kampen eigenlijk?
Ohquote:Op zondag 14 december 2025 11:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Neuh, die hebben een pesthekel aan elkaar.
Kan je daarna bij de Kuip de bus opwachten en vervolgens direct naar de Brienenoord om er vanaf te gaanquote:Op zondag 14 december 2025 09:45 schreef Haringkop2 het volgende:
Lekker Bruggenloopje doen vandaag, kan ik mij nog een beetje afsluiten voor de wedstrijd…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |