Ik zou het maar bij je gewone weekbaan houdenquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik vind @:HowardRoark onverenigbaar met de westerse cultuur. Ik zeg zoiets niet graag over een specifieke individuele persoon omdat ik niet graag op de man speel, maar @:HowardRoark is nu eenmaal een aparte categorie.
weekbaan ?quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ik zou het maar bij je gewone weekbaan houden
Oh ik ben voor.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
In het orthodoxe jodendom, net als bij sommige gereformeerde kerkgenootschappen, mogen meisjes en vrouwen geen broek dragen. Daarom kijken die joodse meisjes op die foto's allemaal zo zuur. Ze moeten gedwongen een rok dragen terwijl ze veel liever een broek dragen, en ervaren dat als onderdrukking. Misschien moeten we het dragen van rokken ook maar verbieden en meisjes verplichten om een broek te dragen.
Niet heel populair, maar Adolf Hiter was enorm gecharmeerd van de islam.quote:
Zullen we meisjes misschien gewoon niets verbieden of verplichten??quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
In het orthodoxe jodendom, net als bij sommige gereformeerde kerkgenootschappen, mogen meisjes en vrouwen geen broek dragen. Daarom kijken die joodse meisjes op die foto's allemaal zo zuur. Ze moeten gedwongen een rok dragen terwijl ze veel liever een broek dragen, en ervaren dat als onderdrukking. Misschien moeten we het dragen van rokken ook maar verbieden en meisjes verplichten om een broek te dragen.
Meisjes in een ver land waar een hoofddoek normaal is...quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik vond trouwens nog een leuke foto van Pakistaanse schoolmeisjes uit Abbottabad in de provincie Khyber Pakhtunkhwa.
[ afbeelding ]
Ze dragen niet allemaal een hoofddoek, maar de meeste wel. Het valt me op hoe vrolijk die meisjes kijken, ook de meisjes die wel een hoofddoek dragen.
Geen hond draag hier kruisjes of keppeltjes.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat valt het precies niet. Jij wilt dat graag, maar dat is echt iets anders. Zolang landen zoals Oostenrijk in hun grondwet hebben opgenomen dat er iets in het land bestaat als vrijheid van religie ga je geen keppeltje, kruisje of hoofddoekje kunnen verbieden. En nee, ook niet bij kinderen.
Niqabs zijn al verboden in een aantal Europese landen, hijabs verbieden zou een uitstekende toevoeging zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zullen we meisjes misschien gewoon niets verbieden of verplichten??
Man man man..
Ik wil zelfs een stapje verder gaan, bh's verbieden (joehoe los los los met die melkmemmen), lange rokken en spijkerbroeken ook, laat zien dat blote ende naakte vrouwenvlees.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen hond draag hier kruisjes of keppeltjes.
Dat weet je ook; het is allemaal ter meerdere ere en glorie van de islam, die religie die niet bekritiseerd mag worden.
Nogmaals:
Vrouwen zijn radicaal gelijk aan mannen en hoeven zich voor niemand en niets te bedekken. Dat soort nonsense faciliteren is vooral een blijk van de hoogste vorm van vrouwenhaat en misogynie.
Complimenten voor Oostenrijk. Oprotten met die steentijd onzin. Kan je je niet inhouden omdat je een vrouwengezicht of vrouwenhaar bemerkt? Meld je aan bij de GGZ.
Vreemd, ik zie HR juist als voorvechter van het Westers denken.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik vind @:HowardRoark onverenigbaar met de westerse cultuur. Ik zeg zoiets niet graag over een specifieke individuele persoon omdat ik niet graag op de man speel, maar @:HowardRoark is nu eenmaal een aparte categorie.
Ah, net als hier dus.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja omdat de politici die er zaten te dom waren om te schijten
Kans is groot ja. Want die meiden mogen van hun ouders niet zonder bedekking naar buiten. doen ze dat toch, worden ze even door papa helemaal verrot gebeukt of zelfs vermoord...quote:Op donderdag 11 december 2025 19:24 schreef Buitendam het volgende:
daar gaat niemand zich aan houden.
Het Westers denken is meer dan de VS en Israelquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie HR juist als voorvechter van het Westers denken.
ja. dan zoeken die ouders een islamitische school. probleem opgelost.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Als ze dan hun kinderen weghouden van school, wordt de leerplicht ontdoken. Dat heeft echt wel consequenties.
Westers denken is vooral Erasmus, Verlichting en Franse Revolutie. Veelzeggend dat je met twee landen komt die niet eens bestonden toen Westers denken ontstond.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het Westers denken is meer dan de VS en Israel
aha.. ik weet dan al ongeveer hoe oud je bent..quote:Op donderdag 11 december 2025 19:41 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Jeetje, speel een beetje mee.
Als ik “Joodse vrouwen” schrijf, dan schept dat toch een net iets ander beeld.
Ik refereer aan de landen waar HR het vaak over heeftquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Westers denken is vooral Erasmus, Verlichting en Franse Revolutie. Veelzeggend dat je met twee landen komt die niet eens bestonden toen Westers denken ontstond.
waarom niet? ik kan dat ook.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We hebben het over ‘meisjes’
Sorry, ik kan daar niet grappig over doen.
quote:Op donderdag 11 december 2025 19:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nou, sorry dan. Ik wilde je niet boos maken.
Maar ik refereerde dus niet aan jonge meisjes. Ik reageerde op een post over Joodse jochies.
Tip... ga boeken lezen.quote:
Terwijl je zelf ook geen normaal persoon bent gezien je reactie, dus je neemt jezelf ook niet serieusquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:18 schreef Twiitch het volgende:
Ik zal een vrouw met een hoofddoek nooit serieus nemen. Wanneer ik in een professionele setting een dergelijk figuur tegenkom zal ik de werkrelatie afkappen en verzoeken om een normaal persoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |