Hopelijk wel.quote:
Dat is toch mooi?quote:
Dan snap ik dat je baalt. Is ook niet leuk.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb gisteren de hele dag een database gemaakt met data en alles wordt er niets mee gedaan.
En wijzer zegt men.quote:
Ja heb aangegeven dat ik er voor nu mee kap.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je baalt. Is ook niet leuk.
Ga je weer computers slopen ?quote:
Hey Hemaquote:
Wel jammer want je speelde het graagquote:Op donderdag 11 december 2025 11:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb aangegeven dat ik er voor nu mee kap.
Dan komen ze maar met een plan.
Hij moest een keer toezicht houden op kindertjes die computers repareren bij een zomerkamp toch?quote:Op donderdag 11 december 2025 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je weer computers slopen ?
O nee alleen met deze wedstrijd, niet met torn.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel jammer want je speelde het graag
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 11 december 2025 11:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik had geen leintuch gespannt erder
O ik snap er niets van. Maar goed als je het zelf maar snaptquote:Op donderdag 11 december 2025 11:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
O nee alleen met deze wedstrijd, niet met torn.
Komt er op neer dat ik heel druk ben zonder resultaat omdat de persoon die is aangesteld er nooit isquote:Op donderdag 11 december 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik snap er niets van. Maar goed als je het zelf maar snapt
Dat heb ik even gemist. Ken wel zijn werk als sloper met een trans.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij moest een keer toezicht houden op kindertjes die computers repareren bij een zomerkamp toch?
Zolang hoef je het waarschijnlijk niet te die. Vaak maar een paar weken toch?quote:
Ja dat had ik begrepen. Maar het is een spel met meerdere wedstrijden?quote:Op donderdag 11 december 2025 11:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Komt er op neer dat ik heel druk ben zonder resultaat omdat de persoon die is aangesteld er nooit is
nee ik had geen leintuch opquote:Op donderdag 11 december 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang hoef je het waarschijnlijk niet te die. Vaak maar een paar weken toch?
Trans?quote:Op donderdag 11 december 2025 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist. Ken wel zijn werk als sloper met een trans.
O das. Kan een hele klus zijnquote:Op donderdag 11 december 2025 11:38 schreef hemarookworst het volgende:
Hij heeft geen nieuwe baan maar hij is zijn bed aan het verschonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |