Ja om de zoveel weken is er weer een speciaal evenement.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat had ik begrepen. Maar het is een spel met meerdere wedstrijden?
Wel een spel wat veel tijd kost of niet?quote:Op donderdag 11 december 2025 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja om de zoveel weken is er weer een speciaal evenement.
Maar zo heb ik er niet zoveel zin meer in.
Ja beetje wel.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een spel wat veel tijd kost of niet?
Bijna even oud als ikquote:Op donderdag 11 december 2025 11:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
het heeft al wellen is zeker
30 jaren oud
Niet zo opfokken over en spel KW daar heb je niets aan.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja beetje wel.
Weet niet of dit zo verstandig is, heb ook niet het idee dat het me echt goed doet.
Heb gisteren al gefrustreerd mn laptop dicht geklapt waarbij ik zoiets had van oei, hopelijk heb ik het niet te hard gedaan
Ben best chagrijnig, en dat wil ik niet.
Precies, ik ga maar even wat anders doen. Even het hoofd op iets anders.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo opfokken over en spel KW daar heb je niets aan.
wat is dat precies voor spel?quote:Op donderdag 11 december 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja beetje wel.
Weet niet of dit zo verstandig is, heb ook niet het idee dat het me echt goed doet.
Heb gisteren al gefrustreerd mn laptop dicht geklapt waarbij ik zoiets had van oei, hopelijk heb ik het niet te hard gedaan
Tijd voor een nieuwe bedquote:Op donderdag 11 december 2025 11:42 schreef mario390 het volgende:
het is al betje doorgelegen in de mid
Lekker. Geniet ervanquote:Op donderdag 11 december 2025 11:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies, ik ga maar even wat anders doen. Even het hoofd op iets anders.
Stokbrood met kaas, dat ga ik kopen. Tot later
Pics?quote:Op donderdag 11 december 2025 11:42 schreef mario390 het volgende:
het is al betje doorgelegen in de mid
Nee, ik doe niet meequote:Op donderdag 11 december 2025 11:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, jij doet toch ook mee?
Naja komt er op neer 12 teams van 2000 man tegen elkaar.
Kom naar Muni, lekker warren!quote:Op donderdag 11 december 2025 11:31 schreef KoningWouter het volgende:
Heb er niet zoveel zin meer in to be honest.
Heb jij behoefte aan een foto van een doorgelegen bedjequote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja beetje wel.
Ja die ga ik in het groot uitprinten om op mijn nieuwe werkplek te hangenquote:Op donderdag 11 december 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij behoefte aan een foto van een doorgelegen bedje
https://www.torn.com/3899578quote:Op donderdag 11 december 2025 11:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat is dat precies voor spel?
Of als print op een dekbed laten drukkenquote:Op donderdag 11 december 2025 11:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die ga ik in het groot uitprinten om op mijn nieuwe werkplek te hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |