Kom naar Muni, lekker warren!quote:Op donderdag 11 december 2025 11:31 schreef KoningWouter het volgende:
Heb er niet zoveel zin meer in to be honest.
Heb jij behoefte aan een foto van een doorgelegen bedjequote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja beetje wel.
Weet niet of dit zo verstandig is, heb ook niet het idee dat het me echt goed doet.
Heb gisteren al gefrustreerd mn laptop dicht geklapt waarbij ik zoiets had van oei, hopelijk heb ik het niet te hard gedaan
Ben best chagrijnig, en dat wil ik niet.
Ja die ga ik in het groot uitprinten om op mijn nieuwe werkplek te hangenquote:Op donderdag 11 december 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij behoefte aan een foto van een doorgelegen bedje
https://www.torn.com/3899578quote:Op donderdag 11 december 2025 11:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat is dat precies voor spel?
Of als print op een dekbed laten drukkenquote:Op donderdag 11 december 2025 11:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die ga ik in het groot uitprinten om op mijn nieuwe werkplek te hangen
Klinkt niet als iets wat je graag in he vrije tijd doet zo.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja beetje wel.
Weet niet of dit zo verstandig is, heb ook niet het idee dat het me echt goed doet.
Heb gisteren al gefrustreerd mn laptop dicht geklapt waarbij ik zoiets had van oei, hopelijk heb ik het niet te hard gedaan
Ben best chagrijnig, en dat wil ik niet.
Gvd .... en nu?quote:Op donderdag 11 december 2025 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi kut die gozer zegt niks ontvangen te hebben.
AMIEquote:Op donderdag 11 december 2025 11:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kom naar Muni, lekker warren!
(maar nee, kan sowieso niet meer, ivm de 3 recruit dagen waarop je niets voor je faction kan doen en denk ook dat de war voorbij is met 1 keer uitademen, hun beste speler heeft iets van 40k statssowieso is muni wel duidelijk kleiner en lijkt me minder georganiseerd, dus wordt nog even kijken of het me gaat bevallen
)
quote:Op donderdag 11 december 2025 11:56 schreef maily het volgende:
[..]
Klinkt niet als iets wat je graag in he vrije tijd doet zo.
Jammer maar denk aan jezelf!
Lekker sliepequote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 11:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die ga ik in het groot uitprinten om op mijn nieuwe werkplek te hangen
O dat is balen, is er niemand in de buurt die toevallig een camera heeft hangen en het kan zien?quote:Op donderdag 11 december 2025 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi kut die gozer zegt niks ontvangen te hebben.
Lekker ite.quote:
Niet alleen met smileys bolkenquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 12:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Niet alleen met smileys bolken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |