Nieuwe apparaten ja.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:33 schreef dud0r het volgende:
Krijgen ze ook nieuwe apparaten enzo? Of is niet bekend wat er allemaal ging gebeuren?
keertje in nl niet en daar wel, mag ook wel een xquote:Op donderdag 11 december 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vandaag hadden we regen. Denk morgen ook
jaquote:Op donderdag 11 december 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij doet precies wat ze vroeg.
noice noice.quote:
Dat is wel een mooi plaatje om tegen de muur te kwakken.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
deze is ook wel mooi
[ afbeelding ]
en deze?quote:Op donderdag 11 december 2025 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi plaatje om tegen de muur te kwakken.
Die zou ik wat minder interessant vinden als ik een huisje huur om naar te kijken vanaf de bankquote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 14:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die zou ik wat minder interessant vinden als ik een huisje huur om naar te kijken vanaf de bank
Deze is wel nicequote:
Voor de file uit!quote:
Ik ging wel zoeken in het topic waar ze het over had, maar ik kon geen post of account vinden dat als haar voeldequote:
Misschien is ze een lurker. Of ze voert een act op hier. Dat schijnen sommigen te doen.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ging wel zoeken in het topic waar ze het over had, maar ik kon geen post of account vinden dat als haar voelde
Lekker hoor.quote:
Heuh, je zit in de tram.quote:
Ja net opgehaaldquote:Op donderdag 11 december 2025 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heuh, je zit in de tram.
Vans
Maar wat moeten we met een foto van je rijbewijs? Zien dat je nu ook motortje mag rijden?
Nu zijn alle stoplichten enorm kut aan het doen. Ik mag niet winnen.quote:
Nice nice.quote:
Nimmer VOCHTIG POESJE laten winnen.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu zijn alle stoplichten enorm kut aan het doen. Ik mag niet winnen.
Dat is wel lang.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:17 schreef Nattekat het volgende:
Sta al zonder gein 5 minuten voor hetzelfde licht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |