abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219632428
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2025 11:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Leuke foto met Ivanka, dus eerst boos worden op dat WH foto's released met censored mensen tussen MJ/Diana Ross. En nu het zelf doen. Koekoek!

Ja TDS zit er goed in bij jou. _O- Geen dag dat je niet met de oranje god bezig bent.

Ivanka....
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219632635
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 14:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ivanka....
Is dat Ivanka niet?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_219632919
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 14:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ivanka....
Het valt steeds meer op hoe de boomers AI niet meer kunnen herkennen van de realiteit helaas. Maarja, je gelooft ook in AI foto's van Michelle Obama's zwangerschap met 6 vingers, of zoals je er gisteren 1 postte van een Michelle met een dikke buik terwijl ze al 60 was. Wat natuurlijk helemaal onrealistisch is als de kinderen nu al 15+ zijn.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219632953
He Wantie.

Dit is de echte foto volgens mij.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219633135
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 14:38 schreef recursief het volgende:

[..]
Is dat Ivanka niet?
Dat is Ivanka
pi_219633149
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2025 15:02 schreef epicbeardman het volgende:
He Wantie.

[ afbeelding ]

Dit is de echte foto volgens mij.
Ja, je slaat meteen weer op tilt hè.
pi_219633180
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2025 14:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het valt steeds meer op hoe de boomers AI niet meer kunnen herkennen van de realiteit helaas. Maarja, je gelooft ook in AI foto's van Michelle Obama's zwangerschap met 6 vingers, of zoals je er gisteren 1 postte van een Michelle met een dikke buik terwijl ze al 60 was. Wat natuurlijk helemaal onrealistisch is als de kinderen nu al 15+ zijn.
In jouw realiteit is Michelle een kerel, tenzij er zwangerschapsfoto's opduiken _O-
pi_219633254
Dat trump een pedofiel is geen twijfel over mogelijk. Hij heeft daar zelf in het verleden leuke uitspraken over gedaan.
pi_219633343
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:19 schreef PlayerUnknowne het volgende:
Dat trump een pedofiel is geen twijfel over mogelijk. Hij heeft daar zelf in het verleden leuke uitspraken over gedaan.
Voor sommigen is dat erg pijnlijk.
Daarom allerlei afleidingsmanoeuvres, zoals roepen dat Michelle Obama een kerel is.
pi_219635220
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:19 schreef PlayerUnknowne het volgende:
Ik weet nog wel dat ik meerdere bans heb gekregen voor het roepen dat Biden pedo is (bewezen pedofiel, had ongepaste douches met zijn minderjarige dochter) en is natuurlijk op tientallen video's te zien waar hij niet van de kleine meisjes af kan blijven.

Maar als jullie willen geloven dat hij pedofiel is prima hoor, veranderd het feit niet dat hij de aankomende 7 jaar nog gewoon President is.
pi_219635521
twitter

Ook een President waardige man.
pi_219635916
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2025 16:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik weet nog wel dat ik meerdere bans heb gekregen voor het roepen dat Biden pedo is (bewezen pedofiel, had ongepaste douches met zijn minderjarige dochter) en is natuurlijk op tientallen video's te zien waar hij niet van de kleine meisjes af kan blijven.

Maar als jullie willen geloven dat hij pedofiel is prima hoor, veranderd het feit niet dat hij de aankomende 7 jaar nog gewoon President is.
Je noemt Biden 'bewezen pedodiel' vanwege "showers with my dad (probably not appropriate)" en ondertussen verdedig je ondanks al zijn uitspraken en naar buiten gekomen informatie je buddy Trump. Hetzelfde MO heb je met betrekking tot corruptie. Je bent een bijzonder figuur en ik geloof oprecht niet dat je een trol bent want dit verzint de grootste gek nog niet

The are eating the cats
pi_219636035
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 15:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Voor sommigen is dat erg pijnlijk.
Daarom allerlei afleidingsmanoeuvres, zoals roepen dat Michelle Obama een kerel is.
Ik krijg altijd dit soort vibes van epische baardmans:

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219636146
quote:
14s.gif Op zondag 28 december 2025 16:54 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Ook een President waardige man.
Weer een huilebalk.
pi_219637000
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 17:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Je noemt Biden 'bewezen pedodiel' vanwege "showers with my dad (probably not appropriate)" en ondertussen verdedig je ondanks al zijn uitspraken en naar buiten gekomen informatie je buddy Trump. Hetzelfde MO heb je met betrekking tot corruptie. Je bent een bijzonder figuur en ik geloof oprecht niet dat je een trol bent want dit verzint de grootste gek nog niet

The are eating the cats
Als Trump daadwerkelijk iets had gedaan met kinderen hadden we dit natuurlijk allang geweten, dan waren ze ten tijde van 2021 tm 2025 terwijl Biden de FBI het vizier op Trump had gezet. Met raids naar Mar-A-Lago die ongefundeerd waren tot aan meer dan 60+ slappe rechtszaken.

Nee als Trump in de Epstein files stond met maar iets belastends was dit natuurlijk allang geleaked, was er een meid naar buiten gekomen die destijds door Trump "misbruikt" is.

Snap dat het hip is om te zeggen dat iemand pedofiel is en iemand waarschijnlijk van andere TDS frusties een +1tje krijgt, waar iemand dan ook waarschijnlijk op hoopt. Als iemand daar blij van wordt in het/zijn/haar/hen leven ga vooral door.

Als je roept dat Trump pedofiel is, kom dan ook met bewijs. Ik kom bij Biden nog tenminste met bewijs, en het dagboek is niet het enige. Er staan op youtube/rumble en andere platforms honderden video's van dat Biden aan kleine meisjes zit, rij aan haren loopt te ruiken en zelfs jonge meisjes in tepels knijpt (op tv).

Dit is zo'n voorbeeld trouwens; dit meisje werd op live tv betast. Zelf op Instagram geverifieerd.

Maar we horen ondertussen al 10 jaar lang dat Trump een "pedo" en "hitler" "facist" "racist" en ga zo maar door. Volgens mij vergeten jullie dat dit ondertussen helemaal niet blijft plakken, iedereen die anti-liberal of anti-dems is krijgt die stempel vanuit de club die 24/7 boos is.
pi_219637078
Trump is een volslagen gek. Wil je Amerika in dan mag je inzage geven in je sociale media. Heb je iets gezegd dat Trump niet bevalt dan kom je er niet in.

Maargoed, we gaan zien wat Donald Trump, als modepolitie van Amerika, vindt van de huidige kledingkeuze van Zelensky.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_219637212
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Trump is een volslagen gek. Wil je Amerika in dan mag je inzage geven in je sociale media. Heb je iets gezegd dat Trump niet bevalt dan kom je er niet in.

Maargoed, we gaan zien wat Donald Trump, als modepolitie van Amerika, vindt van de huidige kledingkeuze van Zelensky.
En die breekbare stakkers proberen "ons" de les te lezen over de vvmu. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219637620
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Als Trump daadwerkelijk iets had gedaan met kinderen hadden we dit natuurlijk allang geweten
Dat is inderdaad allang bekend.

quote:
, dan waren ze ten tijde van 2021 tm 2025 terwijl Biden de FBI het vizier op Trump had gezet. Met raids naar Mar-A-Lago die ongefundeerd waren tot aan meer dan 60+ slappe rechtszaken.

Nee als Trump in de Epstein files stond met maar iets belastends was dit natuurlijk allang geleaked, was er een meid naar buiten gekomen die destijds door Trump "misbruikt" is.

Snap dat het hip is om te zeggen dat iemand pedofiel is en iemand waarschijnlijk van andere TDS frusties een +1tje krijgt, waar iemand dan ook waarschijnlijk op hoopt. Als iemand daar blij van wordt in het/zijn/haar/hen leven ga vooral door.

Als je roept dat Trump pedofiel is, kom dan ook met bewijs. Ik kom bij Biden nog tenminste met bewijs, en het dagboek is niet het enige. Er staan op youtube/rumble en andere platforms honderden video's van dat Biden aan kleine meisjes zit, rij aan haren loopt te ruiken en zelfs jonge meisjes in tepels knijpt (op tv).

Dit is zo'n voorbeeld trouwens; dit meisje werd op live tv betast. Zelf op Instagram geverifieerd.

[ afbeelding ]

Maar we horen ondertussen al 10 jaar lang dat Trump een "pedo" en "hitler" "facist" "racist" en ga zo maar door. Volgens mij vergeten jullie dat dit ondertussen helemaal niet blijft plakken, iedereen die anti-liberal of anti-dems is krijgt die stempel vanuit de club die 24/7 boos is.
ja, het bekende gehuil van Maga.
Jamaar Biden :'(

Ondertussen wordt elk Epstein-document vrijwel geheel zwart gelakt.

De Trump regering heeft zogenaamd niets te verbergen..

Maar komt daarbij niet verder dan afleidingsmanoeuvres.

Ik ben benieuwd of de komende 3 jaar nog steeds gejammerd wordt over Biden...

Eigenlijk is er voor Maga geen weg meer terug.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 28-12-2025 19:39:43 ]
  zondag 28 december 2025 @ 18:57:20 #211
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219637701
Dat je er nog op ingaat.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_219638207
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Als Trump daadwerkelijk iets had gedaan met kinderen hadden we dit natuurlijk allang geweten, dan waren ze ten tijde van 2021 tm 2025 terwijl Biden de FBI het vizier op Trump had gezet. Met raids naar Mar-A-Lago die ongefundeerd waren tot aan meer dan 60+ slappe rechtszaken.
Biden is geen MAGA en dus geen Trump die persoonlijk zijn gram wil halen op alles wat hem niet vereerd. Dit 'laffe gedoe' zie je bij meer democraten en mensen met fatsoen die geloven in recht. We weten dus 110% zeker dat Biden geen pedo is anders had Trump dat allang naar buiten gebracht. Veel plezier met de door Trump aangekondigde jacht op democraten om ze vernederen.
pi_219638760
quote:

[..]

Heel Instagram staat vol met trump en minderjarige meisjes die op zijn schoot zitten, geen ai
pi_219638963
quote:

[..]

nope, die beschuldigingen over Joe Biden zijn ongefundeerde geruchten of desinformatie, niet bevestigd door feiten.

de authenticiteit van dat zogenaamde dagboek is onzeker. er is nooit door geverifieerde bronnen bevestiging gekomen dat die documenten legitiem zijn.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 28 december 2025 @ 20:04:59 #215
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219639104
even afhankelijk van de leeftijd van Ashley kan dan pas bepaald worden of dat onder pedofilie valt.
Dat vind ik nergens terug. Veel mensen weten niet eens de technische definitie daarvan.

En nee, trump is niet de aankomende zeven jaar nog president., Dat is sowieso geen feit, niet alleen in de laatste plaats omdat dat grondwettelijk onmogelijk is maar types als epicbeardman blijven dat maar verkondigen.

Sowieso moet Trump dat nog eens ademend weten te halen. Dat is al heel onwaarschijnlijk. Hij valt nu al bij het minste of geringste in slaap en vertoond tekenen van dementie.

Dat ik hier nog woorden aan vuil maak.

[ Bericht 6% gewijzigd door Gunner op 28-12-2025 20:16:07 ]
Where law ends, tyrrany begins.
pi_219656123
twitter

Trump moet afscheid nemen van republikeinen en eigen partij oprichten. Te veel rinos!!
pi_219656780
quote:
15s.gif Op maandag 29 december 2025 17:48 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Trump moet afscheid nemen van republikeinen en eigen partij oprichten. Te veel rinos!!
Dat is een heel goed idee!
pi_219656841
quote:

[..]
Ik weet nog wel dat ik meerdere bans heb gekregen voor het roepen dat Biden pedo is
Logisch.
Dat is gewoon laster.
pi_219658171
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 18:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Logisch.
Dat is gewoon laster.
Dan mag jij al wel wat bannetjes ontvangen, maar unlike jullie raak ik niet emotioneel gekrenkt en ga ik jullie niet rapporteren als Trump pedo genoemd wordt.

Want Trump wint en jullie kunnen niets anders dan beetje koosnaampjes roepen. Het moet verdomd frustrerend voor jullie zijn om zo machteloos achter jullie toetsenbordjes te zitten. Met bier en popcorn desalniettemin. Wetende dat Trump nog velen jaren havoc gaat wrecken op dems en EU's snode plannetjes.

Trump is untouchable en clean als een whisle, zelfs kogels ontwijkt hij alsof hij neo is in the matrix.

Dat Trump op foto's stond met Epstein was natuurlijk niet zo vreemd omdat democraat was voor 2015. Want Epstein was en is nl. een DNC dingetje.

Plus iedereen wil op de foto met Trump, destijds al en nu nog steeds.
pi_219658403
twitter

Volgens mij begint Fetterman te herstellen van zijn hersenbeschadiging, hij begint steeds beter te praten en niet zoals de normale clown democraat die je overal ziet zoals AOC of Ilhan Omar, Newsom.

Ik verwacht dat Fetterman binnenkort mag verdwijnen bij de DNC, dit soort praat houden ze niet van. Ook hier zegt Fetterman dat "Hitler" roepen ondertussen wel keer klaar moet zijn.

Fetterman 4 President! is dit dan een dimo? een democrat in name only?
  maandag 29 december 2025 @ 19:36:57 #221
319979 Fok-it
All is well
pi_219658650
Een dimo.. nog nooit van gehoord

Is Trump dan een cino?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219658775
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2025 19:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dan mag jij al wel wat bannetjes ontvangen, maar unlike jullie raak ik niet emotioneel gekrenkt en ga ik jullie niet rapporteren als Trump pedo genoemd wordt.

Want Trump wint en jullie kunnen niets anders dan beetje koosnaampjes roepen. Het moet verdomd frustrerend voor jullie zijn om zo machteloos achter jullie toetsenbordjes te zitten. Met bier en popcorn desalniettemin. Wetende dat Trump nog velen jaren havoc gaat wrecken op dems en EU's snode plannetjes.

Trump is untouchable en clean als een whisle, zelfs kogels ontwijkt hij alsof hij neo is in the matrix.

Dat Trump op foto's stond met Epstein was natuurlijk niet zo vreemd omdat democraat was voor 2015. Want Epstein was en is nl. een DNC dingetje.

Wow, wat een frustratie gooi je er weer uit _O-
pi_219658830
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:36 schreef Fok-it het volgende:
Een dimo.. nog nooit van gehoord

Is Trump dan een cino?
Een comseof.

Convicted Sex Offender

[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 29-12-2025 19:50:22 ]
pi_219659085
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2025 19:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')