abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219548673
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 december 2025 13:38 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Hadden wij maar zo'n leider, die echt geeft om het volk..
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219548679
quote:
14s.gif Op zondag 21 december 2025 00:12 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Hopelijk komt de steal dan toch nog een keer naar boven en kan alles wat Biden's autopen heeft getekend terugworden gedraaid.

Er zijn ook meerdere rechtszaken gestart (die vermoedelijk door Bush/Obama/Biden rechters worden verworpen daar niet van)

U.S. Justice Department sues Fulton County officials over 2020 election voter data

The Justice Department has now sued 18 states in an effort to access voter data

Goed dat er hier weer naar gekeken wordt. Blijft stinken die verkiezing.
Ja, Maga is nog steeds niet over het feit dat Biden van Trump heeft gewonnen.

Het blijft een tragikomedie.
pi_219548882
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 07:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, verras ons en plaats hier 100 foto's Van Clinton uit de Epstein files...
Doe ons, en je zelf een plezier, reageer niet op deze vervelende troll, zet hem gewoon op blocked, dat kan met een abbo.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219549770
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 07:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, Maga is nog steeds niet over het feit dat Biden van Trump heeft gewonnen.

Het blijft een tragikomedie.
Oh jawel hoor, want dankzij hen domme steal via mail in ballots heeft Trump veel meer macht dan dat hij in 2021-2024 zou hebben gehad. De ergste nachtmerrie is uitgekomen voor de dems.

Dat zie je nu wel weer hoe het hele Epstein gebeuren backfired, we weten dondersgoed dat dit zicht voornamelijk afspeelde in democratische kringen. (Gelet op de democratische fundraisers waar mensen zoals MJ aanwezig waren)

En als je goed kan herinneren was Trump altijd een democraat. Hij zag van binnen uit hoe verdorven die partij is, is daarom MAGA gestart. Hij was nl. ook diegene die aandacht vestigde op Epstein en Clinton op CPAC 2015.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219549803
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 09:19 schreef raptorix het volgende:

[..]
Doe ons, en je zelf een plezier, reageer niet op deze vervelende troll, zet hem gewoon op blocked, dat kan met een abbo.
In mah safespace, bullyproof windows, trollsafe doors, in mah safe spaceeeeeeeeeeeeeeeee.
Ik wil geen andere meningen horen, in mijn safe spaceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219549874
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 11:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Oh jawel hoor, want dankzij hen domme steal via mail in ballots heeft Trump veel meer macht dan dat hij in 2021-2024 zou hebben gehad. De ergste nachtmerrie is uitgekomen voor de dems.

Dat zie je nu wel weer hoe het hele Epstein gebeuren backfired, we weten dondersgoed dat dit zicht voornamelijk afspeelde in democratische kringen. (Gelet op de democratische fundraisers waar mensen zoals MJ aanwezig waren)

En als je goed kan herinneren was Trump altijd een democraat. Hij zag van binnen uit hoe verdorven die partij is, is daarom MAGA gestart. Hij was nl. ook diegene die aandacht vestigde op Epstein en Clinton op CPAC 2015.
Precies, Maga blijft doorgaan met huilen.
Ik snap het wel, het presidentschap van Trump is een zware tegenvaller.

Dat moet nogal een domper zijn. :*
pi_219550282
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 12:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Precies, Maga blijft doorgaan met huilen.
Ik snap het wel, het presidentschap van Trump is een zware tegenvaller.

Dat moet nogal een domper zijn. :*
Nee hoor, het is elke dag genieten geblazen over de verontwaardiging vanuit jullie kamp. Het is prachtig om al het angst te lezen in al die comments en tevens gedesillusioneerde posts. Het is alsof ik David Attenborough ben en over de savannah uitkijk naar een circus.

Reddit is nog mooier, wat een leedvermaak haal ik uit die site zeg. Elke dag wordt het mooier en we zijn nog maar luttele maandjes in Trump's termijn.

Trump heeft al gewonnen, niets kan hem meer schaden, welke foto er nu ook weer naar buiten komt of wat dan ook. Ik snap die fixatie dan ook niet op Trump vanuit de democraten, het is hen playbook, ze hebben wederom geen eigen campagne, geen leider, het is 1 groot zooitje.

En dan proberen ze Newsom naar voren te schuiven met op "X" of andere edgy LGBTQI clown Trumps retoriek te imiteren omdat ze denkt dat dit werkt, maar ze zetten zichzelf erg voor schut.
Grappig ook dat Newsom toch "X" blijft gebruiken. Elon's goddelijke platform blijft toch het grootste.
pi_219550629
quote:
14s.gif Op zondag 21 december 2025 13:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nee hoor, het is elke dag genieten geblazen over de verontwaardiging vanuit jullie kamp. Het is prachtig om al het angst te lezen in al die comments en tevens gedesillusioneerde posts. Het is alsof ik David Attenborough ben en over de savannah uitkijk naar een circus.

Reddit is nog mooier, wat een leedvermaak haal ik uit die site zeg. Elke dag wordt het mooier en we zijn nog maar luttele maandjes in Trump's termijn.

Trump heeft al gewonnen, niets kan hem meer schaden, welke foto er nu ook weer naar buiten komt of wat dan ook. Ik snap die fixatie dan ook niet op Trump vanuit de democraten, het is hen playbook, ze hebben wederom geen eigen campagne, geen leider, het is 1 groot zooitje.

En dan proberen ze Newsom naar voren te schuiven met op "X" of andere edgy LGBTQI clown Trumps retoriek te imiteren omdat ze denkt dat dit werkt, maar ze zetten zichzelf erg voor schut.
Grappig ook dat Newsom toch "X" blijft gebruiken. Elon's goddelijke platform blijft toch het grootste.
Bekijk deze YouTube-video
graag op anoniem
pi_219550646
Drukke tijden voor de maga-webcare deze dagen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 21 december 2025 @ 13:56:42 #60
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219550664
quote:
14s.gif Op zondag 21 december 2025 13:55 schreef xpompompomx het volgende:
Drukke tijden voor de maga-webcare deze dagen.
Voor onze epische baardman niet te hopen dat hij dit allemaal gratis doet.
pi_219550674
Als je zoveel zwart maakt in het document betekent gewoon dat je wat te verbergen hebt.
Trump imperium wordt na deze regeerperiode helemaal gesloopt is mijn verwachting
pi_219551844
quote:
14s.gif Op zondag 21 december 2025 13:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nee hoor, het is elke dag genieten geblazen over de verontwaardiging vanuit jullie kamp.
Ah, jij denkt in kampen.

Bijzonder.

quote:
Het is prachtig om al het angst te lezen in al die comments en tevens gedesillusioneerde posts.
Trump is inderdaad nogal een desillusie voor Maga.

4 jaar bier en popcorn voor de rest.

Trump weet elke dag niet te teleurstellen wat dat betreft ^O^
quote:
Het is alsof ik David Attenborough ben en over de savannah uitkijk naar een circus.
Helemaal mee eens.
Nog nooit zo'n carnavalesk gebeuren gezien als het huidige regime van Trump.

quote:
.

Trump heeft al gewonnen, niets kan hem meer schaden, welke foto er nu ook weer naar buiten komt of wat dan ook.
Toch merk je de frustratie in Trump op alle fronten.

En dat is typerend voor Maga: ondanks dat ze de meerderheid hebben in beide huizen blijven ze maar door janken.

Al dat gejammer over Clinton, Obama, Harris, Biden...
Er komt gewoon geen eind aan.

quote:
Ik snap die fixatie dan ook niet op Trump vanuit de democraten, het is hen playbook, ze hebben wederom geen eigen campagne, geen leider, het is 1 groot zooitje.
Eey, een woke opmerking :7

Anyway: je verwijt de Democraten wat Trump aan het doen is...

quote:
Ja, Newsom is tegen de zere enkel van Maga.

Verder leuk dat je Elon op de schoot van Trump zet.

Zegt genoeg over X.
pi_219554517
Terwijl de
vrijgegeven Epstein files bijna volledig zwart gelakt zijn en we nog steeds wachten op de 100 foto's van Clinton is het Witte Huis bezig met het verwijderen van foto's met Trump...

pi_219557704
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 21:07 schreef Wantie het volgende:
Terwijl de
vrijgegeven Epstein files bijna volledig zwart gelakt zijn en we nog steeds wachten op de 100 foto's van Clinton is het Witte Huis bezig met het verwijderen van foto's met Trump...

[ afbeelding ]
Leuke foto met Ivanka, dus eerst boos worden op dat WH foto's released met censored mensen tussen MJ/Diana Ross. En nu het zelf doen. Koekoek!

Ja TDS zit er goed in bij jou. _O- Geen dag dat je niet met de oranje god bezig bent.
pi_219557870
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2025 11:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Leuke foto met Ivanka, dus eerst boos worden op dat WH foto's released met censored mensen tussen MJ/Diana Ross. En nu het zelf doen. Koekoek!

Ja TDS zit er goed in bij jou. _O- Geen dag dat je niet met de oranje god bezig bent.
Niemand die hier zoveel post over Trump als jij, en dan helemaal de afgelopen dagen 😆, maar anderen hebben tds 8)7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219558283
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2025 11:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Niemand die hier zoveel post over Trump als jij, en dan helemaal de afgelopen dagen 😆, maar anderen hebben tds 8)7
Ja, hij zit in de paniekstand.
pi_219558295
quote:

[..]

Het gaat hier om een foto die is verwijderd.

Even diep ademhalen, tot 10 tellen en dan goed lezen voordat je reageert.
pi_219560246
quote:

[..]

Before I sign your name on this check is epicbaardsmans spelled right?
Confirm check here:
Bekijk deze YouTube-video
graag op anoniem
pi_219561470
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2025 11:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 12:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, hij zit in de paniekstand.
Nou als ik jullie gemiddelde posts per dag bekijk, vergeleken met die van mij.. dan is de conclusie snel gemaakt. Zeker als Wantie zijn alt account @Ems er bij optelt.

Ik heb eerder een TES, Trump enjoyment syndrome. Feed me feed me!! moar tears.
pi_219561689
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2025 17:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]
Nou als ik jullie gemiddelde posts per dag bekijk, vergeleken met die van mij.. dan is de conclusie snel gemaakt. Zeker als Wantie zijn alt account @:ems er bij optelt.

Ik heb eerder een TES, Trump enjoyment syndrome. Feed me feed me!! moar tears.
Yup, Maga tranen :Y

Grappig dat je denkt dat ik meerdere accounts heb...

Past wel bij de BNW mindset.
Er klopt niets van, maar vult je onderbuik.
pi_219561881

Op nog vele mooie kerstvieringen onder Trump en Mel O+
pi_219561910
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 18:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup, Maga tranen :Y

Grappig dat je denkt dat ik meerdere accounts heb...

Past wel bij de BNW mindset.
Er klopt niets van, maar vult je onderbuik.
Waarom zou MAGA tranen hebben, wij hebben het rijk, de controle. Trump/Vance/RFK/Tulsi/Elon the dream team. Niemand kan er voor zorgen dat Trump niet in 2028 weer in het Witte Huis staat te shinen. Als President of VP.
Vandaag wederom een huge overwinning.
pi_219562001
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2025 18:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Waarom zou MAGA tranen hebben, wij hebben het rijk, de controle. Trump/Vance/RFK/Tulsi/Elon the dream team. Niemand kan er voor zorgen dat Trump niet in 2028 weer in het Witte Huis staat te shinen. Als President of VP.
Vandaag wederom een huge overwinning.
Wij _O-

Anyway, dat is juist het hilarische.
Maga heeft de macht in beide huizen op dit moment.
En toch blijven ze door janken over Clinton, Biden, Obama, etc...

Nog ruim 3 jaar bier en popcorn.

Trump weet elke dag weer te verrassen.
pi_219562410
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 18:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wij _O-

Anyway, dat is juist het hilarische.
Maga heeft de macht in beide huizen op dit moment.
En toch blijven ze door janken over Clinton, Biden, Obama, etc...

Nog ruim 3 jaar bier en popcorn.

Trump weet elke dag weer te verrassen.
Vind die hele bier en popcorn nog steeds een hele slechte combinatie Wantie. Bier met bitterballen is dan een betere optie. Maarja, sommigen dachten ook dat de vorige President daadwerkelijk "sharp as a tack" was, dus kijk nergens meer van op.
pi_219562425
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2025 19:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Vind die hele bier en popcorn nog steeds een hele slechte combinatie Wantie. Bier met bitterballen is dan een betere optie. Maarja, sommigen dachten ook dat de vorige President daadwerkelijk "sharp as a tack" was, dus kijk nergens meer van op.
Kiek, weer die Maga tranen.

"Jamaar Biden :'( "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')