quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:38 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Hadden wij maar zo'n leider, die echt geeft om het volk..
Ja, Maga is nog steeds niet over het feit dat Biden van Trump heeft gewonnen.quote:Op zondag 21 december 2025 00:12 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Hopelijk komt de steal dan toch nog een keer naar boven en kan alles wat Biden's autopen heeft getekend terugworden gedraaid.
Er zijn ook meerdere rechtszaken gestart (die vermoedelijk door Bush/Obama/Biden rechters worden verworpen daar niet van)
U.S. Justice Department sues Fulton County officials over 2020 election voter data
The Justice Department has now sued 18 states in an effort to access voter data
Goed dat er hier weer naar gekeken wordt. Blijft stinken die verkiezing.
Doe ons, en je zelf een plezier, reageer niet op deze vervelende troll, zet hem gewoon op blocked, dat kan met een abbo.quote:Op zondag 21 december 2025 07:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, verras ons en plaats hier 100 foto's Van Clinton uit de Epstein files...
Oh jawel hoor, want dankzij hen domme steal via mail in ballots heeft Trump veel meer macht dan dat hij in 2021-2024 zou hebben gehad. De ergste nachtmerrie is uitgekomen voor de dems.quote:Op zondag 21 december 2025 07:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, Maga is nog steeds niet over het feit dat Biden van Trump heeft gewonnen.
Het blijft een tragikomedie.
In mah safespace, bullyproof windows, trollsafe doors, in mah safe spaceeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op zondag 21 december 2025 09:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Doe ons, en je zelf een plezier, reageer niet op deze vervelende troll, zet hem gewoon op blocked, dat kan met een abbo.
Precies, Maga blijft doorgaan met huilen.quote:Op zondag 21 december 2025 11:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, want dankzij hen domme steal via mail in ballots heeft Trump veel meer macht dan dat hij in 2021-2024 zou hebben gehad. De ergste nachtmerrie is uitgekomen voor de dems.
Dat zie je nu wel weer hoe het hele Epstein gebeuren backfired, we weten dondersgoed dat dit zicht voornamelijk afspeelde in democratische kringen. (Gelet op de democratische fundraisers waar mensen zoals MJ aanwezig waren)
En als je goed kan herinneren was Trump altijd een democraat. Hij zag van binnen uit hoe verdorven die partij is, is daarom MAGA gestart. Hij was nl. ook diegene die aandacht vestigde op Epstein en Clinton op CPAC 2015.
Nee hoor, het is elke dag genieten geblazen over de verontwaardiging vanuit jullie kamp. Het is prachtig om al het angst te lezen in al die comments en tevens gedesillusioneerde posts. Het is alsof ik David Attenborough ben en over de savannah uitkijk naar een circus.quote:Op zondag 21 december 2025 12:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, Maga blijft doorgaan met huilen.
Ik snap het wel, het presidentschap van Trump is een zware tegenvaller.
Dat moet nogal een domper zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 21 december 2025 13:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee hoor, het is elke dag genieten geblazen over de verontwaardiging vanuit jullie kamp. Het is prachtig om al het angst te lezen in al die comments en tevens gedesillusioneerde posts. Het is alsof ik David Attenborough ben en over de savannah uitkijk naar een circus.
Reddit is nog mooier, wat een leedvermaak haal ik uit die site zeg. Elke dag wordt het mooier en we zijn nog maar luttele maandjes in Trump's termijn.
Trump heeft al gewonnen, niets kan hem meer schaden, welke foto er nu ook weer naar buiten komt of wat dan ook. Ik snap die fixatie dan ook niet op Trump vanuit de democraten, het is hen playbook, ze hebben wederom geen eigen campagne, geen leider, het is 1 groot zooitje.
En dan proberen ze Newsom naar voren te schuiven met op "X" of andere edgy LGBTQI clown Trumps retoriek te imiteren omdat ze denkt dat dit werkt, maar ze zetten zichzelf erg voor schut.
Grappig ook dat Newsom toch "X" blijft gebruiken. Elon's goddelijke platform blijft toch het grootste.
Voor onze epische baardman niet te hopen dat hij dit allemaal gratis doet.quote:Op zondag 21 december 2025 13:55 schreef xpompompomx het volgende:
Drukke tijden voor de maga-webcare deze dagen.
Ah, jij denkt in kampen.quote:Op zondag 21 december 2025 13:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee hoor, het is elke dag genieten geblazen over de verontwaardiging vanuit jullie kamp.
Trump is inderdaad nogal een desillusie voor Maga.quote:Het is prachtig om al het angst te lezen in al die comments en tevens gedesillusioneerde posts.
Helemaal mee eens.quote:Het is alsof ik David Attenborough ben en over de savannah uitkijk naar een circus.
Toch merk je de frustratie in Trump op alle fronten.quote:.
Trump heeft al gewonnen, niets kan hem meer schaden, welke foto er nu ook weer naar buiten komt of wat dan ook.
Eey, een woke opmerkingquote:Ik snap die fixatie dan ook niet op Trump vanuit de democraten, het is hen playbook, ze hebben wederom geen eigen campagne, geen leider, het is 1 groot zooitje.
Ja, Newsom is tegen de zere enkel van Maga.quote:En dan proberen ze Newsom naar voren te schuiven met op "X" of andere edgy LGBTQI clown Trumps retoriek te imiteren omdat ze denkt dat dit werkt, maar ze zetten zichzelf erg voor schut.
Grappig ook dat Newsom toch "X" blijft gebruiken. Elon's goddelijke platform blijft toch het grootste.
Leuke foto met Ivanka, dus eerst boos worden op dat WH foto's released met censored mensen tussen MJ/Diana Ross. En nu het zelf doen. Koekoek!quote:Op zondag 21 december 2025 21:07 schreef Wantie het volgende:
Terwijl de
vrijgegeven Epstein files bijna volledig zwart gelakt zijn en we nog steeds wachten op de 100 foto's van Clinton is het Witte Huis bezig met het verwijderen van foto's met Trump...
[ afbeelding ]
Niemand die hier zoveel post over Trump als jij, en dan helemaal de afgelopen dagen 😆, maar anderen hebben tdsquote:Op maandag 22 december 2025 11:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Leuke foto met Ivanka, dus eerst boos worden op dat WH foto's released met censored mensen tussen MJ/Diana Ross. En nu het zelf doen. Koekoek!
Ja TDS zit er goed in bij jou.Geen dag dat je niet met de oranje god bezig bent.
Ja, hij zit in de paniekstand.quote:Op maandag 22 december 2025 11:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niemand die hier zoveel post over Trump als jij, en dan helemaal de afgelopen dagen 😆, maar anderen hebben tds
Het gaat hier om een foto die is verwijderd.quote:Op maandag 22 december 2025 11:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Leuke foto met Ivanka, dus eerst boos worden op dat WH foto's released met censored mensen tussen MJ/Diana Ross. En nu het zelf doen. Koekoek!
Ja TDS zit er goed in bij jou.Geen dag dat je niet met de oranje god bezig bent.
Before I sign your name on this check is epicbaardsmans spelled right?quote:Op maandag 22 december 2025 11:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2025 11:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niemand die hier zoveel post over Trump als jij, en dan helemaal de afgelopen dagen 😆, maar anderen hebben tds
Nou als ik jullie gemiddelde posts per dag bekijk, vergeleken met die van mij.. dan is de conclusie snel gemaakt. Zeker als Wantie zijn alt account @Ems er bij optelt.quote:
Yup, Maga tranenquote:Op maandag 22 december 2025 17:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Nou als ik jullie gemiddelde posts per dag bekijk, vergeleken met die van mij.. dan is de conclusie snel gemaakt. Zeker als Wantie zijn alt account @:ems er bij optelt.
Ik heb eerder een TES, Trump enjoyment syndrome. Feed me feed me!! moar tears.
Waarom zou MAGA tranen hebben, wij hebben het rijk, de controle. Trump/Vance/RFK/Tulsi/Elon the dream team. Niemand kan er voor zorgen dat Trump niet in 2028 weer in het Witte Huis staat te shinen. Als President of VP.quote:Op maandag 22 december 2025 18:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, Maga tranen![]()
Grappig dat je denkt dat ik meerdere accounts heb...
Past wel bij de BNW mindset.
Er klopt niets van, maar vult je onderbuik.
Wijquote:Op maandag 22 december 2025 18:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom zou MAGA tranen hebben, wij hebben het rijk, de controle. Trump/Vance/RFK/Tulsi/Elon the dream team. Niemand kan er voor zorgen dat Trump niet in 2028 weer in het Witte Huis staat te shinen. Als President of VP.
Vandaag wederom een huge overwinning.
Vind die hele bier en popcorn nog steeds een hele slechte combinatie Wantie. Bier met bitterballen is dan een betere optie. Maarja, sommigen dachten ook dat de vorige President daadwerkelijk "sharp as a tack" was, dus kijk nergens meer van op.quote:Op maandag 22 december 2025 18:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wij![]()
Anyway, dat is juist het hilarische.
Maga heeft de macht in beide huizen op dit moment.
En toch blijven ze door janken over Clinton, Biden, Obama, etc...
Nog ruim 3 jaar bier en popcorn.
Trump weet elke dag weer te verrassen.
Kiek, weer die Maga tranen.quote:Op maandag 22 december 2025 19:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Vind die hele bier en popcorn nog steeds een hele slechte combinatie Wantie. Bier met bitterballen is dan een betere optie. Maarja, sommigen dachten ook dat de vorige President daadwerkelijk "sharp as a tack" was, dus kijk nergens meer van op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |