Hey doet me denken aan die andere despoot in Europa die zo'n 80 jaar geleden kwam met het ene na het andere megalomane plan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben je lekker mee als team van ontwerpers en bouwers.
Beetje als een chefkok die een kleuter zijn recept laat 'verbeteren'; dan verwacht je dus M&M's in je dure stukje vlees, maar dan wel alleen de gele, want die kleur vindt ie zo leuk. Zoiets.
Dit is 'winning'quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben je lekker mee als team van ontwerpers en bouwers.
Beetje als een chefkok die een kleuter zijn recept laat 'verbeteren'; dan verwacht je dus M&M's in je dure stukje vlees, maar dan wel alleen de gele, want die kleur vindt ie zo leuk. Zoiets.
Noem je Trump nu gewoon Hitler? nee toch..quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hey doet me denken aan die andere despoot in Europa die zo'n 80 jaar geleden kwam met het ene na het andere megalomane plan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Nee, jij begint opeens over Hitler.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Noem je Trump nu gewoon Hitler? nee toch..
De ene spendeerde geld en moeite aan een betere infrasturctuur.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Noem je Trump nu gewoon Hitler? nee toch..
quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:01 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Trump heeft een goede pick gedaan met Vance, veel beter dan die rino wiens naam ik al weer ben vergeten van 2016 tm 2020Hij vond Trump dan 100% een Hitler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Yup.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hij vond Trump dan 100% een Hitler.
Klopt, en ondanks dat Trump meer belastingen heft dan Biden is het begrotingstekort niet gedaald.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In plaats van te bezuinigen op de overheidsuitgaven gaf Trump juist meer uit dan zijn voorganger![]()
[ x ]
Vance is voorheen totaal anti trump geweest, wist je dat? En hij draagt mascaraquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup.
Ben benieuwd wat er van Trump zijn nalatenschap overblijft als Vance president zou worden.
Trump Hitler noemen, zoals hij gedaan heeft, zegt genoeg lijkt me.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vance is voorheen totaal anti trump geweest, wist je dat? En hij draagt mascara
Wie? cher? nog nooit van gehoord, zal wel generatie dingetje zijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:29 schreef Wantie het volgende:
Ondertussen maakt Cher gehakt van Leavitt...
[ afbeelding ]
Je bent niet goed in liegenquote:Op woensdag 24 december 2025 12:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wie? cher? nog nooit van gehoord.
Even gegoogled, maar ik luister niet naar bejaarden muziek. Geen wonder dat Sweet Karoline zegt dat ze irrelevant is. Dat mens heeft in 60 jaar geen hit meer gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
quote:Op woensdag 24 december 2025 12:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Even gegoogled, maar ik luister niet naar bejaarden muziek. Geen wonder dat Sweet Karoline zegt dat ze irrelevant is. Dat mens heeft in 60 jaar geen hit meer gehad.Ik ben benieuwd hoe je die 60 jaar berekentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anyway, Leavitt is iedereen over een paar jaar weer vergeten.
Hoe heette haar voorganger ook alweer?
Geen idee.zeer vocale Trump hater - VEM2012
quote:Op woensdag 24 december 2025 12:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Even gegoogled, maar ik luister niet naar bejaarden muziek. Geen wonder dat Sweet Karoline zegt dat ze irrelevant is. Dat mens heeft in 60 jaar geen hit meer gehad.We weten allang dat je een onwetende baby met nul historisch besef bent hoor. Dat hoef je niet toe te lichten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat hij die Stephen Colbertje hoog heeft zitten.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:36 schreef Wantie het volgende:
Trump komt vast met een kerstboodschap:
[ afbeelding ]
Als dit een filmscript was geweest, dan was die afgewezen als te absurdistisch.
Maar dit gebeurt gewoon echt.
Hoe corrupt en machtsgeil moet zijn entourage wel niet zijn als ze dit gedrag blijven tolereren en verdedigen...
Je zou maar eens bezighouden met het besturen van je eigen landquote:Op woensdag 24 december 2025 18:36 schreef Wantie het volgende:
Trump komt vast met een kerstboodschap:
[ afbeelding ]
Als dit een filmscript was geweest, dan was die afgewezen als te absurdistisch.
Maar dit gebeurt gewoon echt.
Hoe corrupt en machtsgeil moet zijn entourage wel niet zijn als ze dit gedrag blijven tolereren en verdedigen...
Een openlijke doodswens tweeten zou best een dingetje mogen zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij die Stephen Colbertje hoog heeft zitten.
Jij volgt hem daarin kennelijk.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij die Stephen Colbertje hoog heeft zitten.
Maga is inmiddels zo afgestompt dat dit als normaal wordt gezien.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:01 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Een openlijke doodswens tweeten zou best een dingetje mogen zijn lijkt mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |