Weet je zeker dat dat mag?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:44 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij mag je er gewoon in als je een NRW-ticket hebt
Klopt. Uiteraard ook met het D-ticket, maar met het QdL ticket dan weer niet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:44 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij mag je er gewoon in als je een NRW-ticket hebt
Dankquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt. Uiteraard ook met het D-ticket, maar met het QdL ticket dan weer niet.
mwah, er zit wel een beetje logica in, want een QDL-ticket is trein only, bijvoorbeeld een NRW-ticket kan ook in bussen gebruikt wordenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank
En blij dat er weer geen logica in zit
Pizza gegeten, lekker manquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Iedereen leuke kerssemus tot nu toe? Hoop van wel.
Lekker vertragingsgevoelig, zo'n lange route dwars door het Ruhrgebiet met een hoop stukken enkelspoor.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:53 schreef dennistd het volgende:
[..]
Aan Duitse zijde is het plan geweest om de RE13 vanuit Hamm door te trekken via Münster en Enschede naar Zwolle. Zie deze kaart: https://www.kcitf-nrw.de/(...)Gutachterentwurf.pdf
Vandaag was het op de RE13 al goed raak met vertragingen door voorbereidende werkzaamheden tussen Düsseldorf en Wuppertal (en iets verder) waardoor de RE 13 over de S-bahn sporen moestquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:13 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Lekker vertragingsgevoelig, zo'n lange route dwars door het Ruhrgebiet met een hoop stukken enkelspoor.
Eerlijk gezegd zal ik blij zijn als er concurrentie komt voor Eurostar. Ze gedragen zich iets te veel als een monopolist en hebben de reiziger zeker niet op 1 staan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Eurostar's chatbot is zo lek als een mandje en als het gemeld wordt spreekt een van de Bobo's van Eurostar over chantage: https://www.pentestpartne(...)-goes-off-the-rails/
Fucking losers.
Die heb ik twee keer net gemist. Maar dat is al een paar jaar geleden. Schijnt dat er tegenwoordig gewoon een moderne lightrail rijdt van EU poentjes.quote:Op maandag 29 december 2025 23:32 schreef dennistd het volgende:
De staat van het reizigersvervoer in Albanië: Bekijk deze YouTube-video
Deze is van twee dagen geleden, en zal afgelopen zomer wel opgenomen zijn. Lijkt me sterk dat alles daar nu al gemoderniseerd is dan. Volgens de website zijn alle lijnen in onderhoud....quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heb ik twee keer net gemist. Maar dat is al een paar jaar geleden. Schijnt dat er tegenwoordig gewoon een moderne lightrail rijdt van EU poentjes.
Simon Andersen is ook Deens.quote:Op maandag 29 december 2025 23:54 schreef DeaDLocK2K het volgende:
De voice over klinkt alsof ie origineel Deens is. Interessant filmpje.
Nee dus.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is weer zo ver. Het jaar in 12 spoorfoto's. Weet eigenlijk niet of ik hier volgend jaar nog steeds zin in heb maar dat zien we dan wel weer.
Had dan beter je best gedaanquote:Op woensdag 31 december 2025 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En sowieso: 8 topics in een jaar.
Voor m'n gevoel is FOK! sowieso aan het afsterven. Veel van de stamgasten in de OP hebben we hier ook al lang niet meer gezien.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dus.
En sowieso: 8 topics in een jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |