Toevallig kom ik, net met de hond, naar huis lopen en de (Afrikaanse) azc'ers die mij voorbij fietsten zeiden allemaal vriendelijk gedag en zo gaat dat eigenlijk meestal hoor. Ik bemoei me met niemand dus ik weet niet of er overlast in de buurt wordt ervaren maar iig niet door mij.quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wij hebben die poppenkast hier niet, maar ook geen D’66, GroenLinks en PvdA, partij van de Dieren of Volt.
En natuurlijk hebben we hier nieuwe Nederlanders, maar als die hier lopen te kutten in de bus, dan tikken ze ze hier eigenhandig de bus uit. Politie zet rond 15:00 regelmatig een bus aan de kant, en dan loopt de vuurwerk hond een rondje.
Hier is die balans er nog. In sommige delen in Nederland loopt het echt de spuigaten uit.
Terwijl ik ook hele gave verhalen hoor van buurtbewoners bij de kazerne in Grave. Dat AZC komt ook regelmatig negatief in het nieuws maar daar gebeuren ook hele mooie dingen.
Het blijft al met al een moeilijk verhaal. Ik snap vooral zelf niet waarom die mensen van het terrein af moeten… Dat lijkt me de basis. Hou ze binnen, bezoek mag komen, leer de taal en leer lezen en schrijven, mensen die dat niet willen hebben niks te zoeken hier.
Heb er vaak mee te maken gehad rond station Emmen. Zelf nauwelijks last gehad, alleen een keer agressie ervaren omdat ik geen peuk wilde geven, en een keer omdat ik geen geld wilde geven voor een treinkaart.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Toevallig kom ik, net met de hond, naar huis lopen en de (Afrikaanse) azc'ers die mij voorbij fietsten zeiden allemaal vriendelijk gedag en zo gaat dat eigenlijk meestal hoor. Ik bemoei me met niemand dus ik weet niet of er overlast in de buurt wordt ervaren maar iig niet door mij.
Wel een opsteker voor azc demonstranten; Geweld werktquote:Op woensdag 10 december 2025 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Politici vinden het nog steeds gek dat er protesten zijn tegen AZC's en dat er veel rechts wordt gestemd.
Omdat rechts al geruime tijd de zwakkeren in de samenleving verwaarloost, ontbreekt een krachtig verzet tegen de radicale agressors.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:19 schreef RotatoR het volgende:
Deze agressieve asielcriminelen zijn 'kwetsbare vluchtelingen' volgens links.
quote:
Als ze echt niet blij zijn moeten ze gezamenlijk het werk neerleggen anders niet miepen.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:26 schreef PzKpfw het volgende:
FNV: buschauffeurs niet blij met gratis rit tussen Emmen en Ter Apel
https://www.rtvdrenthe.nl(...)en-emmen-en-ter-apel
Verder dan minuut 2 kom ik niet. Wat een tiefusvolk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |