Zo af en toe zeg je wel wat verstandigs.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:32 schreef Isdatzo het volgende:
Misstanden in de vleesindustrie zijn geen incidenten maar een karaktereigenschap van een doodzieke sector. Het is schering en inslag. Sectorbreed.
Wiersma be like: "boeren houden van dieren!!!" en "je moet dieren toch op de één of andere manier in beweging kunnen krijgen?!!! "
Dat is waar.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar dan speel je advocaat van de duivel, voor specifiek degene die dat beest meetrok. Daar heb je misschien nog wel een punt ook. Ding is alleen dat de gehele industrie knetterziek is.
Als je een koe hebt die op weg naar het slachthuis al niet meer kan staan, is het voor dat het beestje op weg ging naar het slachthuis al flink fout gegaan me dunkt.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Even advocaat van de duivel, maar wat moet je doen als een koe op weg naar het slachthuis niet meer kan staan? Ter plekke slachten mag niet.
Mwau. Waarom? Bij mensen heb je verschil in fysieke en mentale kracht, dus dan zal dat toch ook wel zijn bij dieren?quote:Op donderdag 11 december 2025 14:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je een koe hebt die op weg naar het slachthuis al niet meer kan staan, is het voor dat het beestje op weg ging naar het slachthuis al flink fout gegaan me dunkt.
Ja dat zal best, maar nu ligt 'ie daar. En nu? Meenemen onder je arm?quote:Op donderdag 11 december 2025 14:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je een koe hebt die op weg naar het slachthuis al niet meer kan staan, is het voor dat het beestje op weg ging naar het slachthuis al flink fout gegaan me dunkt.
Het lijkt me dat het protocol is om een dierenarts erbij te halen?quote:Op donderdag 11 december 2025 12:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Even advocaat van de duivel, maar wat moet je doen als een koe op weg naar het slachthuis niet meer kan staan? Ter plekke slachten mag niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |