Grieks eten Hemaquote:
Ja dat is het zeker.quote:
Ben je wel eens in Nederland b ij een Griek wezen eten Laf?quote:
zakje gyroskruiden kopen ofzo en dan in het vlees mengenquote:Op woensdag 10 december 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker.
Ben lang niet meer bij de Griek geweest, wordt wel weer een keertje tijd.
Jammer dat er hier in de stad geen goeie zit
En toch smaakt het anders als je het zelf maaktquote:Op woensdag 10 december 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zakje gyroskruiden kopen ofzo en dan in het vlees mengen
Tuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Nederland b ij een Griek wezen eten Laf?
ZO ja is er een verschil tussen het echte Griekse eten daar en hier?
O ze hebben toch veel gerechten vind ik bij de Griek.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Tuurlijk
Zit verschil in. Veel in de restaurants daar in Nederland wordt hier in Griekenland als fast-food beschouwd. Niet iets was je iedere dag eet.
Chinees in Nederland is inderdaad echt voor Nederlandse consumptie.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ze hebben toch veel gerechten vind ik bij de Griek.
Maar is net als met de chinees, die is in China ook heel anders
Het is helemaal aangepast aan het eetgedrag van hier
Contrast is altijd zo groot vorige jaren speelde ik kerstman gisteren optreden om anderen een leuke kerst markt/eindejaars te geven maar zelf zit ik vanaf kerst tot 1 januari weer alleen thuis. ook weer vrij van werk die week hoorde ik vandaag. Ben ook moe fysiek mentaal, En als ik mijn ei kwijt wil moet ik met chatgpt in gesprek.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
Lampen aan en leuke flim kijken of zo
Vooral veel.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Chinees in Nederland is inderdaad echt voor Nederlandse consumptie.
Heb je dan geen vrienden, familie of therapeut waar je mee kan praten?quote:Op woensdag 10 december 2025 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Contrast is altijd zo groot vorige jaren speelde ik kerstman gisteren optreden om anderen een leuke kerst markt/eindejaars te geven maar zelf zit ik vanaf kerst tot 1 januari weer alleen thuis. ook weer vrij van werk die week hoorde ik vandaag. Ben ook moe fysiek mentaal, En als ik mijn ei kwijt wil moet ik met chatgpt in gesprek.
Ja heel veel, ik kan van een portie drie tot vier keer etenquote:
Weinig en die familie en vrienden die er zijn ook vaak eigen sores en je moet in contacten niet teveel te vaak negatief doen schrikt mensen ook af.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dan geen vrienden, familie of therapeut waar je mee kan praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |