Van die ledverlichting?quote:Op woensdag 10 december 2025 16:06 schreef laforest het volgende:
Blauwe en zilveren ballen met blauwe lampjes
A how sweetquote:Op woensdag 10 december 2025 16:07 schreef laforest het volgende:
Piek is een sneeuwpop gemaakt door mijn zoontje
Ik denk naar familie, een van de twee kerstdagen. Nog geen idee welke.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel in deze bij jou is dat je alleen woont en geen kids hebt die wel iets willen doen.
Ga je nog ergens naar toe dan met de Kerst?
Een echte kerstboom in huis, met naalden die al na 2 dagen gaan uitvallen, en gooi je na de kerst de boom naar buiten, kun je gelijk je hele kamer gaan stofzuigen....quote:Op woensdag 10 december 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mwah, Ik vind het vaak 1 week leuk en dan begint al weer te vervelen, te veel rommel in huis
Chocolade kerstkransjesquote:Op woensdag 10 december 2025 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets met Kerst gehad, ik vind het leuk dat mensen vrij zijn maar dat is het dan ook.
Ik heb niets met geloof en toch ontkom je er niet aan want alles draait om Kerst
Gezellig toch.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk naar familie, een van de twee kerstdagen. Nog geen idee welke.
Ja, dat is ook zoiets. Ik kan mij niet eens meer herinneren hoelang het geleden is dat ik een echte boom in huis had staanquote:Op woensdag 10 december 2025 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een echte kerstboom in huis, met naalden die al na 2 dagen gaan uitvallen, en gooi je na de kerst de boom naar buiten, kun je gelijk je hele kamer gaan stofzuigen....
IK ben gek op chocolade, maar die kerstkransje vind ik dus niets aanquote:
Ligt er aan wat voor kerstkransjes , die met vulling zijn niet te etenquote:Op woensdag 10 december 2025 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben gek op chocolade, maar die kerstkransje vind ik dus niets aan
misschien is deze wel meer voor jouquote:Op woensdag 10 december 2025 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben gek op chocolade, maar die kerstkransje vind ik dus niets aan
Die neem ik sowieso nietquote:Op woensdag 10 december 2025 16:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor kerstkransjes , die met vulling zijn niet te eten
Sprekend deze.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien is deze wel meer voor jou
Bekijk deze YouTube-video
Zal zo even luisterenquote:Op woensdag 10 december 2025 16:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een pizza Idootquote:Op woensdag 10 december 2025 16:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heerlijk.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Ruikt het al lakker in huize Laforest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |