Ik ben weer gedaaldquote:
Onze bolkliefde bekoeld wel zoquote:
Ja, jij kan hier ook niet de hele dag zitten he.quote:
Helaas niet… anders zag de score er wel anders uitquote:Op woensdag 10 december 2025 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, jij kan hier ook niet de hele dag zitten he.
tjaquote:
Dan nog niet echt denk ik. JIj bent niet de persoon om een hele dat hier te zitten nietsnutten denk ikquote:Op woensdag 10 december 2025 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas niet… anders zag de score er wel anders uit
Zo, een hoop spelersquote:Op woensdag 10 december 2025 14:47 schreef KoningWouter het volgende:
Soh mijn deel gedaan met de wedstrijd
Een database met alle 20k deelnemers en hun teams
Een dagtaak dusquote:Op woensdag 10 december 2025 14:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dit is echt gigantisch.
12 teams van 2000 man tegen elkaar
Hoop mensenquote:Op woensdag 10 december 2025 14:47 schreef KoningWouter het volgende:
Soh mijn deel gedaan met de wedstrijd
Een database met alle 20k deelnemers en hun teams
Neuh ik niet, ik zit in de tech counsil, blijf gewoon de hele tijd in het ziekenhuis en ondertussen zijn we IT systemen op aan het tuigen om alles te analyseren.quote:
Ik neem aan dat hij ze niet één voor één heeft toegevoegd.quote:
Als je het goed doet kan je binnenkort een telefoontje van ome Vlad verwachten.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Neuh ik niet, ik zit in de tech counsil, blijf gewoon de hele tijd in het ziekenhuis en ondertussen zijn we IT systemen op aan het tuigen om alles te analyseren.
haha ja wie weetquote:Op woensdag 10 december 2025 14:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je het goed doet kan je binnenkort een telefoontje van ome Vlad verwachten.
Killerboiquote:Op woensdag 10 december 2025 14:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk al die spelers die tegen elkaar of met elkaar vechtenquote:Op woensdag 10 december 2025 14:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij ze niet één voor één heeft toegevoegd.
Heer Killem.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan spreek je toch niet af.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:09 schreef Paul het volgende:
@:dotteke ze wil afspreken. Ohnee straks heb ik opeens 2 dochters 😪
Wat heb je nu weer aan de haak geslagen ? Of weer een verzinsel ?quote:Op woensdag 10 december 2025 15:09 schreef Paul het volgende:
Sterkte dan maarquote:Op woensdag 10 december 2025 15:09 schreef Paul het volgende:
Dat zou zo maar eens kunnen als je er mee in zee gaat.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:09 schreef Paul het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |