Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hiepr de piepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb je ondertussen al cadeautjes gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik wil geen kadootjes.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al cadeautjes gehad?
Gewoon gezellig samenzijn, eten en drinken“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Niet willen en toch krijgen kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2025 13:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen kadootjes.
Gewoon gezellig samenzijn, eten en drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, maar mijn naasten weten dat. Ik heb taart gehad en pastakia.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet willen en toch krijgen kan ook natuurlijk
En mijn vrouw gaat straks uitgebreid koken.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
O lekker, wat voor taart?quote:Op woensdag 10 december 2025 14:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn naasten weten dat. Ik heb taart gehad en pastakia.
En mijn vrouw gaat straks uitgebreid koken.
Weet je al wat ze voor lekkers gaat koken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Chocolade taart met choco mousse erin.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, wat voor taart?
Weet je al wat ze voor lekkers gaat koken?
Souvlakia van de grill (kip) met bijgerechten die ik lekker vind zoals dolmas“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
van harte flopsteertquote:Op woensdag 10 december 2025 14:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn naasten weten dat. Ik heb taart gehad en pastakia.
En mijn vrouw gaat straks uitgebreid koken.![]()
Wat een verwennerij jammie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey lekker taartjequote:
Is wel fijn je eigen Griekse kokkin
Kan ook een eigen Griekse Godin voor Laf die ook nog eens Griek kan kokenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je, ja laat mij het water in de mond lopen. Krijg zin om zachtjes in je te bijtenquote:Op woensdag 10 december 2025 14:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vind je me om op te vreten?
quote:Op woensdag 10 december 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je, ja laat mij het water in de mond lopen. Krijg zin om zachtjes in je te bijten![]()
Welke kruiden zou je dan gebruiken?![]()
Geen kruiden in een QwarQ taartje maar zoet en smuiigquote:Op woensdag 10 december 2025 14:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
Welke kruiden zou je dan gebruiken?
kaneel is dan wel een ideequote:Op woensdag 10 december 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen kruiden in een QwarQ taartje maar zoet en smuiig![]()
Dat zou kunnen, kaneel is natuurlijk ook een kruidquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: