SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn de noteringen van de re-entries[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ben er vrij zeker van dat deze Sera het nipt had overleefd als Even Tot Hier haar 1-2 weken eerder in de uitzending had gevraagd. Nu mocht ze haar hit op zaterdag 6 december nog eens in een alternatieve versie zingen. De meeste potentiële stemmers hadden toch al hun lijstje ingeleverd waarschijnlijk.quote:
Welkom bij de club.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:44 schreef Document1 het volgende:
Nou meeste van m’n lijst heeft het niet gehaald.
Ik ben eigenlijk wel gematigd tevreden. Er is niet veel uit wat ik echt heel goed vind. Daarentegen degene die ik wel heel goed vind, doen dan ook wel pijn. (Hardin, Crowded House, Ella & Louis met name), maar er is ook wel leuk spul binnen gekomen, waaronder de re-entrees van Beach Boys, RATM, RAYE (al is Escapism vele malen beter), GE, Fontaines DC, Maiden, Chappell, Rufus en Chaka Khan weer terug en natuurlijk het geweldige Messy.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:39 schreef peaceman het volgende:
1635 Tim Hardin How Can We Hang On to a Dream?
1697 The Beatles She's Leaving Home
1737 The Rolling Stones Midnight Rambler
1749 Curtis Mayfield Move on up
1799 Marvin Gaye & Tammi Terrell Ain't No Mountain High Enough
1836 Bob Marley & The Wailers Buffalo Soldier
1881 Dan Hartman Relight My Fire
1888 The Doors Love Her Madly
1894 Crowded House Into Temptation
1897 Otis Redding I've got dreams to remember
1904 Ten Years After I'm Going Home
1912 Ella Fitzgerald & Louis Armstrong Summertime
1927 The Babys Isn't It Time
1934 Fats Domino Blueberry Hill
1935 Michael Jackson Liberian Girl
1937 INXS Need You Tonight
1940 Jefferson Airplane Somebody to Love
1965 Womack & Womack Teardrops
1966 Paul McCartney & Wings Live and Let Die
1968 Traveling Wilburys Handle with Care
1973 Damien Rice The Blower's Daughter
1998 Goldband De langste nacht
Dit vind ik de meest jammerlijke uitvallers.
Eigenlijk valt het me mee.
Alleen al die schijtlol is zo'n 20 nieuwe binnenkomers en er is aan de bovenkant echt veel af gegaan.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel gematigd tevreden. Er is niet veel uit wat ik echt heel goed vind. Daarentegen degene die ik wel heel goed vind, doen dan ook wel pijn. (Hardin, Crowded House, Ella & Louis met name), maar er is ook wel leuk spul binnen gekomen, waaronder de re-entrees van Beach Boys, RATM, RAYE (al is Escapism vele malen beter), GE, Fontaines DC, Maiden, Chappell, Rufus en Chaka Khan weer terug en natuurlijk het geweldige Messy.
Dus als je even de voetballol en S&F vergeet, valt het best mee.
De kwaliteit van de nieuwkomers buiten die 20 is heel behoorlijk en soms zelfs meer dan prima.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen al die schijtlol is zo'n 20 nieuwe binnenkomers en er is aan de bovenkant echt veel af gegaan.
Ik wil graag positief zijn, maar mijn index gaat flink verliezen.
Ja het niveau is wel veel middenmoot denk ikquote:Op woensdag 10 december 2025 16:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
De kwaliteit van de nieuwkomers buiten die 20 is heel behoorlijk en soms zelfs meer dan prima.
quote:Op woensdag 10 december 2025 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
VInd dit wel de grootste verliezen denk ik:
1820 Billy Joel Honesty
1845 Boudewijn de Groot Als de rook om je hoofd is verdwenen
1894 Crowded House Into Temptation
Nederland stemt niet met muzikaal verstand maar op sentiment. Niemand is verbaasd.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Deze nummers eruit, Sophie Straat en 23 keer Suzan & Freek erin.
Nou vooral dat laatste……quote:Op woensdag 10 december 2025 16:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Deze nummers eruit, Sophie Straat en 23 keer Suzan & Freek erin.
Dit gaat om zoveel meer dan de Pet Shop Boys, al blijft het "bijzonder" dat ze 6 keer in de bovenste duizend van de Top 4000 staan en slechts twee keer in de Top 2000.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland stemt niet met muzikaal verstand maar op sentiment. Niemand is verbaasd.
Er hadden ook nog 2 noteringen van S&F bij gekund in plaats van de Pet Shop Boys.
S&F kan ik dit jaar nog begrijpen. Dat je Ordinary, grote hit, stemt.. ja, kan ik me nog voorstellen. Is het ook allemaal vrije keus of zit er ook keuzelijst bij? @Cassa95quote:Op woensdag 10 december 2025 16:56 schreef laxus13 het volgende:
Jammer dat die meuk van Alex Warren zo vaak binnen komt. Ik heb dan echt nog liever S&F
Warme Alex bedoel je? 3 van de 4 keuzelijstje.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
S&F kan ik dit jaar nog begrijpen. Dat je Ordinary, grote hit, stemt.. ja, kan ik me nog voorstellen. Is het ook allemaal vrije keus of zit er ook keuzelijst bij? @:cassa95
Met alleen Ordinary had ik het prima gevonden maar die andere 3 zijn gewoon bijna hetzelfde liedjequote:Op woensdag 10 december 2025 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
S&F kan ik dit jaar nog begrijpen. Dat je Ordinary, grote hit, stemt.. ja, kan ik me nog voorstellen. Is het ook allemaal vrije keus of zit er ook keuzelijst bij? @:cassa95
Zijn wel meer artiesten met nagenoeg hetzelfde liedje. Daar houden de mensen van kennelijk.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:00 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Met alleen Ordinary had ik het prima gevonden maar die andere 3 zijn gewoon bijna hetzelfde liedje
Nederland wil graag veel dezelfde liedjes in de Top 2000, dat is al jaaaaren duidelijkquote:Op woensdag 10 december 2025 17:00 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Met alleen Ordinary had ik het prima gevonden maar die andere 3 zijn gewoon bijna hetzelfde liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |