Die Goldband vind ik nog wel jammer, die andere 3 achja. En Birdy vind ik ook geen gemis.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Taylor, Ilse, Goldband, niet echt een gemis
Tja, het is wel één van de tofste van Ilse, vind ikquote:Op woensdag 10 december 2025 15:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Taylor, Ilse, Goldband, niet echt een gemis
Seth Gaaikema zou trots op je zijnquote:Op woensdag 10 december 2025 15:57 schreef camilero het volgende:
[..]
Tja, het is wel één van de tofste van Ilse, vind ik
Ik ben echt allergisch voor Ilse 'Kijk mij eens lekker de onnozele altijd vrolijke provinciaal uithangen" De Langequote:Op woensdag 10 december 2025 15:57 schreef camilero het volgende:
[..]
Tja, het is wel één van de tofste van Ilse, vind ik
Dat was de beste Goldband in de lijst ja. Birdy vind ik ook geen gemisquote:Op woensdag 10 december 2025 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Goldband vind ik nog wel jammer, die andere 3 achja. En Birdy vind ik ook geen gemis.
Verder zitten er ook wel een aantal bij die ik terecht vind.
Ik weet niet hoe het zit met de albums van Suus en Freekquote:Op woensdag 10 december 2025 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het zou ook wel fijn zijn als de Albumshow net als 10 jaar geleden weer eens een album top 50 maakt met de albums met de meeste noteringen in de lijst. Denk dat Bat out of hell, The Naked truth en A Night at the Opera sprongen hebben gemaakt.
Zelfs Rumours, maar die stond al op 1 volgens mij.
ik tel er geloof ik vijf van iemand van vroeger en zes van dromen in kleurquote:Op woensdag 10 december 2025 16:11 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit met de albums van Suus en Freek
OK, laat die uitzending maar zitten tot over een paar jaarquote:Op woensdag 10 december 2025 16:17 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
ik tel er geloof ik vijf van iemand van vroeger en zes van dromen in kleur
misschien nog een late biopic-bonus?quote:Op woensdag 10 december 2025 16:22 schreef Tussle266 het volgende:
Wel opvallend dat Dylan 5 jaar in die KKD heeft rondgehangen, maar blijkbaar nooit echt is weggevaagd.
klopt.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:49 schreef Cassa95 het volgende:
Ik vind All In Vain ook een hele vreemde van Di-Rect, zal wel een live-favoriet zijn?
Zou zeker kunnen, maar dan blijven die drie tussenliggende jaren nog wel opvallend.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:26 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
misschien nog een late biopic-bonus?
Is de leukste van Goldband.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Goldband vind ik nog wel jammer, die andere 3 achja. En Birdy vind ik ook geen gemis.
Verder zitten er ook wel een aantal bij die ik terecht vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De noteringen van de uitvallers in de 4851.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wel fijne TayTay-binnenkomers inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2025 15:50 schreef hihohaswessam het volgende:
vind idd de taylor''s die er uitgaan niet echt een aderlating, en vind Red en August wel fijn om er bij te hebben
#neverforget Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 10 december 2025 16:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ben echt allergisch voor Ilse 'Kijk mij eens lekker de onnozele altijd vrolijke provinciaal uithangen" De Lange
AIds?quote:Op woensdag 10 december 2025 16:33 schreef BasBasBas3 het volgende:
Dat Alex Warren klinkt echt als AI
Ipv Hiigo (Nederlandstalige indiepop, maar klinkt wel een beetje als twaalf in een dozijn) had ook een Eefje kunnen debuterenquote:Op woensdag 10 december 2025 16:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Over cola zonder prik gesproken.. Hiigo had niet gehoeven he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |