bedankt voor de moeite maar ik ga natuurlijk niet 9x vrijwillig naar Suzan en Freek luisterenquote:Op woensdag 10 december 2025 14:19 schreef camilero het volgende:
Anyway, ik had een afspraak die niet doorging, dus die tijd heb ik even nuttig besteed: Playlist nieuwe entries
BB dus nog steeds maar 1x in de lijstquote:Op woensdag 10 december 2025 14:28 schreef hihohaswessam het volgende:
u2 & bb king - when love comes to town ook UIT, zag ik ook nog niet op de lijst
Ja dit is nog van 1300, Thank God It's Christmas is vanaf 800quote:Op woensdag 10 december 2025 14:31 schreef Tussle266 het volgende:
van plek 1300 zoveel wegvallen zonder duidelijke verkrachtingszaak of zo. Dat vind ik altijd lastig te bevatten.
Ik moest drie minuten nadenken over kapotte vibratorquote:Op woensdag 10 december 2025 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BB dus nog steeds maar 1x in de lijst
Zowel als Queentrack én als kerstplaat vond ik dat nummer toch al bijzonder weinig toevoegen.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dit is nog van 1300, Thank God It's Christmas is vanaf 800
Naja, die van Roxy Dekker staat er toch in?quote:Op woensdag 10 december 2025 14:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik moest drie minuten nadenken over kapotte vibrator
Er is geen reden om aan te nemen dat die kapot is. Anders had het wel Dissatisfyer gehetenquote:Op woensdag 10 december 2025 14:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Naja, die van Roxy Dekker staat er toch in?
Waarom die weg is... leg maar uit.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:34 schreef hihohaswessam het volgende:
nog eentje UIT die ik nog niet gezien had: Queen- friends will be friends
sommige mannen vinden het een product waardoor hun mannelijkheid wordt aangetast. zijn bang dat ze vervangen worden. Snappen niet dat het een en/en kan zijn ipv alleen een en/of moet zijnquote:Op woensdag 10 december 2025 14:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er is geen reden om aan te nemen dat die kapot is. Anders had het wel Dissatisfyer geheten
was dat ook een binnenkomer in het jaar van die film? die hype lijkt een beetje te zijn uitgewerktquote:Op woensdag 10 december 2025 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom die weg is... leg maar uit.
Dat was het inderdaad, maar heeft nooit bij de laagste 500 gestaan.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:39 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
was dat ook een binnenkomer in het jaar van die film? die hype lijkt een beetje te zijn uitgewerkt
Ja, maar er staan 5 Queen-nummers lager en die hebben het wel overleefd en One Vision is terug.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:39 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
was dat ook een binnenkomer in het jaar van die film? die hype lijkt een beetje te zijn uitgewerkt
Buiten de Beatles ook zeker niet de beste songs.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Minder Beatles, minder Queen, minder U2, minder Elvis..op zich niet zo heel erg
Dat komt vast door de vrijspraak van Jan Roos.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:42 schreef Cassa95 het volgende:
Er is een lijstverlater terug!
1923 Grace Jones - La Vie En Rose staat er gewoon in
Excuus, fake news van mijn kant dus.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:42 schreef Cassa95 het volgende:
Er is een lijstverlater terug!
1923 Grace Jones - La Vie En Rose staat er gewoon in
Je kunt natuurlijk ook nummers skippen, hè?quote:Op woensdag 10 december 2025 14:31 schreef alopio het volgende:
[..]
bedankt voor de moeite maar ik ga natuurlijk niet 9x vrijwillig naar Suzan en Freek luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 123 erbij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |