19 kampioenschappen? En wanneer zijn ze écht ver in Europa gekomen?quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
5 sterretjes op dat shirt dat zijn Feyenoord en PSV gecombineerd qua kampioenschappen.
Die 5 sterretjes staan niet voor 50 kampioenschappen in Turkije. Ze hebben 19 titels sinds de officiële Turkse competitie bestaat en daarvoor hebben ze er ook nog een paar gehaald. In totaal 28, dat is iets meer dan de 26 van PSV.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
5 sterretjes op dat shirt dat zijn Feyenoord en PSV gecombineerd qua kampioenschappen.
Ze hebben wel een aardige periode gehad hoor ca 15-20 jaar geleden met grote spelers (ook uit Nederland) die die kant op gingen. En inmiddels zie je weer veel geld geïnvesteerd worden. Bedragen van 30+ miljoen zijn geen uitzondering. En met alle respect voor Eindhoven (wat ik overigens een heerlijke stad) vind is het vergeleken met Instanbul een nietszeggend gehucht waar het ook nog eens vrijwel altijd regent.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die 5 sterretjes staan niet voor 50 kampioenschappen in Turkije. Ze hebben 19 titels sinds de officiële Turkse competitie bestaat en daarvoor hebben ze er ook nog een paar gehaald. In totaal 28, dat is iets meer dan de 26 van PSV.
En in een heel groot deel van die periode (en eigenlik nog steeds) is de Turkse competitie over zijn geheel veel en veel zwakker dan de Eredivisie. En dat zie je ook terug aan de Europese prestaties Turkse clubs.
Ahja, Istanbul is prachtig. Ik geef Veerman ook zeker geen ongelijk. Al was het maar voor het de stad en het salaris.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben wel een aardige periode gehad hoor ca 15-20 jaar geleden met grote spelers (ook uit Nederland) die die kant op gingen. En inmiddels zie je weer veel geld geïnvesteerd worden. Bedragen van 30+ miljoen zijn geen uitzondering. En met alle respect voor Eindhoven (wat ik overigens een heerlijke stad) vind is het vergeleken met Instanbul een nietszeggend gehucht waar het ook nog eens vrijwel altijd regent.
Die frituur is meer dan primaquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vertel, Wotte? Je bent een groot fan de kringloopwinkel, of is de Poedelkapper die er naast zit meer je ding?
Het is een prima stap en financieel ook nog wel erg aantrekkelijk. Ook PSV zal hem dat niet kunnen/willen biedenquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ahja, Istanbul is prachtig. Ik geef Veerman ook zeker geen ongelijk. Al was het maar voor het de stad en het salaris.
Echt 99% op Fok! zou voor dat salaris naar Istanbul verhuizen.
Vanuit PSV vind ik dit een veel betere timing dan met Gakpo. Als ik me dat goed herinner dan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah Turkse clubs hebben niet echt een imposante prijzenkast, hoop gepoch om niks.
Maar goed, als hij een keer wat anders wil moet hij dat weten. Had gehoopt dat ie niet in de winter weg zou gaan, maar blijkbaar zit dat er toch wel in
Gratis tip voor Fener: Stal 'm de eerste paar maanden op een resort tussen alle andere Volendammers. Kees Kroket om de hoek en een palingkar in de Holland Corner van het resort en het komt helemaal goed met Joey.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:20 schreef mitt het volgende:
Veerman in Turkije, ik zie het nog niet zo voor me.
Hell, ik zou m'n linker nier verkopen om dat soort hoeveelheden geld binnen te scheppen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Echt 99% op Fok! zou voor dat salaris naar Istanbul verhuizen.
25 miljoen vangen en het seizoen afmaken met de middenvelders die je nog in de selectie hebt is toch prima? Ik hoop dat het rond komt, echt een primaquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel mooi kut, Veerman is vooralsnog aan een sterk seizoen bezig.
Dat geloof ik niet. Ze zijn niet gekquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Szymanski voor Veerman ruilen zou een bizar goede zet zijn.
Dat die Turken daar intrappen.
Pierogi Pirloquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Totaal ander type toch?quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Pool heb ik werkelijk waar op weinig goeds kunnen betrappen bij subtopper Feyenoord. Waarom zou hij de vervanger van Veerman moeten worden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goh. Tweede stad van Nederland en op voetbalgebied (en eigenlijk alles) mijlenver voorbij gestreefd door de nummer 5.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:23 schreef VEM2012 het volgende:
Ik proef enige frustratie bij de havenarbeiders…
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Pool heb ik werkelijk waar op weinig goeds kunnen betrappen bij subtopper Feyenoord. Waarom zou hij de vervanger van Veerman moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |