Niemand schuimbekt, lieve jongen. We draaien een topseizoen tot dusver.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
Heerlijk al die schuimbekkende PSV supporters
Ik vond hem vooral heel wisselvallig. Soms vond hij heel snel en sterk de oplossing en soms merkte je juist weer dat hij tekort kwam.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schouten viel mij juist ontzettend tegen, dat vond ik bij vlagen zelfs pijnlijk.
Mensen die riepen dat hij wel cv kon op het wk. (lol)
quote:Op woensdag 10 december 2025 15:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
Vooral blijven reageren op deze trollquote:Op woensdag 10 december 2025 18:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niemand schuimbekt, lieve jongen. We draaien een topseizoen tot dusver.
We staan 6 punten los (en met de huidige vorm van concurrentie lijkt het er eerder op dat dat gat groter gaat worden dan kleiner), we spelen voetbal wat leuk is om naar te kijken en we hebben met nog 2 wedstrijden in de CL te gaan nog steeds uitzicht op overwintering met misschien wel de moeilijkste loting die je op papier kon krijgen.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
Madquote:Op donderdag 11 december 2025 10:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
We staan 6 punten los (en met de huidige vorm van concurrentie lijkt het er eerder op dat dat gat groter gaat worden dan kleiner), we spelen voetbal wat leuk is om naar te kijken en we hebben met nog 2 wedstrijden in de CL te gaan nog steeds uitzicht op overwintering met misschien wel de moeilijkste loting die je op papier kon krijgen.
Oh ja. Het schuim loopt ons langs de kin.
Ga je maar druk maken om Feyenoord..quote:
Ik vind dat niet om te lachen. De Nederlandse clubs presenteren op PSV na allemaal zwaar onder de maat. En dat gaat flink geld kosten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 06:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ga je maar druk maken om Feyenoord..
Wat een ongelooflijke stumpers zijn dat zeg. Verliezen van de nummer 10 van Roemenië
Het is meer dan hij hier lollig komt doen omdat PSV niet van Atletico wint en zijn eigen cluppie het niet redt tegen een ploeg die zelfs van Excelsior Maassluis nog op de broek zou krijgen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet om te lachen. De Nederlandse clubs presenteren op PSV na allemaal zwaar onder de maat. En dat gaat flink geld kosten.
Beschamende vertoning weer.
Ja, dat kleinzielige gedoe van enkele Feyenoorders hier lijkt ook nergens op.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is meer dan hij hier lollig komt doen omdat PSV niet van Atletico wint en zijn eigen cluppie het niet redt tegen een ploeg die zelfs van Excelsior Maassluis nog op de broek zou krijgen.
Het is de ironie ten top.
Maar je het gelijk. Voor het Nederlandse voetbal is dit een heel zwart seizoen in Europa.
Had je echt hogere verwachtingen van Ajax dan een punt of zes?quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ is nog wel acceptabel en Go Ahead kan ik ook wel mee leven. De rest… tsja
Boosquote:Op vrijdag 12 december 2025 06:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ga je maar druk maken om Feyenoord..
Wat een ongelooflijke stumpers zijn dat zeg. Verliezen van de nummer 10 van Roemenië
Met dit programma had het Ajax van vorig jaar de tussenronde gehaald.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Had je echt hogere verwachtingen van Ajax dan een punt of zes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |