Laten we het hopen want dit gaat zo echt niet meerquote:Op woensdag 10 december 2025 14:50 schreef -XOR- het volgende:
Dilan kan helemaal geen fractieleider blijven in een minderheidskabinet, daar ben ik van overtuigd.
Die wordt met zachte hand naar een ministerspost geduwd en dat is dan haar laatste Haagse klus.
Lijkt mij ook de beste optie.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:50 schreef -XOR- het volgende:
Dilan kan helemaal geen fractieleider blijven in een minderheidskabinet, daar ben ik van overtuigd.
Die wordt met zachte hand naar een ministerspost geduwd en dat is dan haar laatste Haagse klus.
wat met MAGA?quote:Op woensdag 10 december 2025 14:52 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Ja joh, Bontebal.
Het gevaar van China, de agressie van Rusland.
En wat met MAGA dan?
In een minderheidskabinet moeten de fractieleiders van de regeringspartijen goed in de wandelgangen kunnen overleggen met de fractieleiders van de oppositie, en bij die oppositieleiders heeft Dilan de gunfactor totaal niet meer.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Laten we het hopen want dit gaat zo echt niet meer
Eens, ik denk dat ze Karremans uit het kabinet halen en fractievoorzitter laten worden, om die voor te bereiden op het opvolgen van Yeşilgöz als lijsttrekker.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In een minderheidskabinet moeten de fractieleiders van de regeringspartijen goed in de wandelgangen kunnen overleggen met de fractieleiders van de oppositie, en bij die oppositieleiders heeft Dilan de gunfactor totaal niet meer.
Bovendien wil de VVD een nieuwe lijsttrekker en een nieuw timbre bij de volgende verkiezingen dus een ministerschap V&J is een mooi hospice voor de politieke carriere van Yesilgoz.
Je wil haar toch niet weer op zoiets als V&J?quote:Op woensdag 10 december 2025 14:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In een minderheidskabinet moeten de fractieleiders van de regeringspartijen goed in de wandelgangen kunnen overleggen met de fractieleiders van de oppositie, en bij die oppositieleiders heeft Dilan de gunfactor totaal niet meer.
Bovendien wil de VVD een nieuwe lijsttrekker en een nieuw timbre bij de volgende verkiezingen dus een ministerschap V&J is een mooi hospice voor de politieke carriere van Yesilgoz.
Dat lijkt mij ook van niet, doe maar ergens iets wat geen kwaad kan..quote:Op woensdag 10 december 2025 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je wil haar toch niet weer op zoiets als V&J?
Ik hoorde daar niks over in het geopolitieke plaatje. Idem dito voor de NAVO.quote:
Daar deed ze het volgens mij zeker voor een VVD minister niet onaardig. Nu ben ik van mening dat je de VVD altijd het liefst zo ver mogelijk weg moet houden van Justitie dus liever niet, dus dan maar SZ&W ofzo.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Geef haar buitenlandse handel of zo maar dat kan natuurlijk niet want ze moet in zo'n geval ook VP worden en daar hoort een kernministerie bij.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
VD Burg kan natuurlijk ook nog voor de komende periode ter overbrugging, en dan Karremans bij een aankomend ministserschap wat profiel meegeven en hem bij de volgende verkiezingen pluggen als lijsttrekker.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Eens, ik denk dat ze Karremans uit het kabinet halen en fractievoorzitter laten worden, om die voor te bereiden op het opvolgen van Yeşilgöz als lijsttrekker.
subscribequote:Op woensdag 10 december 2025 14:50 schreef -XOR- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |