Ze zit dan ook niet in het huidige (demissionaire) kabinet, dus geen wonder dat ze niets fout kan hebben gedaan.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:50 schreef miss_sly het volgende:
Van der Plas is weer lekker bezig. Zij heeft niets fout gedaan in het huidige kabinet
Ah, downplayen..... "2 of 3 keer" vs "om de haverklap".... welja...quote:Op woensdag 10 december 2025 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Trekkertuig mag ook wel aangepakt worden![]()
Maar goed dat ze de snelwegen opgingen was uiteindelijk wel geteld twee of drie keer volgens mij terwijl ER om de haverklap allerlei kansloze acties uitvoert.
Heeft ze de verkiezingsbelofte van september ooit publiekelijk teruggenomen?quote:Op woensdag 10 december 2025 14:21 schreef tizitl2 het volgende:
Dilan gaat met de heren praten over de hypotheekrenteaftrek.
Die wordt door de VVD weggegeven dus
quote:Aangepast zondag 7 september, 16:26
Yesilgöz: VVD stapt niet in kabinet dat hypotheekrenteaftrek aanpast
De VVD wil na de verkiezingen niet in een kabinet stappen dat de hypotheekrenteaftrek aanpast, heeft VVD-leider Yesilgöz gezegd in het televisieprogramma WNL Op Zondag.
quote:Op woensdag 10 december 2025 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, downplayen..... "2 of 3 keer" vs "om de haverklap".... welja...
Aldus hun eigen website.quote:Acties door het hele land
We blijven regelmatig belangrijke wegen en overheidsgebouwen blokkeren. En we organiseren andere creatieve acties om een eerlijk klimaatbeleid af te dwingen. Ondertussen bereiken we steeds meer mensen en blijven we groeien.
Als ik DJ Jopie was zou ik eens met PvdA/GL gaan praten. Jij wil dit, ik wil dat, je mag ons samen benaderen voor de deelakkoorden.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Yesilgoz probeert te doen alsof het gaat lukken met wisselende meerderheden en dus deelakkoorden.
Ja, jaloers zijn op iemand die arbeidsongeschikt is, dat is wel next level hoor, op een woensdagmiddag om 14.34 uur.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat het krankzinnig is zuig je uit je jaloerse duim ?
Nee, Geert heeft in dit kabinet immers ook niets fout gedaan, sterker nog: hij heeft ze behoorlijk sterk aangepakt, je zou bijna denken dat hij in de oppositie zat toen hij zijn de Minister President "Slappe hap" verweet.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja maar dat lag niet aan Geert maar links dus Geert mag en gaat gewoon weer op de oude voet verder.
Jij voelt je aangesproken en dat begrijp ik wel. De hele dag op internet mensen de maat nemen maar zogenaamd niet in staat zijn tot wat noeste arbeid. En zo zitten er honderdduizen in veel te soepele regelingen die allang zijn afgeschaft.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, jaloers zijn op iemand die arbeidsongeschikt is, dat is wel next level hoor, op een woensdagmiddag om 14.34 uur.
Want verdomd, ze ontvangen een uitkering voor een risico waar ze voor verzekerd waren....
Wilders is nooit uit de oppositie of campagnestand geweest..... dat is zijn modus operandi, zelfs als zijn kabinet regeert.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wilders zit nog steeds in campagnestand. En is (stampvoet) boos dat ie uitgesloten wordt.
Ah, en persoonlijk gaan worden, goed zo.....quote:Op woensdag 10 december 2025 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij voelt je aangesproken en dat begrijp ik wel. De hele dag op internet mensen de maat nemen maar zogenaamd niet in staat zijn tot wat noeste arbeid. En zo zitten er honderdduizen in veel te soepele regelingen die allang zijn afgeschaft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |