Laat ze eerst meebetalen aan alle fysieke letsel etc dat ze mede veroorzaken!quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)d-voor-de-deur-staat
Moeten wij echt mensen gaan compenseren voor het feit dat ze een heel jaarinkomen x2 in slechts drie dagen verdienen? En de rest van jaar ja wat doen ze dan?
Boerenaids argument, 30 jaar lang het milieu verkracht en geprofiteerd en dan nu gaan janken over misgelopen inkomsten, stukje VOC mentaliteitquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:34 schreef Szura het volgende:
Ze weten toch al jaren dat het verbod zou kunnen komen en ook al enige tijd dát het zou komen, laat ze lekker kapot vallen
Je moet voor de grap eens door de postgeschiedenis van dat figuur op de frontpage klikken.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:16 schreef DiegoFuser het volgende:
Welke altijd beschonken bekende Vlaming gaat er hier schuil onder de naam Consult?
Waanzinnige meltdown onder een bericht op de stormfrontpage over alcoholcontroles aan de grens.
[ afbeelding ]
PatLef zou de frontpage nieuwe stijl wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:16 schreef DiegoFuser het volgende:
Welke altijd beschonken bekende Vlaming gaat er hier schuil onder de naam Consult?
Waanzinnige meltdown onder een bericht op de stormfrontpage over alcoholcontroles aan de grens.
[ afbeelding ]
Hele bijzondere user.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je moet de grap eens door de postgeschiedenis van dat figuur op de frontpage klikken.
GGZ, kijken we mee?
Of te wel; weer is hij tactisch afgetroefdquote:Op zondag 14 december 2025 18:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Arman Avsaroglu
@:ArmanAvsaroglu
Robin van Persie geeft na afloop voor de camera aan dat hij dit geen topwedstrijd vond omdat Ajax zo defensief speelde. “Voor een topwedstrijd heb je twee teams met een bepaalde spelopvatting nodig.”
Altijd tegen Robin.quote:Op zondag 14 december 2025 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Of te wel; weer is hij tactisch afgetroefd
Boulevard verzint ook allerlei onzin rond het terugtrekken van AVROTROS uit ESF. Onderbuikjes masseren.quote:Op zondag 14 december 2025 18:59 schreef Pistolero het volgende:
De altijd kwaadaardige Nederlandse (sports)media gaat weer eens iemand onterecht kapot proberen te maken.
Goh, dat verwacht je toch ook niet zeg.
quote:Op zondag 14 december 2025 18:59 schreef Pistolero het volgende:
De altijd kwaadaardige Nederlandse (sports)media gaat weer eens iemand onterecht kapot proberen te maken.
Goh, dat verwacht je toch ook niet zeg.
Je verwacht het nietquote:Op zondag 14 december 2025 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Of te wel; weer is hij tactisch afgetroefd
Ik had het ook al in het topic geplaatst van Rob Reiner in NWS. Als je denkt dat het niet erger kan....quote:Op maandag 15 december 2025 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor Danny om in de pen te kruipen!
Dat is vast van dat volk dat nu massaal nummers van viespeuk Marco B. de lijst in heeft gestemd.quote:Op maandag 15 december 2025 18:50 schreef Remco het volgende:
Kan wel genieten van de meltdowns in het top 2000 topic. Alsof die lijst überhaupt ooit een weerspiegeling was voor de beste platen ooit gemaakt.
Nooit vergeten dat er mensen hun baan zijn verloren omdat ze het overlijden van Charlie Kirk niet zo erg vonden. Ook hier kon je een ban krijgen als je de vlag niet halfstok had hangen.quote:Op maandag 15 december 2025 18:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had het ook al in het topic geplaatst van Rob Reiner in NWS. Als je denkt dat het niet erger kan....
Dit is toch satire mag ik hopen? Dit gaat zelfs voor Trump wat ver.quote:Op maandag 15 december 2025 18:49 schreef Faraday01 het volgende:
Dit kan echt niet. Zelfs als dit satire was, is het totaal ongepast.
Ik zat met dezelfde vraag en daarom heb ik voor het eerst in mijn leven Truth Social bezocht om het met mijn eigen ogen te zien en het is een echte Truth.quote:Op maandag 15 december 2025 20:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is toch satire mag ik hopen? Dit gaat zelfs voor Trump wat ver.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |