Ach ja, zitten nog genoeg verbeter punten aan de techniekquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:28 schreef kree het volgende:
Dotteke komt chat en dat Suno niet echt goed uit, beetje jammer weer, maarja gaat om het idee he....
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-12-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
nou het komt redelijk dicht bij wel van wat oke is.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja, zitten nog genoeg verbeter punten aan de techniek
quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-12-2025 14:30
[ afbeelding ]Thanks MoniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
ik ook. maar kan geen kwaad om ff te zien wat automatisch kan. zou dart nooit zo kopiëren nl.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:30 schreef laforest het volgende:
Ik schrijf nog liedjes op de ouderwetse manier:
Er klopt geen bal vanquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:24 schreef kree het volgende:
oke versie 1 voorbeeldje
https://suno.com/s/PAdr1du53JlwWo4D
hohoho chatgrtp zegt het over je hequote:Op dinsdag 9 december 2025 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er klopt geen bal vanzit er niet veel in de nacht en woede zal je bij mij niet snel vinden
Dotheeke zegt hijquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:28 schreef kree het volgende:
Dotteke komt chat en dat Suno niet echt goed uit, beetje jammer weer, maarja gaat om het idee he....
nou wat doen we nr 1 of 2 even?quote:
ik denk dat chatgtp wel de oplossing weetquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Serieuze buikpijn maar nog te harden.
Ben thuis van dagbesteding.
Nee is lief, maar ik hoef er niet een te houden eigenlijkquote:
Het noemt mij ook een hijquote:
is maar ff tijdelijk, ik ga ervan uit dat je die eerste leuker vond.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee is lief, maar ik hoef er niet een te houden eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |