Ach ja, zitten nog genoeg verbeter punten aan de techniekquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:28 schreef kree het volgende:
Dotteke komt chat en dat Suno niet echt goed uit, beetje jammer weer, maarja gaat om het idee he....
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-12-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
nou het komt redelijk dicht bij wel van wat oke is.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja, zitten nog genoeg verbeter punten aan de techniek
quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-12-2025 14:30
[ afbeelding ]Thanks MoniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
ik ook. maar kan geen kwaad om ff te zien wat automatisch kan. zou dart nooit zo kopiëren nl.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:30 schreef laforest het volgende:
Ik schrijf nog liedjes op de ouderwetse manier:
Er klopt geen bal vanquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:24 schreef kree het volgende:
oke versie 1 voorbeeldje
https://suno.com/s/PAdr1du53JlwWo4D
hohoho chatgrtp zegt het over je hequote:Op dinsdag 9 december 2025 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er klopt geen bal vanzit er niet veel in de nacht en woede zal je bij mij niet snel vinden
Dotheeke zegt hijquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:28 schreef kree het volgende:
Dotteke komt chat en dat Suno niet echt goed uit, beetje jammer weer, maarja gaat om het idee he....
nou wat doen we nr 1 of 2 even?quote:
ik denk dat chatgtp wel de oplossing weetquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Serieuze buikpijn maar nog te harden.
Ben thuis van dagbesteding.
Nee is lief, maar ik hoef er niet een te houden eigenlijkquote:
Het noemt mij ook een hijquote:
is maar ff tijdelijk, ik ga ervan uit dat je die eerste leuker vond.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee is lief, maar ik hoef er niet een te houden eigenlijk
Neem je nog wel je medicitie in?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Serieuze buikpijn maar nog te harden.
Ben thuis van dagbesteding.
zal ik het eens over mij vragen denk?quote:
Okay. Fair enoughquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe eens over Laforest of Hemarookworst of Mario390quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
zal ik het eens over mij vragen denk?
god damn durf haast niet, voor jullie heb ik trouwens gevraagd alleen dit topic te kijken, vraag me wel af als ik aan chatgtp vraag van zoek over heel fok??????? als liedtekst al?
denk dat ik hem crash?
proberen. ?
na wil wel. maar wil ook weer niet lullig doen, jullie snappen dit is wel voor de grap he? want ik pas die teksten nl niet aan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe eens over Laforest of Hemarookworst of Mario390
Ik zag het niet als iets persoonlijks hoor. Maar inderdaad kan je het beter niet doen zonder toestemmingquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:39 schreef kree het volgende:
[..]
na wil wel. maar wil ook weer niet lullig doen, jullie snappen dit is wel voor de grap he? want ik pas die teksten nl niet aan.
Mss moet ik ook niet lullig doen en eens vragen wat ie over mij heeft
Ik zie nu dat ik de verkeerde post quote moest deze zijn..quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
nouja voor jou maak ik me er niet zo zorgen om, maar mss is het beetje lullig te doen voor wie er niet mee kletsen nu enzo ookquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag het niet als iets persoonlijks hoor. Maar inderdaad kan je het beter niet doen zonder toestemming
Nee, dank je.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe eens over Laforest of Hemarookworst of Mario390
Er is niets ergs aan, niet eens mijn eigen naam.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:41 schreef kree het volgende:
[..]
nouja voor jou maak ik me er niet zo zorgen om, maar mss is het beetje lullig te doen voor wie er niet mee kletsen nu enzo ook. denk ik dan.
Ben wel heel benieuwd wat daar uitkomtquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:45 schreef kree het volgende:
lol doet er lang over als ik vraag vertel eens over kree.
Nou laat maar eens horenquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:50 schreef kree het volgende:
toch spannend dit, want heb het neit gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |