Ik lig er wakker vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig er wakker vanIk geloof alles wat je zegt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O een goedgelovige manquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik geloof alles wat je zegt....
opaquote:
Nee ergens tussen relaxen en dat ik een koudje voel opkomen.quote:
Kree dat is de zoveelste keer het zelfde nummerquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:17 schreef kree het volgende:
wat een kut site. nouja deze dan
https://suno.com/s/2yqGUuJSdi5cfV3Z
Deze man weetquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is niks mis met een powernap.
O dat is minder, niet ziek wordenquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee ergens tussen relaxen en dat ik een koudje voel opkomen.
Zal jij niet vaak doen toch? Zeker niet door de week als je werktquote:
Na werktijd soms wel even, uur of 5 's middags. Maar dat meld ik hier niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal jij niet vaak doen toch? Zeker niet door de week als je werkt
Opa doet een middagdutje!quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na werktijd soms wel even, uur of 5 's middags. Maar dat meld ik hier niet.
Sommige melden allesquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na werktijd soms wel even, uur of 5 's middags. Maar dat meld ik hier niet.
Hey ToTquote:
Dat vind ik ook wel. Maar goed, liever dat zo'n powernap niet nodig is natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sommige melden alles![]()
Maar goed dan heb je ook gewerkt, en je bent druk op je werk dan mag je ook wel even gaan liggen van jezelf
Is het ook, maar als je hard werkt en in de nacht niet goed slaapt dan is het niet zo raar dat je dan even in dommelt als je thuis komtquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel. Maar goed, liever dat zo'n powernap niet nodig is natuurlijk.
Niet nodig, wel lekker. Vooral tijdens hete zomers.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel. Maar goed, liever dat zo'n powernap niet nodig is natuurlijk.
Klopt. Of even dommelen in de tuin, in de schaduw, op een heerlijke zomerdag...quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet nodig, wel lekker. Vooral tijdens hete zomers.
Voor de winter een beste temperatuur tochquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Of even dommelen in de tuin, in de schaduw, op een heerlijke zomerdag...
Nou, warm is het zeker niet vandaag. 17 graden in huis, en buiten is het 12 graden.
Dat wel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de winter een beste temperatuur toch
Zon? Hier is de hele dag al geen zon.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
En in het zonnetje net was wel even lekker
Bij jou is er wel zon? Het is maar een grijze boel buiten hier.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:34 schreef StevenHyde het volgende:
Ik moet einde van de middag nogwel even de deur uit. Dus ga wel ff insmeren.
Nee geen zon hier. Maar wel prettig weer.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij jou is er wel zon? Het is maar een grijze boel buiten hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |