Ik ben gewoon maagd hoorquote:Op woensdag 10 december 2025 08:33 schreef roos94 het volgende:
Al die vreemdgangers hier die ziedend zijn
Heb je de tirades van op gelezen? Zij is de enige hier die ziedend is Roosquote:Op woensdag 10 december 2025 08:33 schreef roos94 het volgende:
Al die vreemdgangers hier die ziedend zijn
Ik heb 2 of 3 willekeurige zinnetjes gepakt en las iets van dat mannen de boosdoener zijn en vrouwen het slachtoffer.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Na twee zinnen gestopt met het lezen van de OP.
Wat een gezeik.
Ja, maar snap je dan niet dat ik me daardoor aangesproken zou moeten voelen?quote:Op woensdag 10 december 2025 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 2 of 3 willekeurige zinnetjes gepakt en las iets van dat mannen de boosdoener zijn en vrouwen het slachtoffer.
Arme vrouwen toch!
Ik scroll wat door het topic....ja, we hebben hier dus echt met een mannenhaatster te maken, zo te zien.
Evenals de mannen zullen ze het niet allemaal even veel doen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:55 schreef Lenny77 het volgende:
Niemand is gemaakt om monogaam te zijn.
En vrouwen gaan evenveel vreemd.
Is dit onderzoek niet enorme bullshit aangezien mensen op een fatsoenlijke manier kunnen scheiden en nog een kind met de nieuwe partner kunnen maken?quote:Op woensdag 10 december 2025 11:26 schreef ToT het volgende:
Hoe monogaam is de mens ten opzichte van andere zoogdieren?
Vogelbekdieren kunnen hun partner ook lekker de tyfus laten krijgen en met een ander gaan liggen batsen.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dit onderzoek niet enorme bullshit aangezien mensen op een fatsoenlijke manier kunnen scheiden en nog een kind met de nieuwe partner kunnen maken?
Zeker maar dat valt dus onder vreemdgaan terwijl keurig van je partner scheiden en met een ander opnieuw beginnen dat technisch niet is.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Vogelbekdieren kunnen hun partner ook lekker de tyfus laten krijgen en met een ander gaan liggen batsen.
Vrouwen kunnen het net zo goed, dat ben ik er mee eens.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:55 schreef Lenny77 het volgende:
Niemand is gemaakt om monogaam te zijn.
En vrouwen gaan evenveel vreemd.
Vrouwen pakken mannen hun huis en/of kinderen ook af.
Vrouwen kunnen elke dag een andere in bed hebben, voor mannen is dit niet zo makkelijk.
Niemand kan trouwens beloven een leven lang bij iemand te blijven, er kan zoveel veranderen! Je kan wel met de juiste intenties beginnen, dat wel.
Maar ok, Ansa topic dus een hoop gerant en mannen haat
Das ook niet strafbaarquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:47 schreef Ansa het volgende:
Als jij een contract tekent bij je werkgever, waarin jij een clausule hebt dat jij niet zomaar bedrijfsgevoelige informatie mag delen
What happened to “I have the pussy, I make the rules”?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb geen soa's. Ik heb wel een paar exen die vreendgingen waarna ik bij de laatste een huis verloor.
Het is sowieso treurigquote:Op woensdag 10 december 2025 17:12 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gezien wie de TS is, is dat idd te hopen hè. Anders wel oprecht treurig.
Mannen die na hun 40ste nog prat gaan op een volle haardos, beseffen doorgaans niet dat ze die te danken hebben aan een tekort aan mannelijke hormonen. Vanaf dat moment is het een eenrichtingsweg naar een carrière als couch potato (inclusief aanleg voor bierbuik) en zakt zowel de behoefte aan als de capaciteit tot fysieke inspanning naar een minimum.quote:
Wist je dat ze in Japan met gele kentekens rond rijden net zoals in Nederland alleen de vorm is andersquote:
Kalende mannenvingers hebben dit getyptquote:Op woensdag 10 december 2025 20:08 schreef br0kjesp0es het volgende:
[..]
Mannen die na hun 40ste nog prat gaan op een volle haardos, beseffen doorgaans niet dat ze die te danken hebben aan een tekort aan mannelijke hormonen. Vanaf dat moment is het een eenrichtingsweg naar een carrière als couch potato (inclusief aanleg voor bierbuik) en zakt zowel de behoefte aan als de capaciteit tot fysieke inspanning naar een minimum.
Kijk maar eens in een willekeurige bouwmarkt: allemaal kale koppies.
(En ja, het is erfelijk, dus zolang vrouwen bij potentiële paringspartners selecteren op de netto haarmassa, wordt het percentage potatoes steeds hoger.)
komt omdat japanner en nederlanders vrienden zijn!quote:Op woensdag 10 december 2025 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wist je dat ze in Japan met gele kentekens rond rijden net zoals in Nederland alleen de vorm is anders
Ja nee zo werkt het niet...quote:Op woensdag 10 december 2025 14:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen het net zo goed, dat ben ik er mee eens.
En wat een onzin verder zegDat laat wel zien hoe ziek de moraal in NL is.
Mensen zijn, net als dieren, bestemd om trouw bij 1 te blijven.
Wanneer eenmaal getrouwd natuurlijk en je die keuze gemaakt hebt.
https://www.nu.nl/achterk(...)zijn-uit-elkaar.html niet echt dusquote:Op woensdag 10 december 2025 14:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Pooh juice, arme Steven. Sowieso dat die jaimie een diepe misrekening heeft gemaakt.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/achterk(...)zijn-uit-elkaar.html niet echt dus
Misandrist jaquote:Op woensdag 10 december 2025 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 2 of 3 willekeurige zinnetjes gepakt en las iets van dat mannen de boosdoener zijn en vrouwen het slachtoffer.
Arme vrouwen toch!
Ik scroll wat door het topic....ja, we hebben hier dus echt met een mannenhaatster te maken, zo te zien.
Is het ook. Maar die smerige polynarcisten zoeken weer smoesjesquote:Op woensdag 10 december 2025 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dit onderzoek niet enorme bullshit aangezien mensen op een fatsoenlijke manier kunnen scheiden en nog een kind met de nieuwe partner kunnen maken?
Robots bestaan niet, je verzint dingen.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:38 schreef Ansa het volgende:
https://www.mylondon.news(...)U-fozcQI-ZJVJs0ciD0w
Weer een man die vreemdging en ook nog een vrouw vermoordde toen ze een SOA-test wilde. Mannen zien vrouwen 9/10x als sekspop. Geen wonder dat jullie dreigen met robots.
Ik ben al vanaf date 1 monogaam.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb die kutmeme met die lachende manlet met robotvrouw 100x voorbij zien komen.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Robots bestaan niet, je verzint dingen.
Nee ik denk dat je je vergist, kan me zoiets niet herinneren.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:42 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb die kutmeme met die lachende manlet met robotvrouw 100x voorbij zien komen.
Seks is wel het laatste wat een man krijgt alshij niet na date 1 monogaam is.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:06 schreef 49R het volgende:
[..]
What happened to “I have the pussy, I make the rules”?
Alzheimer is a bitchquote:Op woensdag 10 december 2025 22:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee ik denk dat je je vergist, kan me zoiets niet herinneren.
Hij krijgt wel seks alleen niet met jouquote:Op woensdag 10 december 2025 22:43 schreef Ansa het volgende:
[..]
Seks is wel het laatste wat een man krijgt alshij niet na date 1 monogaam is.
Ach vrouw, hou toch op.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:38 schreef Ansa het volgende:
https://www.mylondon.news(...)U-fozcQI-ZJVJs0ciD0w
Weer een man die vreemdging en ook nog een vrouw vermoordde toen ze een SOA-test wilde. Mannen zien vrouwen 9/10x als sekspop. Geen wonder dat jullie dreigen met robots.
quote:Op woensdag 10 december 2025 22:44 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Hij krijgt wel seks alleen niet met jou
Seks is iets dat hoort bij een gezonde liefdesrelatie. Niet iets om je partner mee te straffen, te belonen of te chanteren.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:43 schreef Ansa het volgende:
[..]
Seks is wel het laatste wat een man krijgt alshij niet na date 1 monogaam is.
Dit heb je nu al een paar keer gezegd..quote:Op woensdag 10 december 2025 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat dan nog niet om een relatie he?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Seks is iets dat hoort bij een gezonde liefdesrelatie. Niet iets om je partner mee te straffen, te belonen of te chanteren.
Exact dit soort misplaatst entitlement van veel vrouwen is waarom relaties stuklopen en in jouw geval de mannen in je leven steeds vreemdgaan.
Onzin. Mijn hele familie heeft haar tot ver in de 80. En dat waren echte mannen. Fix die gore kale kop eensquote:Op woensdag 10 december 2025 20:08 schreef br0kjesp0es het volgende:
[..]
Mannen die na hun 40ste nog prat gaan op een volle haardos, beseffen doorgaans niet dat ze die te danken hebben aan een tekort aan mannelijke hormonen. Vanaf dat moment is het een eenrichtingsweg naar een carrière als couch potato (inclusief aanleg voor bierbuik) en zakt zowel de behoefte aan als de capaciteit tot fysieke inspanning naar een minimum.
Kijk maar eens in een willekeurige bouwmarkt: allemaal kale koppies.
(En ja, het is erfelijk, dus zolang vrouwen bij potentiële paringspartners selecteren op de netto haarmassa, wordt het percentage potatoes steeds hoger.)
Jawel want ze verwacht dat hij monogaam is.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat dan nog niet om een relatie he?
Dit. Ik had soms 4x per dag seks en het lostte zijn vreemdgaan niet op hoot.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat dan nog niet om een relatie he?
Monogaam = niet flirten, zoenen, of seks met anderenquote:Op woensdag 10 december 2025 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel want ze verwacht dat hij monogaam is.
Kan je nagaan hoe slecht de seks wasquote:Op woensdag 10 december 2025 22:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dit. Ik had soms 4x per dag seks en het lostte zijn vreemdgaan niet op hoot.
Ik verwacht monogamie voor er uberhaupt gezoend is.
Dat is precies wat het is voor veel mensen. Huisje boompje beestje baby.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit heb je nu al een paar keer gezegd..
Een kind is geen kastje he? Gewoon een nieuwe halen haha
Date 1 zegt ze.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel want ze verwacht dat hij monogaam is.
99,99,% van mijn matches vindt zichzelf de prijsquote:Op woensdag 10 december 2025 22:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ach vrouw, hou toch op.
Kom met je hoofd uit je fuik en kijk eens goed rond je.
Het overgrote deel van de mensen is gewoon goed, respectvol en aardig en wil het beste voor een ander.
Dat er een paar smeerlappen en heksen tussen zitten kan je niet vermijden. Dan is het de kunst om, zodra je daar achter komt, verder te gaan met je eigen leven. Even de wondes likken en door.
Ik ga niet investeren in een man die daten behandelt als solliciteren.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Date 1 zegt ze.
Dan noem ik het geen entitlement.
Dat de verwachting vreemd is, ok dat is waar. Maar ok, de mannen hoeven er niet in mee te gaan he?
Niet meteen het bed in willen duiken is geen entitlement.
Maar gewoon een nieuwe maken klinkt wel heel erg liefdeloos naar je eerdere kinderen.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is precies wat het is voor veel mensen. Huisje boompje beestje baby.
Kan je nagaan hoe dat is als je met je nieuwe chick een kind maakt, waarna die chick vervolgens compleet psycho blijkt te zijn en dat kind volledig tegen je keert en je alsnog aangewezen bent op je 'enigste' kind uit je eerdere relatie.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar gewoon een nieuwe maken klinkt wel heel erg liefdeloos naar je eerdere kinderen.
Maar dat is het eigenlijk wel.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ga niet investeren in een man die daten behandelt als solliciteren.
Wat je eigenlijk niet zo belangrijk vond..quote:Op woensdag 10 december 2025 23:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe dat is als je met je nieuwe chick een kind maakt, waarna die chick vervolgens compleet psycho blijkt te zijn en dat kind volledig tegen je keert en je alsnog aangewezen bent op je 'enigste' kind uit je eerdere relatie.
Veel vrouwen verwachten dat je na de eerste date 100% loyaal bent en als het ware verkering hebt. Zeker als er gezoend of gesekst is. Dat was 25 geleden al zo en dat is nu volgens mij niet wezenlijk anders.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Date 1 zegt ze.
Dan noem ik het geen entitlement.
Dat de verwachting vreemd is, ok dat is waar. Maar ok, de mannen hoeven er niet in mee te gaan he?
Niet meteen het bed in willen duiken is geen entitlement.
Niet belangrijk genoeg om samen te blijven met de moeder inderdaad. Oh wacht, dat is mijn vader... Oh well...quote:Op woensdag 10 december 2025 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk niet zo belangrijk vond..
😂😂😂😂quote:Op woensdag 10 december 2025 20:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kalende mannenvingers hebben dit getypt
Ach, een grote groep mensen kan hun liefde en aandacht al niet eerlijk verdelen tussen hun eigen kroost laat staan als er onverhoopt een nieuwe liefde verschijnt waarmee ze een baby maken. Vaak hebben ze die in tegenstelling tot hun eerste leg die nog tijd bij de ex doorbrengt wel de hele tijd bij zich dus daar gaat het al mis.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar gewoon een nieuwe maken klinkt wel heel erg liefdeloos naar je eerdere kinderen.
Let op met vreemde mannen, ga niet zomaar met iemand mee, let op met seks want risico op zwangerschap, kleed je niet te bloot want je daagt de verkeerde mannen uit, denk om je reputatie.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:03 schreef Elan het volgende:
Vrouwen die aangeleerd worden dat mannen pervers zijn en sex vies is. Als dat je uitgangspunt is kun je nooit een gezonde relatie behouden.
Helemaal leuk als hun vader dan hun lul achterna loopt en nageslacht verwekt bij een labiel type waar je dan de rest van je leven nog mee opgescheept zit.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, een grote groep mensen kan hun liefde en aandacht al niet eerlijk verdelen tussen hun eigen kroost laat staan als er onverhoopt een nieuwe liefde verschijnt waarmee ze een baby maken. Vaak hebben ze die in tegenstelling tot hun eerste leg die nog tijd bij de ex doorbrengt wel de hele tijd bij zich dus daar gaat het al mis.
Ik had dagelijks seks met mijn toenmalige vriend. Soms wel 4x. En hij ging toch vreemd. Ik deed alles, koken, schoonmaken, zijn financieen en adminstratie en altijd gekapt en opgemaakt. En toch ging hij vreemd want dat is de aard van het beestje.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel vrouwen verwachten dat je na de eerste date 100% loyaal bent en als het ware verkering hebt. Zeker als er gezoend of gesekst is. Dat was 25 geleden al zo en dat is nu volgens mij niet wezenlijk anders.
Maar ik doelde wat betreft entitlement meer op hoe zij redeneert ten aanzien van seks in het algemeen. Alsof dat iets is wat je kan geven of niet. Dat soort gedrag dat voortkomt uit doorgeslagen feminisme is niet alleen ontzettend toxisch maar ook compleet onnozel. Vrouwen die aangeleerd worden dat mannen pervers zijn en sex vies is. Als dat je uitgangspunt is kun je nooit een gezonde relatie behouden.
Source: trust me bro.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Fun Fact
De meeste Scheidingen zijn uit lesbische huwelijken
daarna, hetero huwelijken
Het minst bij gehuwde homoseksuele mannen
Fact
Het meeste geweld komt voor in lesbische huwelijken
Nee dat was gewoon een eikel.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik had dagelijks seks met mijn toenmalige vriend. Soms wel 4x. En hij ging toch vreemd. Ik deed alles, koken, schoonmaken, zijn financieen en adminstratie en altijd gekapt en opgemaakt. En toch ging hij vreemd want dat is de aard van het beestje.
Nee, want ik vraag alleen hetzelfde wat ik bied. Een kalende alcoholist met een iq van 90 heeft niks met mij gemeen.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar dat is het eigenlijk wel.
En dat doe jij ook: dat diploma, dat uiterlijk,.. wat past bij mij, waar kan ik een compromis maken?
Op date 1 is het ONMOGELIJK om te kunnen bepalen dat de date je WARE is.
Daar gaat nu eenmaal tijd over. En dan kan het nog zijn dat na het tweede jaar toch blijkt dat jullie niet compatibel zijn.
Heel goed maar dit zou alleen moet gelden voor vreemde mannen en toch niet voor je eigen partner.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Let op met vreemde mannen, ga niet zomaar met iemand mee, let op met seks want risico op zwangerschap, kleed je niet te bloot want je daagt de verkeerde mannen uit, denk om je reputatie.
Heel gewone en wijze zaken die inderdaad aangeleerd worden aan meisjes. Ter bescherming.
Mijn laatste ex zei dat ik hem moest overtuigen. De ex daarvoor gebruikte seks als straf of beloning. Yes all men.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon een eikel.
Niet veralgemenen
Nee, een vrouw vertellen dat ze vervangbaar is en slechts een gat is pas normaal!quote:Op woensdag 10 december 2025 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel goed maar dit zou alleen moet gelden voor vreemde mannen en toch niet voor je eigen partner.
Maar ik bedoel meer op relationeel vlak. Als man lief is geweest mag hij me zo nu en dan neuken is toch wel hoe veel vrouwen er in staan. En mannen die veranderen in griezelige pleasertjes om maar enigszins aan hun trekken te komen.
Het is niemand zijn schuld maar wel een hele ongezonde dynamiek.
Welnee joh niet alle mannen zijn klootzakken en gaan vreemd.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik had dagelijks seks met mijn toenmalige vriend. Soms wel 4x. En hij ging toch vreemd. Ik deed alles, koken, schoonmaken, zijn financieen en adminstratie en altijd gekapt en opgemaakt. En toch ging hij vreemd want dat is de aard van het beestje.
Geen enkele normale man zat zeggen hoor, weer niet waar jij op valt hahaquote:Op woensdag 10 december 2025 23:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, een vrouw vertellen dat ze vervangbaar is en slechts een gat is pas normaal!
Nee maar kan jij je voorstellen dat het aangeleerde basisgevoel van seksualiteit anders verloopt dan bij mannen?quote:Op woensdag 10 december 2025 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel goed maar dit zou alleen moet gelden voor vreemde mannen en toch niet voor je eigen partner.
Je ziet het er niet aan af bij mij. Ik date geen ex cons met gouden tanden etc.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee joh niet alle mannen zijn klootzakken en gaan vreemd.
Heb ooit gelezen dat vreemd gaan zelfs erfelijk bepaald is, maar weet niet of dat waar is.
Het lijkt me eerder dat jij bepaalde foute types aantrekt.
Omdat vrouwen fysiek gelijkwaardig zijn en dus ook sneller melding zullen maken. 9/10 slachtoffers wordt niet eens geloofd als de man agressief isquote:Op woensdag 10 december 2025 23:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Scheidingen
https://www.nporadio1.nl/(...)els-vaker-uit-elkaar
Geweld
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)24/bijlage-d-summary
Ik kan ook walgelijke verhalen vertellen van mannen uit mijn verleden.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn laatste ex zei dat ik hem moest overtuigen. De ex daarvoor gebruikte seks als straf of beloning. Yes all men.
Een man die casual seks heeft hoef ik niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee maar kan jij je voorstellen dat het aangeleerde basisgevoel van seksualiteit anders verloopt dan bij mannen?
En dat je dat onbewust toch wel even meedraagt in je leven?
De jongen is stoer, het meisje een hoer.
Dit staat natuurlijk los van straffen en belonen.
Waarom is elke match dan lui, seksistisch, en oversekst?quote:Op woensdag 10 december 2025 23:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik kan ook walgelijke verhalen vertellen van mannen uit mijn verleden.
Maar ik kies er bewust voor om niet elke man als hun te bekijken. Want de grote meerderheid is gewoon wel netjes en fatsoenlijk.
Ja, ik brainwash mannen die engeltjes zijn verder. Mbo-niveauopmerking weer.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:19 schreef Vliegbaard het volgende:
TS, compleet ongeloofwaardig. En als het wel waar is moet je je eens afvragen of het wellicht misschien toch wel aan jezelf ligt.
Geen idee, ik kom die mannen niet tegen.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Waarom is elke match dan lui, seksistisch, en oversekst?
Wat mijn opmerking nog maar eens bevestigt.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, ik brainwash mannen die engeltjes zijn verder. Mbo-niveauopmerking weer.
Womp womp.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:22 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat mijn opmerking nog maar eens bevestigt.
Ik date intellectuele, creatieve mannen. Wellicht meer de betakant op.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom die mannen niet tegen.
Misschien eens in een andere poel gaan vissen?
Absoluut!quote:Op woensdag 10 december 2025 23:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee maar kan jij je voorstellen dat het aangeleerde basisgevoel van seksualiteit anders verloopt dan bij mannen?
En dat je dat onbewust toch wel even meedraagt in je leven?
De jongen is stoer, het meisje een hoer.
Dit staat natuurlijk los van straffen en belonen.
Bron: Trust me broquote:Op woensdag 10 december 2025 23:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat vrouwen fysiek gelijkwaardig zijn en dus ook sneller melding zullen maken. 9/10 slachtoffers wordt niet eens geloofd als de man agressief is
Denk dat de huidige generatie pas zo 'tegen mannen' aan het opkomen is. Ik vermoed dat het aandeel feminazi moeders die hun dochters brainwashen nog redelijk klein is? Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut!
Maar een deel komt ook door nare feministische trekjes die van moeder op dochter gaan. Het hele perspectief van mannen is totaal verknipt. Je kunt ze in dit topic live meelezen![]()
Waarschijnlijk taboe maar seksualiteit zou veel breder uitgemeten moeten worden op scholen en thuis. Vrouwen die zich onderdrukt voelen en mannen die zich niet begrepen of gezien voelen.
quote:Op woensdag 10 december 2025 23:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik date intellectuele, creatieve mannen. Wellicht meer de betakant op.
Als het in elke ruimte waar je komt naar poep ruikt zou ik toch eens onder je schoenen kijken.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Waarom is elke match dan lui, seksistisch, en oversekst?
In mijn ervaring is dat net een hele fatsoenlijke groep.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Good luck met een man vinden danquote:Op woensdag 10 december 2025 23:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een man die casual seks heeft hoef ik niet.
Homoseksuele mannen hebben ook meestal een vorm van open relatie. Niet allemaal, maar mijn vermoeden wel minstens de helft.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Fun Fact
De meeste Scheidingen zijn uit lesbische huwelijken
Fact
Het meeste geweld komt voor in lesbische huwelijken
Want een paar figuren bepalen hoe de mens is?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/achterk(...)zijn-uit-elkaar.html niet echt dus
Ja, zo werkt het wel.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja nee zo werkt het niet...
Dan bleef je bij de eerste, getrouwd of niet.
Daarom schreef ik later nog: serieel monogaam
Als ik het topic zo lees heb je telkens een narcist aan de haak geslagen. Wat je hierboven beschrijft is pleasend gedrag, omdat je eigenlijk bang bent om hem kwijt te raken als je dat niet doet. Narcisten vinden dat geweldig, maar gaan uiteindelijk in de meeste gevallen toch wel vreemd. Je valt op iemand die het voortouw neemt. Iemand met een sterke persoonlijkheid. Iemand die je in het begin van de relatie helemaal inpakt. Maar die persoonlijkheid is nep. Het is een masker, omdat hij diep van binnen super onzeker is. Erg zielig, want hij is ook slachtoffer van een verknipte opvoeding. Het vervelende is dat hij er zelf niet van bewust is, dus confrontatie slaat de plank finaal mis.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb geen soa's. Ik heb wel een paar exen die vreendgingen waarna ik bij de laatste een huis verloor.
Ja, Ik ken ze wel.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2025 08:19 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Als het in elke ruimte waar je komt naar poep ruikt zou ik toch eens onder je schoenen kijken.
Of het riool is stuk.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:19 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Als het in elke ruimte waar je komt naar poep ruikt zou ik toch eens onder je schoenen kijken.
Nee, dat zijn jankkwenen. Ik heb daar een topic over. Echte mannen hebben wel emoties maar verdringen die als de plicht roept.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:07 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ja, Ik ken ze wel.
Van die types die het geen bezwaar vinden om drie kinderen van zes verschillende vaders op te voeden, zestig uur per week werken dan ook nog eens de boodschappen en het huishouden doen, en met een prop wallen onder hun ogen maar tegen zichzelf en anderen blijven roepen dat ze gelukkig zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |