Bij het type pubers dat top2000 luistert waarschijnlijk relatief veel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maar er schijnen nogal veel pubers op te stemmen, en in hoeverre draaien zij dat nummer daadwerkelijk regelmatig?
Dit, kapot gedraaid. Graag dat nummer voor een decennia of twee een ijskast zetten en dan er weer uit halen, wellicht kan ik er dan wel weer van genieten.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Bonus content, de meest kutte cover ervan:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Dat begrijp ik wel. Maar ik heb hem te vaak gehoord denk ik.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:59 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Niet inzien hoe geniaal Bohemian Rhapsody is. Niet inzien wat een impact het heeft gehad en nog steeds heeft.![]()
![]()
Het enige wat er niet klopt is dat een live versie op 1 het plaatje helemaal compleet zou maken.
maar dat valt toch reuze mee? Welke impact heeft het gehadquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:59 schreef The-BFG het volgende:
Niet inzien wat een impact het heeft gehad
Of gewoon deze:quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:27 schreef summer2bird het volgende:
Van mij mag deze wel eens in de top tien eindigen
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb ook nooit echt de hype voor bohemian begrepen.
Dat valt wel mee, ieder uur een reclameblokje.quote:Op maandag 8 december 2025 20:57 schreef RotatoR het volgende:
Top2000 is niet leuk door al die reclames tussen de muziek door. Ieder kwartier ofzo? Je krijgt er ooraids van.
Alles bij elkaar minstens 10 minuten, dat 'blokje'.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ieder uur een reclameblokje.
Ga jij deze openen? Leuk ideequote:Op dinsdag 9 december 2025 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar zullen we dat doen? Gewoon in NWS? Dan kan iedereen meedoen, lekker nummers posten en er samen van genieten.
We zitten hier thuis ook steeds in dezelfde riedel.
@:Danny @:yvonne
Ik kan dat niet,quote:
Dit is een oude versie, om als voorbeeld te gebruiken:quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik kan dat niet,, geen idee hoe of wat er in de openingstekst moet, bij mij schiet altijd alles alle kanten op. Foto’s die niet openen, video’s die het niet doen.
Misschien wil iemand anders dat oppakken? Iemand die er een leuke tekst met aankleding voor in de OP voor heeft?
Ik kan dat nu niet doen, dat mag iemand anders doen. Ik heb teveel boze users tegen me hier.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:30 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dit is een oude versie, om als voorbeeld te gebruiken:
MUZ / [doe mee] FOK! singles (songs)-top 100 allertijden 2018
Tja, je stelde een vraag.quote:Op woensdag 10 december 2025 01:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik kan dat nu niet doen, dat mag iemand anders doen. Ik heb teveel boze users tegen me hier.
Ik ga dat niet opzetten. Misschien is dit antwoord wat duidelijker?
Nou dat dus...quote:
DJ Wappie?quote:Op woensdag 10 december 2025 09:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou dat dus...
Ik heb dit jaar ook maar weer eens gestemd en van al die platen staat er ook maar één in de top 10. (Piano Man).
Naast die van Coldplay vind ik dat dan ook de enige uit de top 10 waar ik iets mee heb.
(Is ook niet gek als je o.a. zes happy hardcore nummers kiest natuurlijk![]()
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |