abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219516676
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh wacht even, ik ben niet verslaafd en de keuze om ermee te stoppen ligt geheel bij mij, juist om niet verslaafd te worden. Het is nu meer gewenning. Spul werkt nog steeds net zo goed als in het begin
Alleen ik ben even een tijdje voor de gemakkelijke weg gegaan, wat ook nodig was. En nu weer verder op de "normale" manier. En dat is gewoon vermoeiend en maakt een mens onrustig.
Er is me ook versteld dat ik ook gerust ze weer kan gebruiken wanneer het nodig is en dat het geen terugval is dan.

---

En wat naar dat jullie zo reageerden op abilify! Ik zweer erbij. Ik slik het nu echt jaren, nooit last van bijwerkingen en ellende. Lijkt me echt heel heftig wat jullie ervaren met die zooi -O-
Gelukkig heeft niet iedereen zulke bijwerkingen! Blij dat het goed werkt voor jou ^O^
Succes met aftellen CotS, bijna naar huis!
Als ik je zo lees heb ik de indruk dat deze time-out effect heeft gehad, fijn :)
Fake it till you make it...
pi_219517400
Ja, ik wil echt heel graag weer thuis zijn
Lekker alles op mijn manier. Waarschijnlijk gaat lezen en knutselen dan ook weer lukken :)

De onrust is uit mijn lijf. Nog een beetje in mijn hoofd, maar dat is ook omdat het altijd een beetje spannend is om naar huis te gaan. Logisch, is het altijd. Maandag komt sowieso de psycholoog op huisbezoek. Even checken hoe het gaat.
Ik verheug me er haast op om te vertellen hoe ik opgeknapt ben...

Deze time-out was heel erg hard nodig, de situatie was ronduit gevaarlijk. Alleen het is nu ook gewoon goed. En het klinkt als niks, weekje kliniek. Is het ook. Echter was het precies wat ik nodig had
pi_219518364
Ik voel me even een beetje eenzaam
Heb hier geen contacten, heb niks te doen, vrienden hebben natuurlijk gewoon hun eigen leven

Het komt gewoon vanuit de heimwee, thuis ben je lekker bezig en op je eigen plekje en heb je minder behoefte aan kwebbelen, ik tenminste.

En de mensen hier zijn wel aardig hoor. Alleen er zijn geen raakvlakken. Of men zwijgt of men is super zuur

Ik mopper hier ook wel, maar ben wel dankbaar en tevreden met de zorg
En ik heb jullie O+

Nog even bikkelen, even eenzaam voelen en me vervelen. Ik kan dit aan, maar fijn is anders.
  woensdag 17 december 2025 @ 16:37:20 #279
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219518383
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb hier geen contacten, heb niks te doen, vrienden hebben natuurlijk gewoon hun eigen leven

Het komt gewoon vanuit de heimwee, thuis ben je lekker bezig en op je eigen plekje en heb je minder behoefte aan kwebbelen, ik tenminste.

En de mensen hier zijn wel aardig hoor. Alleen er zijn geen raakvlakken. Of men zwijgt of men is super zuur

En ik heb jullie O+

Nog even bikkelen, even eenzaam voelen en me vervelen. Ik kan dit aan, maar fijn is anders.
Je doet het gewoon hartstikke goed! CotS en al jouw mensen zijn er hier nog steeds voor je,
ook als je daar op dat kamertje zit ;)

En geloof me nou maar, ze zijn echt trots! op je met wat je deze week hebt laten zien :s)
pi_219518416
quote:

En ik heb jullie O+

Nog eventjes
Het is vervelend maar je doet het echt prima!
  woensdag 17 december 2025 @ 17:32:22 #281
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219518684
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, ik wil echt heel graag weer thuis zijn
Lekker alles op mijn manier. Waarschijnlijk gaat lezen en knutselen dan ook weer lukken :)
Een situatieschets :X

Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 december 2025 @ 17:45:14 #282
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219518739
Ja hoor, we zijn er voor je.. ^O^
pi_219518771
Dank jullie wel O+

Doe hard mijn best :) ben blij dat mensen dat zien, soms meer dan ikzelf heb ik het idee

Zo, lekker mijn thermoskan vullen en dan sluit ik me op. Vanavond lekker televisie kijken op de laptop. Beetje Fokken. Dan is de avond zo voorbij

Helaas net te horen gekregen dat het ontslaggesprek drie kwartier later is -O- , voelt als heel erg lang. Weet dat het maar vijfenveertig minuten zijn... alleen Pietje Ongeduld

Even lekker onterecht en ondankbaar klagen:
En brrr, laatste avondmaal is op. Eindelijk morgen weer gewoon vegetarisch eten en veel groente en ik hoef de komende tijd geen aardappel meer
pi_219519708
quote:

En ik heb jullie O+

knufje O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 december 2025 @ 19:57:58 #285
22592 crew  Ole
pi_219519710
In elk geval kun je online ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_219519719
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:57 schreef Ole het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*;
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219519723
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:57 schreef Ole het volgende:
SPOILER
Oef ja dat is een stuk zwaarder -O-

Ik ben me bewust van mijn mazzel O+

En idd morgen vieren *O*

Dikke knuffel
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 december 2025 @ 20:02:38 #288
22592 crew  Ole
pi_219519777
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oef ja dat is een stuk zwaarder -O-

Ik ben me bewust van mijn mazzel O+

En idd morgen vieren *O*

Dikke knuffel
Had eigenlijk nooit moeten gebeuren. Mocht ook niks alleen. Alles met groep want anders isoleren blabla.. Maar nogmaals gaat niet om mij hier ;) Dikke knuffel O+
pi_219519815
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:02 schreef Ole het volgende:

[..]
Had eigenlijk nooit moeten gebeuren. Mocht ook niks alleen. Alles met groep want anders isoleren blabla.. Maar nogmaals gaat niet om mij hier ;) Dikke knuffel O+
Oh shoot... dat lijkt me geen doen joh :o

Hier laten ze me gelukkig op mezelf zijn. Ik faal altijd in groepen (traumaatje). Ik weet niet eens hoe de mensen heten en 75% van die mensen zou ik niet herkennen als van mijn afdeling als ik ze ergens anders in de kliniek zag

Zit op mijn kamer tenzij ik gesprekken heb.

Godzijdank
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 december 2025 @ 20:14:07 #290
22592 crew  Ole
pi_219519934
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh shoot... dat lijkt me geen doen joh :o

Hier laten ze me gelukkig op mezelf zijn. Ik faal altijd in groepen (traumaatje). Ik weet niet eens hoe de mensen heten en 75% van die mensen zou ik niet herkennen als van mijn afdeling als ik ze ergens anders in de kliniek zag

Zit op mijn kamer tenzij ik gesprekken heb.

Godzijdank
Fijn! Ik vind op zich gezelschap niet vervelend. Maar wel als het verplicht is :D
pi_219519958
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:14 schreef Ole het volgende:

[..]
Fijn! Ik vind op zich gezelschap niet vervelend. Maar wel als het verplicht is :D
Dat begrijp ik wel. Zeker als je niet lekker in je vel zit

Ik ben echt een asociale eenling. Er zijn mensen van wie ik houd en graag zie, maar ook dat met grenzen
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 december 2025 @ 20:20:43 #292
22592 crew  Ole
pi_219520017
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat begrijp ik wel. Zeker als je niet lekker in je vel zit

Ik ben echt een asociale eenling. Er zijn mensen van wie ik houd en graag zie, maar ook dat met grenzen
Heel goed! Alleen doen wat goed voelt!
pi_219520831
Eerder (2 weken geleden ofzo) gaf je aan dat je omgeving niet veilig gemaakt kan worden. Maar ik vraag me toch nog steeds af, waarom in plaats van messen geen plastic sporks bijvoorbeeld? Je ging er vrij gemakkelijk overheen alsof mijn idee niet redelijk was, maar als er niks is om jezelf mee te snijden dan maakt dat het gevaar op het verwonden van jezelf toch kleiner..

Vanuit de community hier die om je geeft hoorde ik er verder ook niks over..
  woensdag 17 december 2025 @ 21:31:48 #294
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219520960
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:25 schreef Masberum het volgende:
Eerder (2 weken geleden ofzo) gaf je aan dat je omgeving niet veilig gemaakt kan worden. Maar ik vraag me toch nog steeds af, waarom in plaats van messen geen plastic sporks bijvoorbeeld? Je ging er vrij gemakkelijk overheen alsof mijn idee niet redelijk was, maar als er niks is om jezelf mee te snijden dan maakt dat het gevaar op het verwonden van jezelf toch kleiner..

Vanuit de community hier die om je geeft hoorde ik er verder ook niks over..
quote:
17s.gif Op donderdag 20 november 2025 04:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Je kan alle scherpe dingen weghalen, maar als iemand automutileert vind die altijd wel een manier om zichzelf pijn te doen. Wil je dan ook haar nagels constant kort gaan houden, en alle harde objecten met kussens bedekken?

Het idee is dat ze leert hoe ze op een andere manier met deze shit om kan gaan dan door zichzelf te verwonden. Ik weet uit ervaring dat de verleiding tot zelfmutilatie altijd blijft als je het eenmaal (veel) gedaan hebt. Automutilatie is een vorm van verslaving.

What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_219521060
quote:
17s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
[..]

Plus: ik moet koken, ik heb mijn creatieve hobby's en ik heb soms een schaar nodig voor verpakkingen (al voor mijn baxterrol) of een mesje om een pakketje te openen
Hoe zou ik mijn nagels moeten knippen en mijn oksels moeten scheren.

Het weghalen van alle scherpe voorwerpen is niet mogelijk

Zelfs toen ik jaren geleden gesepareerd was wist ik mezelf te verwonden (bijten, hoofdbonken).

Het is een slechte eigenschap, een symptoom, dat eenmaal bij mij hoort. Het gaat heel vaak goed, alleen in crisis niet.

Daarnaast is het vervelend, niet gevaarlijk. Ik ben een pillen-slikker als ik een TS doe, niet polsen doorsnijden
  woensdag 17 december 2025 @ 21:44:43 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219521203
Ik breek echt al dagen mijn hoofd over waar TS voor staat in dit geval. :o
Ik snap waar het op doelt, maar ik kan niet bedenken welk woord het voor staat en dat kan ik niet uit staan. :@ Iemand een DM
pi_219521236
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:44 schreef BE het volgende:
Ik snap waar het op doelt, maar ik kan niet bedenken welk woord het voor staat en dat kan ik niet uit staan. :@ Iemand een DM
Tentamen Suicidi
(zelfmoordpoging)

Sorry! Zo'n kliniek/patiënten-woord. Had er niet aan gedacht dat die term wat minder bekend zou kunnen zijn
pi_219521263
quote:
17s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
[..]

Ja dat was het. Waarom inderdaad niet de nagels kort houden? Ook al sterf je daar niet zo snel van niet waar. Ik ben het ermee eens dat je de bron aan moet pakken. De geestelijke gesteldheid.

Maar ik heb zelf ook 1 keer gehad dat ik zelfmoord wou plegen en dat ook ging plegen als mijn vriendin me niet gestopt zou hebben door alert te zijn. Dat was wel degelijk met een mes, niet met mijn nagels ofzo. En als die messen er niet waren geweest dan weet ik niet hoe ik dat had kunnen doen hoor. Telkens tegen de muur aanrennen ofzo werkt niet. Je (en haar) idee dat je toch wel methodes vindt is naar mijn idee niet correct maar je kan op het minst de kans verminderen met wat ik stel
pi_219521298
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:44 schreef BE het volgende:
Tragisch succes (aldus mijn grappige AI)

SPOILER
Hell To The Liars
pi_219521325
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:49 schreef Droopie het volgende:

[..]
Tragisch succes (aldus mijn grappige AI)

SPOILER
Het is de "Latijnse" benaming van een suïcidie poging zijn. De T staat voor Tentamen en S voor Suïcidi

In dit geval dus geen Topic Starter ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')