Gelukkig heeft niet iedereen zulke bijwerkingen! Blij dat het goed werkt voor jouquote:Op woensdag 17 december 2025 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh wacht even, ik ben niet verslaafd en de keuze om ermee te stoppen ligt geheel bij mij, juist om niet verslaafd te worden. Het is nu meer gewenning. Spul werkt nog steeds net zo goed als in het begin
Alleen ik ben even een tijdje voor de gemakkelijke weg gegaan, wat ook nodig was. En nu weer verder op de "normale" manier. En dat is gewoon vermoeiend en maakt een mens onrustig.
Er is me ook versteld dat ik ook gerust ze weer kan gebruiken wanneer het nodig is en dat het geen terugval is dan.
---
En wat naar dat jullie zo reageerden op abilify! Ik zweer erbij. Ik slik het nu echt jaren, nooit last van bijwerkingen en ellende. Lijkt me echt heel heftig wat jullie ervaren met die zooi
Je doet het gewoon hartstikke goed! CotS en al jouw mensen zijn er hier nog steeds voor je,quote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me even een beetje eenzaam
Heb hier geen contacten, heb niks te doen, vrienden hebben natuurlijk gewoon hun eigen leven
Het komt gewoon vanuit de heimwee, thuis ben je lekker bezig en op je eigen plekje en heb je minder behoefte aan kwebbelen, ik tenminste.
En de mensen hier zijn wel aardig hoor. Alleen er zijn geen raakvlakken. Of men zwijgt of men is super zuur
Ik mopper hier ook wel, maar ben wel dankbaar en tevreden met de zorg
En ik heb jullie
Nog even bikkelen, even eenzaam voelen en me vervelen. Ik kan dit aan, maar fijn is anders.
Nog eventjesquote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb hier geen contacten, heb niks te doen, vrienden hebben natuurlijk gewoon hun eigen leven
Het komt gewoon vanuit de heimwee, thuis ben je lekker bezig en op je eigen plekje en heb je minder behoefte aan kwebbelen, ik tenminste.
En de mensen hier zijn wel aardig hoor. Alleen er zijn geen raakvlakken. Of men zwijgt of men is super zuur
En ik heb jullie
Nog even bikkelen, even eenzaam voelen en me vervelen. Ik kan dit aan, maar fijn is anders.
Een situatieschetsquote:Op woensdag 17 december 2025 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, ik wil echt heel graag weer thuis zijn
Lekker alles op mijn manier. Waarschijnlijk gaat lezen en knutselen dan ook weer lukken![]()
knufjequote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik heb jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
quote:Op woensdag 17 december 2025 19:57 schreef Ole het volgende:
In elk geval kun je online
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 17 december 2025 19:57 schreef Ole het volgende:
In elk geval kun je online
Oef ja dat is een stuk zwaarderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben me bewust van mijn mazzel
En idd morgen vieren
Dikke knuffel
Had eigenlijk nooit moeten gebeuren. Mocht ook niks alleen. Alles met groep want anders isoleren blabla.. Maar nogmaals gaat niet om mij hierquote:Op woensdag 17 december 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef ja dat is een stuk zwaarder
Ik ben me bewust van mijn mazzel
En idd morgen vieren
Dikke knuffel
Oh shoot... dat lijkt me geen doen johquote:Op woensdag 17 december 2025 20:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Had eigenlijk nooit moeten gebeuren. Mocht ook niks alleen. Alles met groep want anders isoleren blabla.. Maar nogmaals gaat niet om mij hierDikke knuffel
Fijn! Ik vind op zich gezelschap niet vervelend. Maar wel als het verplicht isquote:Op woensdag 17 december 2025 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shoot... dat lijkt me geen doen joh
Hier laten ze me gelukkig op mezelf zijn. Ik faal altijd in groepen (traumaatje). Ik weet niet eens hoe de mensen heten en 75% van die mensen zou ik niet herkennen als van mijn afdeling als ik ze ergens anders in de kliniek zag
Zit op mijn kamer tenzij ik gesprekken heb.
Godzijdank
Dat begrijp ik wel. Zeker als je niet lekker in je vel zitquote:Op woensdag 17 december 2025 20:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Fijn! Ik vind op zich gezelschap niet vervelend. Maar wel als het verplicht is
Heel goed! Alleen doen wat goed voelt!quote:Op woensdag 17 december 2025 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Zeker als je niet lekker in je vel zit
Ik ben echt een asociale eenling. Er zijn mensen van wie ik houd en graag zie, maar ook dat met grenzen
quote:Op woensdag 17 december 2025 21:25 schreef Masberum het volgende:
Eerder (2 weken geleden ofzo) gaf je aan dat je omgeving niet veilig gemaakt kan worden. Maar ik vraag me toch nog steeds af, waarom in plaats van messen geen plastic sporks bijvoorbeeld? Je ging er vrij gemakkelijk overheen alsof mijn idee niet redelijk was, maar als er niks is om jezelf mee te snijden dan maakt dat het gevaar op het verwonden van jezelf toch kleiner..
Vanuit de community hier die om je geeft hoorde ik er verder ook niks over..
quote:Op donderdag 20 november 2025 04:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kan alle scherpe dingen weghalen, maar als iemand automutileert vind die altijd wel een manier om zichzelf pijn te doen. Wil je dan ook haar nagels constant kort gaan houden, en alle harde objecten met kussens bedekken?
Het idee is dat ze leert hoe ze op een andere manier met deze shit om kan gaan dan door zichzelf te verwonden. Ik weet uit ervaring dat de verleiding tot zelfmutilatie altijd blijft als je het eenmaal (veel) gedaan hebt. Automutilatie is een vorm van verslaving.
Plus: ik moet koken, ik heb mijn creatieve hobby's en ik heb soms een schaar nodig voor verpakkingen (al voor mijn baxterrol) of een mesje om een pakketje te openenquote:
Tentamen Suicidiquote:Op woensdag 17 december 2025 21:44 schreef BE het volgende:
Ik breek echt al dagen mijn hoofd over waar TS voor staat in dit geval.
Ik snap waar het op doelt, maar ik kan niet bedenken welk woord het voor staat en dat kan ik niet uit staan.Iemand een DM
Ja dat was het. Waarom inderdaad niet de nagels kort houden? Ook al sterf je daar niet zo snel van niet waar. Ik ben het ermee eens dat je de bron aan moet pakken. De geestelijke gesteldheid.quote:
Tragisch succes (aldus mijn grappige AI)quote:Op woensdag 17 december 2025 21:44 schreef BE het volgende:
Ik breek echt al dagen mijn hoofd over waar TS voor staat in dit geval.
Ik snap waar het op doelt, maar ik kan niet bedenken welk woord het voor staat en dat kan ik niet uit staan.Iemand een DM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op woensdag 17 december 2025 21:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tragisch succes (aldus mijn grappige AI)Het is de "Latijnse" benaming van een suïcidie poging zijn. De T staat voor Tentamen en S voor SuïcidiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit geval dus geen Topic Starter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |