SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna DBGquote:Op maandag 8 december 2025 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat klopt
Ik heb plannen en afspraken nodig
Nu even per uur
Wanneer het beter gaat, als dat ooit komt, richt ik me eerst op zaterdag (bestie plus haar man die ook een bestie is en hun kinderen). En daarna kerst
Kan nu nog niet zover voelen
Alleen ik heb mensen beloofd dat voor ogen te houden
Nu is wachten op DBG en wat erna komt een groot zatte stap
Ondertussen lees ik "Vrees Niet"- Stephen King in afwisseling met "De Vakantie" - TM Logan
Afleiding is het toverwoord
Wil ook niet te negatief doen tegen menseb
Ik denk dat ik morgen mijn legpuzzel erbij pak
Dan vliegt thee meestal
Voel je druk voor het gesprek?quote:Op maandag 8 december 2025 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
De "oh ik ben zo vrolijk"-act stort nu volledig om
Ik niet bekendstaat als een negatieve miepertquote:
Faken, en de boel maskeren kost energie.quote:Op maandag 8 december 2025 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik niet bekendstaat als een negatieve miepert
Dat is mijn karakter niet
Ik wil vrolijk zijn en blij en grappig en sociaal...
Alleen het lukt me even niet nu. Ondanks het fake it till you make it
Ik hoop dat je een beetje kunt ontspannen en vannacht lekker slapen.quote:Op maandag 8 december 2025 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoofd is erg onrustig
Probeer te legpuzzelen om kalm te worden.
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 8 december 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een beetje kunt ontspannen en vannacht lekker slapen.
Dat is een fijne manier om wat rust te vinden, CotS.quote:Op maandag 8 december 2025 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoofd is erg onrustig
Probeer te legpuzzelen om kalm te worden.
heb je de film inside out van pixar wel eens gezien.quote:Op maandag 8 december 2025 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik niet bekendstaat als een negatieve miepert
Dat is mijn karakter niet
Ik wil vrolijk zijn en blij en grappig en sociaal...
Alleen het lukt me even niet nu. Ondanks het fake it till you make it
Was wel even lekkerquote:Op maandag 8 december 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een beetje kunt ontspannen en vannacht lekker slapen.
Die heb ik jaren geleden gexien. Goede film idd!quote:Op maandag 8 december 2025 22:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
heb je de film inside out van pixar wel eens gezien.
Echt leuk en een aanrader
(En ja, ik weet dat je niet een doorsnee hoofd hebt)
BELLEN!!!!!quote:Op maandag 8 december 2025 23:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Flip hen helmaal
Woensdag misschien bed vandaag gezegd
Hoop erop
Dit is geen dken
Stil bijna a
Child, gaat het nog? Nog / weer wakker nu?quote:Op dinsdag 9 december 2025 01:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
waarom is niemand bereikbaar.... crisisdienst niet
Vrienden slapen
Begeleiders zijn vrij
Ik verdrink
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |