Die kan vast gaan oefenen op het tijdstip dat hij mag uitzenden. Baal wel van die tijd. Precies het tijdstip wat ik in al die jaren nauwelijks heb beluisterd.quote:Op maandag 8 december 2025 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ [url=https://ci3.googleusercontent.com/meips/ADKq_NbUySLjb5uO_3g6XLyQsk5SojlOkzmce87KWjeSZXWqh9R_uIOiqtWFfhcsQUGWRyV6FI9f15oniGdHuUX9Amy0BkL251GtjIzLsJmEE3M=s0-d-e1-ft#https://omroep.dmd.omroep(...)p10-1.jpg]afbeelding[/url] ]
Tim kan meteen door naar t WK Darts
Een mens mag hopen tochquote:Op maandag 8 december 2025 20:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Vorig jaar schrokken ze een beetje van de opmars van dermot capaldi en toen zijn ze de laatste dagen volgas Fix You gaan promoten op 2. Dat deel van de stemmen valt nu weer een beetje weg.
Ik ben blij dat van alle acties vanwege doden, zieken of andere nieuwszaken er alleen een nummer de top 10 binnenkomt wat ook echt een klassieker en een goed nummer is, in tegenstelling tot wat we wel eens eerder hebben meegemaakt.quote:Op maandag 8 december 2025 21:59 schreef Bill_Hillie het volgende:
Lees hier dat mensen verbaasd of verrast zijn door deze top 10 waar ik dus echt niks van snap. Het is weer dezelfde doodgedraaide, belegen muziek als alle voorgaande edities. Verder niet eens persé slechte muziek ofzo, maar al met al zo voorspelbaar als het maar zijn kan. Niet dat ik het ook maar enigszins anders had verwacht natuurlijk.
Wat had jij er dan in gehoopt /verwacht?quote:Op maandag 8 december 2025 21:59 schreef Bill_Hillie het volgende:
Lees hier dat mensen verbaasd of verrast zijn door deze top 10 waar ik dus echt niks van snap. Het is weer dezelfde doodgedraaide, belegen muziek als alle voorgaande edities. Verder niet eens persé slechte muziek ofzo, maar al met al zo voorspelbaar als het maar zijn kan. Niet dat ik het ook maar enigszins anders had verwacht natuurlijk.
De vraag is alleen hoe veel. Normaal zakte 200 plekken volgens mijquote:Op dinsdag 9 december 2025 06:26 schreef Ferdo het volgende:
Dermot zal wel weer flink zakken, want niet meer het Eva-effect?
Ik moet mijn Excel nog even bijwerken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:21 schreef Tussle266 het volgende:
Word-bestandje met de onderste 100 klaargezet, hele ochtend typoefeningen gedaan, kom maar op met die gifjes.
Ben morgen vrij. Ben er wel voor in om mogelijke nieuwkomers in te kloppenquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die zich willen storten op specifieke nieuwkomers? Ik vermoed dat @:Cassa95 zijn lijst van 2023-24 nummers af zal gaan. Iemand die nog wil kijken naar de oudjes op de keuzelijst of potentiële re-entries?
Ik vermoed dat ik mijn "liever lui dan moe"-methode weer aanzet tijdens het werken, een simpel script die achter elkaar random nummers checkt tot er 2000 verschillende keren JA uitrolt. Totaal niet verfijnd en ook niet heel snel, maar het werkt vaak wel prima.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet mijn Excel nog even bijwerken.
Zijn er nog mensen die zich willen storten op specifieke nieuwkomers? Ik vermoed dat @:Cassa95 zijn lijst van 2023-24 nummers af zal gaan. Iemand die nog wil kijken naar de oudjes op de keuzelijst of potentiële re-entries?
Altijd makkelijk, wel minder leuk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:56 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik mijn "liever lui dan moe"-methode weer aanzet tijdens het werken, een simpel script die achter elkaar random nummers checkt tot er 2000 verschillende keren JA uitrolt. Totaal niet verfijnd en ook niet heel snel, maar het werkt vaak wel prima.
Ja, maar ik laat jullie vooral eerst het leuke werk doen!quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd makkelijk, wel minder leuk.
Dan moeten we iemand anders hebben die dat doet:quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:12 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ja, maar ik laat jullie vooral eerst het leuke werk doen!
Zoals ik in mijn laatste zin al zei: ik had er ook niks anders van verwacht. Ik vind het gewoon wel leuk om elk jaar een lijstje in te sturen en in de week zelf pik je altijd wel wat uurtjes luisteren mee. Het hele sfeertje erom heen heeft ook wel iets gezelligs. Verder ook niet te veel waarde hechten aan zo'n top 2000 (vind ik dan).quote:Op maandag 8 december 2025 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat had jij er dan in gehoopt /verwacht?
Ja iemand noemde al dat er een tiktoktrend was. Verklaart een hoop jaquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:12 schreef Cassa95 het volgende:
Oh jongens, Piano Man is ook gewoon viral de afgelopen maanden. Over de hele globe opeens in de streaming-lijsten. Dat levert wel een duidelijk duwtje op. https://kworb.net/spotify/track/70C4NyhjD5OZUMzvWZ3njJ.html
Lekker man, de jeugd heeft de toekomst.quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:12 schreef Cassa95 het volgende:
Oh jongens, Piano Man is ook gewoon viral de afgelopen maanden. Over de hele globe opeens in de streaming-lijsten. Dat levert wel een duidelijk duwtje op. https://kworb.net/spotify/track/70C4NyhjD5OZUMzvWZ3njJ.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |