Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 8 december 2025 18:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je kunt nog zoveel proberen te beïnvloeden met shag, maar meestal stopt het bij een vervelende stem en hoest. Toch maar mikken op die geamputeerde benen volgend seizoen.
Is dat met of zonder shaggeur in de bek?quote:Op maandag 8 december 2025 18:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe geil vind jij vrouwen met een zware shagstem?
[poll=9486]
Klacht: Niet weten of ik shagstem geil(er) moet vinden of niet.
Je bent in de war met studentes met een hese stem van het feesten.quote:Op maandag 8 december 2025 18:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Rookvrouw Jokequote:
Ze heeft je gedumpt?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:34 schreef Lt.Bookman het volgende:
Roken is de absolute dealbreaker voor me. Wat een stinkerds.
Ooit twee maanden met een meid serieus leuk aan het daten. Nam haar mee naar een feestje, stond ze plots op het balkon te paffen met een andere muts. Hartje winter met het autoraam open naar huis gereden en nooit meer gesproken.
vouwen die blowen daarintegenquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:34 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ooit twee maanden met een meid serieus leuk aan het daten. Nam haar mee naar een feestje, stond ze plots op het balkon te paffen met een andere muts. Hartje winter met het autoraam open naar huis gereden en nooit meer gesproken.
Kijk zo hoort het, deze man is geen cuck.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:34 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ja dat is NOG smeriger.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:52 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
vouwen die blowen daarintegen
Nee joh, gewoon even een lekker jointje samen roken in de pauze van de 24-uursessie.quote:
Eerlijk is eerlijk, ik vind hem schitterendquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:34 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Jezes, dat iemand daar tijd in heeft gestoken
Meestal zijn dat ook van die wijven met zo'n plooiengezicht en van die verticale kalkoenenvellen onder hun kin.quote:Op maandag 8 december 2025 18:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe geil vind jij vrouwen met een zware shagstem?
[poll=9486]
Haha die rookt ook, en hoe.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:05 schreef Koettie het volgende:
Ik vind het bij Natasha Lyonne heel leuk eigenlijk, zo'n aparte stem.
Als vrouwen ouder worden gaat hun stem omlaag.quote:Op maandag 15 december 2025 08:02 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Meestal zijn dat ook van die wijven met zo'n plooiengezicht en van die verticale kalkoenenvellen onder hun kin.
....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 december 2025 14:47 schreef bianconeri het volgende:
Als een man valt op een vrouw die rookt is het gewoon een gay.
Een vrouw met mannen stem :´)
Te ranzig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |