Waar lijkt het op? Diablo?quote:Op maandag 15 december 2025 16:58 schreef Drankster het volgende:
Divinity: Original Sin II is now available on Switch 2, PS5, and Xbox Series X|S
Bekijk deze YouTube-video
Shadowdrop genot
Gelijk mee verder als ik Days Gone uit heb.
Nee, Diablo is kut (hersenloos knoppen rammen), dit is leuk.quote:
Ah ja hoor er goede dingen over al jaren.quote:Op maandag 15 december 2025 18:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nee, Diablo is kut (hersenloos knoppen rammen), dit is leuk.
Baldur’s Gate 3 lijkt er het meeste op ja. Van bovenaf, turned based, van dezelfde studio etc. BG3 heeft de regels van Dungeons & Dragons en Divinity is echt z’n eigen ding dus, het heeft wat overlappende elementen maar toch wel wat anders.
Divinity: Original Sin 1quote:
De expansion zou om 19.00u Nederlandse tijd live moeten gaan, maar hij is nog steeds niet in de Store te vinden 😱quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuke game, over paar dagen expansion uit.
Deel 2 heb ik ooit een keer gekocht, een keer opgestart om te kijken. Wel leuke ideeën, zoals het spelen van undead en de reacties van het publiek daarop. Alleen veel minder tijd om te gamen met een baan en een gezin.quote:Op maandag 15 december 2025 18:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Divinity: Original Sin 1
@:Kaneelstokje vindt dit ook leuk. Ik heb deel 2 ooit gereviewd voor PS4 Pro trouwens (Divinity: Original Sin II (PlayStation 4), 2018) en was zeer positief over de besturing met Dualshock. Daarna nog een miljoenmiljard uur in de pc-versie gestoken maar dat geheel terzijde. Hopelijk de nieuwe Divinity volgend jaar in early access (copium.jpg)
Iemand hier dat de game toch ook gewonnen?quote:Op maandag 15 december 2025 18:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Divinity: Original Sin 1
@:Kaneelstokje vindt dit ook leuk. Ik heb deel 2 ooit gereviewd voor PS4 Pro trouwens (Divinity: Original Sin II (PlayStation 4), 2018) en was zeer positief over de besturing met Dualshock. Daarna nog een miljoenmiljard uur in de pc-versie gestoken maar dat geheel terzijde. Hopelijk de nieuwe Divinity volgend jaar in early access (copium.jpg)
Delay heeft het spel wel goed gedaan zo te zien. Grafisch ziet het er een stuk beter uit.quote:
Ja speelt lekkerquote:Op maandag 15 december 2025 17:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja die heb ik nog niet gehaald. Weet niet of dat lekker speelt met een controller.
Gratis upgrade? Nicequote:Op maandag 15 december 2025 20:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Delay heeft het spel wel goed gedaan zo te zien. Grafisch ziet het er een stuk beter uit.
Bekijk deze YouTube-video
Divinity Original Sin 2 - Definitive Edition (Gratis PS5 upgrade) t/m 8-1-2026 in de PS Store. Nou dat komt wel goed
je bent zelf kutquote:Op maandag 15 december 2025 18:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nee, Diablo is kut (hersenloos knoppen rammen), dit is leuk.
Baldur’s Gate 3 lijkt er het meeste op ja. Van bovenaf, turned based, van dezelfde studio etc. BG3 heeft de regels van Dungeons & Dragons en Divinity is echt z’n eigen ding dus, het heeft wat overlappende elementen maar toch wel wat anders.
Het werkt goed genoeg, maar bg3 heeft echt veel betere controls.quote:Op maandag 15 december 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deel 2 heb ik ooit een keer gekocht, een keer opgestart om te kijken. Wel leuke ideeën, zoals het spelen van undead en de reacties van het publiek daarop. Alleen veel minder tijd om te gamen met een baan en een gezin.
Werkt helemaal prima met Dualshock.
Nice die heb ik als t goed isquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yes gratis upgrade van Divinity OS2.
Zeker. Meer gepolijst.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:11 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het werkt goed genoeg, maar bg3 heeft echt veel betere controls.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |