Nee, dat niet eens. Lekker puur.quote:Op maandag 8 december 2025 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een jenever er bij voor de dorst à la Finkers?
Cola drink ik alleen als ik last van mijn maag heb.quote:
Dat vind ik dus niet lekker. Had laatst een 90% gekregen. Niet mijn ding.quote:Op maandag 8 december 2025 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
en een bolkje 85% cacao chocolade
Mijn verjaardagquote:Op maandag 8 december 2025 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow gaat dan al het mes er in?
Het vlees 2 weken laten afsterven en rijpen?
Hing bij ons altijd een koning in. De schuur rond de kerst. Zo zieligquote:Op maandag 8 december 2025 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow gaat dan al het mes er in?
Het vlees 2 weken laten afsterven en rijpen?
ja ieder z'n ding hequote:Op maandag 8 december 2025 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet lekker. Had laatst een 90% gekregen. Niet mijn ding.
Zeker ben wel gek op pure chocoladequote:
oh, maar moet niet te hoge percentage cacao zijn?quote:Op maandag 8 december 2025 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker ben wel gek op pure chocolade
Dat is net een hap boterquote:
Niet zo mijn ding. Hier blijven de witte chocolaatjes altijd liggen. Niemand vind ze lekkkerquote:Op maandag 8 december 2025 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het hapt makkelijker weg dan pure chocolade.
Preciesquote:Op maandag 8 december 2025 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
een stukje pure chocolade bij een kopje koffie
Van die kleine stukjes chocolade in een latte macchiato, of in een flat white?quote:Op maandag 8 december 2025 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
een stukje pure chocolade bij een kopje koffie
drink koffie altijd zwartquote:Op maandag 8 december 2025 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van die kleine stukjes chocolade in een latte macchiato, of in een flat white?
quote:
Ik vind koffie lekker.quote:Op maandag 8 december 2025 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar koffie zwart is zo bitter....
Ik drink altijd zwartquote:Op maandag 8 december 2025 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar koffie zwart is zo bitter....
quote:Op maandag 8 december 2025 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie is zeker lekker.
Alleen zo puur, zonder iets van melk erin?
quote:Op maandag 8 december 2025 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
mijn agenda morgen:
16.00 borrel
16.15 evaluatiegesprek
Met dubbele tong: "Hee baas, hoeistie?"quote:Op maandag 8 december 2025 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
mijn agenda morgen:
16.00 borrel
16.15 evaluatiegesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |