Da's wel een goed idee jaquote:Op maandag 8 december 2025 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moet je een topic openen in CUL met recepten hiervoor.
Traditioneel Nederlands voedsel bevat veel organen en bonenquote:Op maandag 8 december 2025 17:18 schreef Lenny77 het volgende:
Eerst organen.. nu weer bonen..
Eet jij wel eens iets normaals en lekkers?
Bruine bonen sowiesoquote:Op maandag 8 december 2025 17:00 schreef Gibson88 het volgende:
Bruine bonen met uien en pittig gekruid gehakt![]()
Blij dat ik in België woonquote:Op maandag 8 december 2025 17:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Traditioneel Nederlands voedsel bevat veel organen en bonen
Sowieso goed voor de darmgassenquote:
In België eet men ook van oudsher veel organen en bonen.quote:
Ook groentequote:
Je vergeet de beste, gestoomdquote:Op maandag 8 december 2025 18:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Patatten kunnen er altijd naast, natuurlijk.
Gekookt, gebakken, gepoft of gefrituurd.
Almeeeeeerrreeeeeee!quote:Op maandag 8 december 2025 18:14 schreef Näsenbar het volgende:
Terechte klacht @:mikeytt !!
Ook zoiets, ik vroeg vandaag aan een collega 'zet the christmas station eens op?' en die snapte toen niet dat het over Skyradio ging!
Wat is volgens jou normaal en lekker (op friet na dan)?quote:Op maandag 8 december 2025 17:18 schreef Lenny77 het volgende:
Bid ik niet voor!quote:Op maandag 8 december 2025 17:00 schreef Gibson88 het volgende:
Bruine bonen met uien en pittig gekruid gehakt![]()
Ik woon dan ook niet in West-Vlaanderen of Walloniëquote:Op maandag 8 december 2025 17:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In België eet men ook van oudsher veel organen en bonen.
Bijvoorbeeld zwarte pensen. (In west-vlaanderen bloeling) of varkenslever met luikse saus, luikse bonensalade...
Belgische stoof ook traditioneel met organen.
Geen orgaan of peul alleszins. Enkel groene bonen zijn ok.quote:Op maandag 8 december 2025 19:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is volgens jou normaal en lekker (op friet na dan)?
Dat klinkt goed, als we in Spanje wonen laat ik jou elke dag kokenquote:Op maandag 8 december 2025 19:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geen orgaan of peul alleszins. Enkel groene bonen zijn ok.
Friet sowieso![]()
Italiaanse of Indische keuken, udon of ramen met wokgroenten, normaal vlees,...
quote:Op maandag 8 december 2025 21:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, als we in Spanje wonen laat ik jou elke dag koken
quote:Op maandag 8 december 2025 19:59 schreef marc0871 het volgende:
Morgen, denk ik
[ afbeelding ]
En anders wordt het dit
[ afbeelding ]
Nou dat gaat na 2 weken ook vervelen hoorquote:Op maandag 8 december 2025 21:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Ik wil heul niet elke dag koken in Spanje!
Ik wil op het strand zitten en kijken naar de zee, wind door mijn haar en zon op mijn gezicht
Onmogelijkquote:Op maandag 8 december 2025 21:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou dat gaat na 2 weken ook vervelen hoor
Het eerste lijkt op bloederige stoelgang die door een obstructie in de darmen via de maag met onverteerde inhoud en al op dat bord gebraakt is.quote:
Die eerste is lekker, hoor. Chili con carne. Met rundergehakt, bruine bonen, ui, paprika, tomaat en puree, pepers of sambal, knoflook, komijnzaad, oregano, kaneel, cacaopoeder, bouillonblokje en water, laurierblad en peper en zout.quote:Op maandag 8 december 2025 22:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het eerste lijkt op bloederige stoelgang die door een obstructie in de darmen via de maag met onverteerde inhoud en al op dat bord gebraakt is.
Dat tweede... Appelmoes met erwten?? Droge aardappelen?
Echt hè? We gaan wel lekker ergens paella eten langs de boulevard.quote:Op maandag 8 december 2025 21:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Ik wil heul niet elke dag koken in Spanje!
Ik wil op het strand zitten en kijken naar de zee, wind door mijn haar en zon op mijn gezicht
Dat laatste klopt helemaalquote:Op maandag 8 december 2025 23:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Die eerste is lekker, hoor. Chili con carne. Met rundergehakt, bruine bonen, ui, paprika, tomaat en puree, pepers of sambal, knoflook, komijnzaad, oregano, kaneel, cacaopoeder, bouillonblokje en water, laurierblad en peper en zout.
De tweede is een AVG'tje doperwten, ja.
Met appelmoes en een droog aardappeltje.
Zo vind ik het lekker.
Hoef jij het niet mee eens te zijn.
Beans beans the magical fruitquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:53 schreef LekkerSimpel89 het volgende:
Geneest het ook tegen kanker Mikeytt?
Oh jij gaat ook mee?quote:Op dinsdag 9 december 2025 05:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Echt hè? We gaan wel lekker ergens paella eten langs de boulevard.
Wat leuk dat je me meevraagt, ja natuurlijk!quote:
Kippenhartjesquote:Op maandag 8 december 2025 17:18 schreef Lenny77 het volgende:
FOK! naar Spanjequote:Op dinsdag 9 december 2025 13:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je me meevraagt, ja natuurlijk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |